Κυριακή 6 Μαρτίου 2016

"...αυτά τα θέματα δεν είναι ταμπού..."





Από πού πηγάζει η κεντρική ιδέα της ιστορίας "Η κραυγή"; 



Όπως γνωρίζετε η κεντρική ηρωίδα είναι θύμα ενδοοικογενειακής κακοποίησης. Η ενδοοικογενειακή βία, είναι ένα φαινόμενο πολύ πιο συχνό από ότι δείχνουν οι στατιστικές. Και αφορά εξίσου, τους άντρες και τις γυναίκες. Υπάρχουν πολλά κακοποιημένα άτομα γύρω μας, άτομα τα οποία συνεχίζουν την ζωή του και παρουσιάζουν ένα πρόσωπο εκτός οικογένειας, αναντίστοιχο του βάρους που σηκώνουν καθημερινά μέσα στην οικογένεια. Είχα την ατυχία να βιώσω μέσα από τις διηγήσεις ενός προσφιλούς μου προσώπου, ένα τέτοιο περιστατικό και το οποίο αποτέλεσε την έμπνευση για την συγκεκριμένη ιστορία. 

Πολύ ενδιαφέρον! Ποιο είναι το μήνυμα που πέρασες στην ιστορία "Όταν ο έρωτας ξυπνά"; 



Χρειάζεται υπομονή κι επιμονή στην ζωή μας για να καταφέρουμε αυτό που θέλουμε. Στην συγκεκριμένη ιστορία ένας έρωτας ξαναγεννήθηκε χάρη σε αυτές τις αρετές του βασικού ήρωα, ξεπερνώντας πολλά και δύσκολα εμπόδια.



Πιστεύεις στην παντοτινή αγάπη; Είσαι ερωτευμένη τον τελευταίο καιρό; 



Ναι πιστεύω γιατί το ζω. Είμαι ερωτευμένη με τον άντρα μου εδώ και πάρα πολλά χρόνια!

Θα έλεγες ότι είσαι ρομαντικός άνθρωπος; 


Ναι είμαι ρομαντικός άνθρωπος, και αυτό είναι ένα βιωματικό κομμάτι των ιστοριών μου, στις οποίες ο ρομαντισμός παίζει κυρίαρχο ρόλο. 



Αντιπροσωπεύουν οι σκηνές σεξ στο Wattpad την πραγματικότητα;  



Χμμμ... Βλέπω κι εγώ ότι τώρα τελευταία οι σκηνές σεξ καταλαμβάνουν ένα μεγάλο κομμάτι στις ιστορίες του Wattpad. Στην ερώτησή σου θα απαντήσω όχι... στην πραγματικότητα οι σκηνές αυτές καταλαμβάνουν ένα αρκετά μικρό κομμάτι της πραγματικότητας. 

Τι συμβουλή θα έδινες σε κάποιον/α που περνάει έναν μεγάλο χωρισμό ή και διαζύγιο; 



Δύσκολο να δώσεις συμβουλή για κάτι που δεν έχεις βιώσει... Η συμβουλή μου όμως θα ήταν ότι πολλές φορές η ζωή μας δίνει μια δεύτερη ευκαιρία, και είναι στο χέρι μας να την αξιοποιήσουμε σωστά.     



Ποιο είναι το μεγαλύτερό σου ελάττωμα και ποιο προτέρημα;


Για ελάττωμα μάλλον θα έλεγα ότι είμαι κλειστός άνθρωπος και κρατάω πολλά πράγματα μέσα μου. Όσο για προτέρημα... θα έλεγα ότι απλά έχω απεριόριστη υπομονή!

Μπορεί ένα ζευγάρι ομοφυλοφίλων να μεγαλώσει σωστά ένα παιδί;  



Ωραία ερώτηση... Δεν βλέπω κανένα σοβαρό λόγο στο να μην μπορούν να μεγαλώσουν σωστά ένα παιδί. Ζω στο εξωτερικό, σε μια αρκετά απελευθερωμένη κοινωνία, και αυτά τα θέματα δεν είναι ταμπού ή κοινωνικά μη αποδεκτά. Η ερώτησή σου, κάλλιστα θα μπορούσε να αφορά και ένα οποιοδήποτε ετερόφυλο ζευγάρι.



Δώσε μας μια συνοπτική κριτική για την τελευταία ερώτηση που διάβασες στο Wattpad. Πόσα αστέρια θα του έδινες; Αξίζει να διαβαστεί και γιατί; 



Έχω διαβάσει τόσες πολλές, μα πάντα θα δηλώνω φαν της Δέσποινας Μαράντου. Όλες της οι ιστορίες είναι τόσο καλογραμμένες, με λόγο περιγραφικό, γλώσσα αληθινή, χωρίς λεκτικές υπερβολές. “Το παιχνίδι της ζωής” λοιπόν παίρνει 3/3 αστέρια από μένα. Αξίζει να διαβαστεί εάν κάποιος θέλει μια όμορφη ρομαντική ιστορία, γεμάτη πάθος, δράση και αγωνία.

Ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη!


Εγώ ευχαριστώ! 


>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου