Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016

"...επωφελούμαι στο έπακρο από καταστάσεις"







Tumblr: http://vodkakaisex.tumblr.com/
Facebook: https://www.facebook.com/kavvourakii 

Συγχαρητήρια για το mini Watty για την ιστορία "Ένα τραγούδι για το τέλος"! Πώς νιώθεις για τη νίκη αυτή; 


Α σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Η αλήθεια είναι πως δεν έχω προλάβει να το συνειδητοποιήσω ακόμα... Μου έστειλε σήμερα το πρωί, ενώ ετοιμαζόμουν για το σχολείο, η κολλητή μου τα αποτελέσματα και το μόνο που σκέφτηκα εκείνη τη στιγμή ήταν "Ουάου, να και κάτι που δεν περίμενα!" 

Από πού εμπνεύστηκες την ιστορία; 



Για να είμαι ειλικρινής μαζί σου ποτέ μου δεν είχα συναίσθηση του από που και πώς μου ερχόταν η έμπνευση. Ίσως να είναι αλήθεια αυτό που λένε πως έχω ήδη τις ιστορίες μέσα μου, ίσως πάλι να εμπνέομαι ασυνείδητα από μικρά πράγματα της καθημερινότητας..



Ποια θρησκεία ακολουθείς και άλλη θρησκεία εκτιμάς τόσο που θα την ασπαζόσουν;




Σε γενικά πλαίσια εκτιμώ πολύ την ανάγκη των ανθρώπων να πιστεύουν σε θρησκείες και την σέβομαι απόλυτα. Κι εγώ η ίδια, άλλωστε, έχω βαφτιστεί Χριστιανή Ορθόδοξη και σε περιπτώσεις ανάγκης πιάνω τον εαυτό μου να στρέφεται στην εκκλησία για στήριξη. Παρόλα αυτά η αλήθεια είναι πως υπάρχει μέσα μου η πεποίθηση του ότι οι θρησκείες δεν είναι τίποτα παραπάνω από την ακατανίκητη ανάγκη του ανθρώπου να δώσει ένα όνομα και να οριοθετήσει κάθε τι μεγαλύτερο από τον ίδιο. Σίγουρα υπάρχει κάτι, μα δεν μπορώ να πω πως πιστεύω πως αυτό το κάτι μπορεί να προσωπογραφηθεί είτε ως "Θεός", είτε ως "Αλλάχ", είτε ως οτιδήποτε.

Εσύ, Νικήτα, γενικά λατρεύεις να συγκινείς τους αναγνώστες σου με κάθε ευκαιρία. Από πού πηγάζει η ανάγκη αυτή πιστεύεις; 




Είμαι ένας άνθρωπος ιδιαίτερα κλειστός και εκδηλώνομαι κυρίως στο χαρτί. Τα κείμενά μου είναι ο καθρέπτης της ψυχής μου, κυριολεκτικά. Αυτό αναπόφευκτα θα δημιουργήσει συγκίνηση σε κάποιους, καθώς όταν ο συγγραφέας βάζει συναίσθημα όταν γράφει, αυτό φαίνεται στο αποτέλεσμα.



Έχει συμβεί ποτέ κάτι δυνατό στη ζωή σου; 




Κάτι πολύ δυνατό δεν έχω ζήσει, ακόμα. Αλλά γενικά μ' αρέσει να επωφελούμαι στο έπακρο από καταστάσεις, και γιατί όχι- να εμπνέομαι απ' αυτές.

Ποια ιστορία σου θα ήθελες περισσότερο να δεις να εκδίδεται; 



Θα ήθελα πάρα πολύ να εκδοθεί η "Άνοιξη". Δεν έχω κάνει κάποια προσπάθεια ακόμα, θεωρώ πως είναι σωστό να τελειώσω πρώτα με το σχολείο και να ενηλικιωθώ.

Ως ανήλικη, έχεις παρανομήσει ποτέ; 




Είχαμε κλέψει με τον κολλητό μου θυμάμαι μια φορά, στο γυμνάσιο, κάτι σοκολάτες από ένα συνοικιακό super market 

Χαχα οκ. Κάτι άλλο τώρα, Νικήτα. Τι συμβουλή θα έδινες σε μια έφηβη κοπέλα την οποία πιέζει το αγόρι της να κάνουν έρωτα παρά την θέλησή της; 




Νομίζω πως η συμβουλή σε τέτοιες περιπτώσεις είναι μία: "Φύγε. Φύγε όσο πιο μακριά απ' αυτόν τον άνθρωπο μπορείς, και μην ξαναγυρίσεις πίσω ό,τι κι αν σου τάξει!" Αν δεν υπάρχει σεβασμός σε μία ,οποιασδήποτε φύσεως, σχέση τότε η σχέση αυτή απλά δεν μπορεί να ευσταθήσει.



123




1- Όμορφη φωτογραφία, αλλά είναι απλά μια εικόνα- όχι τίτλος, όχι όνομα συγγραφέα... Θα του βάλω ένα 6
2- Α, πανέμορφο! Πολύ δυνατή φωτογραφία και αναγράφονται πάνω όλα τα επαρκή στοιχεία. 9
3 - Ααα, όχι όχι δεν μ' αρέσει. 4αράκι

Ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη, Νικήτα!


Εγώ ευχαριστώ!


>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου