Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

"Πιστεύω ότι είμαι pan-sexual"


Μιλήσαμε με την φοβερή και τρομερή Αργυρώ Βενιού ή NecroticMedusa, 20, νικήτρια των Greek Wattys 2015 στην κατηγορία "Μεταφυσικές" για την ιστορία της "Σκιές" (5Κ). 


Αρχικά, Αργυρώ, συγχαρητήρια για το Greek Watty για την ιστορία σου "Σκιές". Το περίμενες αυτό;
Ευχαριστώ πολύ! Η αλήθεια είναι πως δεν το περίμενα, αρχικά δεν ήθελα καν να συμμετέχω. Πολύ αργότερα σκέφτηκα ότι δεν έχω να χάσω κάτι.
Και ευτυχώς που άλλαξες γνώμη, διότι πραγματικά το βιβλίο "Σκιές" είναι απίστευτα μοναδικό. Από πού πηγάζει η κεντρική ιδέα;
Σας μερσώ και πάλι. Η κεντρική ιδέα γυρίζει γύρω από δικές μου εμπειρίες. Έχω χρησιμοποιήσει αρκετά δικά μου στοιχεία και γεγονότα που μου έχουν συμβεί, χωρίς όμως να λείπει (προφανώς) το στοιχείο της φαντασίας.
Θέλεις να πεις ότι...έχεις δει αυτές τις Σκιές;
Ναι αρκετές φορές, βέβαια χωρίς τα ιδιαίτερα μάτια τα οποία περιγράφω στην ιστορία. Όμως αφού την τελείωσα, προς έκπληξή μου, ανακάλυψα ότι πολλοί τις βλέπουν είτε με λευκά είτε με κόκκινα μάτια.
Το NecroticMedusa από πού ήρθε, Αργυρώ;
Πωπω αυτή είναι μεγάλη ιστορία! Το 2012, όταν δηλαδή επινόησα αυτό το ψευδώνυμο, έστελνα κάποιες φωτογραφίες μου σε μια σελίδα με alternative models και χρειαζόμουν κάτι σκοτεινό και εύηχο που να θυμίζει Ελλάδα. Είχα ήδη το blog μου "Κυριαρχία της Λάμιας" και σε αναζητήσεις για φωτογραφίες της Λάμιας μου έβγαζε συχνά τη Μέδουσα. Ήταν το ιδανικό όνομα για μένα γιατί συνδυάζει πολλά στοιχεία που αγαπώ, όπως το σκοτάδι, τα ερπετά, την αστρονομία, τη φύση, τη μυθολογία και πολλά άλλα. Ταυτόχρονα ακουγόταν ελληνικό οπότε το κόλλησα! Πολλοί φίλοι μου με φωνάζουν Μέδουσα, το έχω ως δεύτερο όνομα.
Να πούμε επίσης, ότι εκτός από συγγραφέας του Wattpad είσαι και youtuber (Necrotic Medusa). Έχεις σκεφτεί κάποια ιδέα για το επόμενό σου βίντεο;
Έχω άπειρες ιδέες για βίντεο αλλά δυστυχώς είμαι κάπως απασχολημένη αυτόν τον καιρό με το διάβασμα για τη σχολή μου. Το επόμενο βίντεο μάλλον θα είναι συμβουλές για Babybats, μου έχει ζητηθεί πολλές φορές και έχω καιρό να κάνω κάτι παρόμοιο.
Πολύ ενδιαφέρον ακούγεται. Ποια είναι η στάση σου απέναντι στα αρνητικά σχόλια; Θα θελες να τους πεις κάτι;
Όταν ξεκίνησα τα βίντεο στο Youtube, δεν ήταν κατι τόσο διαδεδομένο εδώ στην Ελλάδα και έπαιρνα αρκετά αρνητικά σχόλια. Τότε με επηρέαζαν αλλά πλέον έχω και άτομα που με υποστηρίζουν. Αυτό μου αρκεί και δεν δίνω σημασία πλέον.
Έχεις δηλώσει σε βίντεο ότι υποστηρίζεις τον Παγανισμό. Θες να μας πεις ποιες είναι οι αξίες και αρχές του;
Στην ουσία έχω φτιάξει μια δική μου πίστη με πολλά παγανιστικά στοιχεία. Για μένα οι αρχές αυτής της πίστης είναι η εμπιστοσύνη σε μια ανώτερη δύναμη, η αγάπη για τη φύση και τα πλάσματά της κι ότι παντού υπάρχει μαγεία έτοιμη να μας βοηθήσει να πραγματοποιήσουμε τα πιο τρελά μας όνειρα, αρκεί να το θέλουμε και να το πιστεύουμε πραγματικά. Πολλοί σε αυτό το βίντεο με κατηγόρησαν ότι δεν είμαι πραγματική παγανίστρια και ότι δεν έχω ιδέα. Το αγαπημένο μου στοιχείο σε αυτήν την θρησκεία είναι ότι δεν έχει δόγμα και ο καθένας μπορεί να το προσαρμόσει στον εαυτό του. Για μένα αυτό είναι και το νόημα της θρησκείας, να βρίσκει κάποιος την προσωπική του αλήθεια και να την αφήνει να τον οδηγήσει στο φως.
Ενδιαφέρον. Έχεις ακούσει για το σχετικά νέο παγανιστικό δόγμα Wicca που είναι αρκετά διαδεδομένο και στην Ελλάδα;
Ναι είναι διαδεδομένο γενικά στον κόσμο και παρακολουθώ πολλούς wiccan youtubers. Αυτή τη στιγμή μάλιστα διαβάζω και το "Πλήρες βιβλίο της Μαγείας" του Raymond Buckland που είναι ιερέας της.
Να πούμε λίγο για αυτούς που διαβάζουν ότι οι Wiccans πιστεύουν κυρίως στην δύναμη της φύσης. Εσύ θα συμφωνούσες ποτέ να παρευρεθείς σε κάποια τελετή τους, που συνήθως γίνονται σε φυσικά τοπία, για να ζήσεις την εμπειρία;
Φυσικά! Είχα μιλήσει με την ιδρύτρια του site WiccaN.gr (Γουίκα στην Ελλάδα) και με είχε προσκαλέσει σε αρκετές τελετές στις οποίες δυστυχώς δεν μπόρεσα να παρευρεθώ. Μια "δασκάλα" με την οποία δουλεύουμε μαζί πολλά χρόνια με παρέπεμψε σε εκείνη. Μάλιστα επειδή και η ίδια είχε γίνει προσφάτως ιέρεια της Wicca μου πρότεινε να μπω σε ομάδα μαζί της αλλά δεν δέχτηκα.
Μάλιστα, δε θα ρωτήσω περισσότερα περί αυτού, αλλά θα πάμε σε ένα τύπου "Would you rather?", όπου θα σου δινω δυο επιλογές και θα μου επιλέξεις μία δικαιολογώντας βέβαια γιατί.
Τέλεια τρελαίνομαι γι' αυτά!
Σχέση χωρίς αγάπη ή σεξ χωρίς πάθος;
Ουυυ δύσκολο. Σχέση χωρίς αγάπη, το σεξ χωρίς πάθος ακούγεται πολυ βαρετό!
Vegan ή Vegetarian;
Vegan φυσικά αν και είμαι ακόμα vegeterian.
Θες να μας πεις τον λόγο της επιλογής σου;
Για ηθικούς λόγους
Ένας άντρας που θα είναι δίπλα σου για πάντα ή μια καριέρα που δεν θα σβήσει ποτέ;
Ένας άντρας που θα είναι δίπλα μου για πάντα. Είμαι αρκετά συναισθηματική και ενώ έχω σχέδια για μια καριέρα στην οποία θα ερευνώ ζώα και θα ταξιδεύω πολύ, δεν θα ήθελα να κρατήσει για πάντα. Είμαι από τους ανθρώπους που όταν γεράσουν θέλουν να αποσυρθούν σε μια καλύβα κοντά στη φύση και να ζουν απ' αυτά που παράγουν.
Πολύ όμορφο αυτό. Τέλος, μια νύχτα πάθους με μια γυναίκα ή μια νύχτα με ένα άτομο που μισείς θανάσιμα;
ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΠΑΘΟΥΣ ΜΕ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΦΥΣΙΚΑ!! Είμαι genderblind.
Έχεις δηλαδή πάει με άτομο του ίδιου φύλου;
Ναι.
Είσαι δηλαδή gay, bi-sexual, bi-curious ή pan-sexual;;

Μμ το ψάχνω ακόμα. Πιστεύω ότι είμαι pan-sexual αλλά δεν είχα την ευκαιρία να το διαπιστώσω ακόμα. Τουλάχιστον με κάποιον που να ξέρω από κοντά γιατί από ίντερνετ έχω αρκετά trans crushes!
Α μάλιστα, υπέροχα, Αργυρώ. Τέλος, θα θελα να μιλήσουμε για την νέα σου ιστορία LACERTA. Έχεις γράψει το επόμενο κεφάλαιο, σκοπεύεις να τη συνεχίσεις ή είναι on hold;
Πολύ ωραία ερώτηση! Αρχικά την ξεκίνησα σαν διήγημα αλλά στην πορεία της συγγραφής του πρώτου κεφαλαίου λάτρεψα την πρωταγωνίστρια και δεν ήθελα να την αφήσω να φύγει τόσο απλά! Έχω πολλά να γράψω και ελπίζω να σας αρέσει. Υπομονή μέχρι το 2ο κεφάλαιο smile emoticon
Που θα έρθει σύντομα;
Το ελπίζω!
Κι εμείς σίγουρα το ελπίζουμε, προβλέπω ότι θα είναι μια μεγάλη επιτυχία.
Λοιπόν, σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου για την συνέντευξη αυτή
Κι εγώ ευχαριστώ πολύ και καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνεις!

>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου