Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016

"δυσκολεύομαι να εμπιστευτώ ανθρώπους."


Σήμερα μιλήσαμε με την συγγραφέα της ιστορίας "Schizophreny In Love l.t" (#2 σε Μυστήριο/ Τρόμου/ Θρίλερ), Μαρίνα ή Thomas_Accent.  


Από πού πηγάζει η κεντρική ιδέα της ιστορίας "Schizophreny In Love l.t";
Είναι αστείο αλλά ξεκίνησε αρχικά η ιδέα από την δουλειά που αποφάσισα να κάνω, να γίνω ψυχίατρος και αφού έχω χρόνια ακόμα μπροστά μου μέχρι εκείνη τη μέρα δημιούργησα την Βανέσα Θόμπσον που έχει πάρει ήδη το πτυχίο και εξασκεί κανονικά την δουλειά
Έχεις σκεφτεί ποτέ να γράψεις σε άλλο είδος του Wattpad;

Έχω δοκιμάσει και έχω σκεφτεί να γράψω κάτι διαφορετικό αλλά ποτέ κάτι που να είναι ήπιο δηλαδή ρομαντικά δεν μπορώ να γράψω εάν δεν είναι στη μέση μιας μάχης ή την αποκάλυψη των ζόμπι χαχα
Μάλιστα, Μαρίνα, πάμε λίγο και στα προσωπικά σου. Είσαι ερωτευμένη;

Δεν είμαι ερωτευμένη όχι και βασικά δεν πιστεύω στις μακροχρόνιες σχέσεις διότι ότι και να κάνεις κάθε τι ωραίο κάποια στιγμή ξεθωριάζει και χάνει την λάμψη του.
Πιστεύεις στην φιλία μεταξύ αντρών-γυναικών;

Ωραία ερώτηση και ναι πιστεύω στη φιλιά ανάμεσα σε δύο διαφορετικά φύλα. Η αλήθεια να λέγεται εδώ και τρία χρόνια είμαι σε μια παρέα με περισσότερα αγόρια παρά κορίτσια γιατί τα βρίσκω πιο διασκεδαστικά και πιο λάσκα θα έλεγα σε θέματα διασκέδασης και καλοπέρασης.
Έχεις νιώσει ποτέ προδοσία από κάποιον φίλο/η, Μαρίνα;

Ναι ήταν μόνο μια φορά. Έχω νιώσει αρκετές φορές να με προδίδουν οι πρώην καλύτερες φίλες μου και πραγματικά δεν το εύχομαι σε κανέναν να νιώσει κάπως έτσι. Έχανα τη γη κάτω από τα πόδια μου και μέχρι και τώρα δυσκολεύομαι να εμπιστευτώ ανθρώπους.
Ποια θρησκεία ακολουθείς; Πιστεύεις ότι το Ισλάμ είναι ακραίο για την σύγχρονη κοινωνία;

Χριστιανή αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα είμαι κάθε Κυριακή εκκλησία χαχ. Πιστεύω πώς η νοοτροπία τους είναι ακραία ακόμα και εάν με την δική τους οπτική τους φαίνεται σωστό ναι στη σύγχρονη κοινωνία είναι αρκετά βίαιη.
Ποια είναι η κατάλληλη ηλικία για μια γυναίκα και έναν άντρα αντίστοιχα να κάνουν έρωτα για πρώτη φορά;

Δεν νομίζω ότι υπάρχει κατάλληλη ηλικία εάν έχεις βρει τον σωστό άνθρωπο. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι σε μικρή ηλικία είναι αποδεκτό.
Εσύ ακολουθείς την μόδα; Τι είναι σημαντικότερο στο μακιγιάζ;

Για να πω την αλήθεια δεν την ακολουθώ καθόλου. Είμαι από τις γυναίκες που θα βάλουν ένα τζιν μια καλή μπλούζα και θα βγουν. Και ούτε χρησιμοποιώ μακιγιάζ διότι υποστηρίζω την φυσική ομορφιά.
Υπέροχα, Μαρίνα, τελευταία ερώτηση για σένα. Διαβάζεις άλλα βιβλία στο Wattpad; Θες να μας πεις τα αγαπημένα σου;
Φυσικά και διαβάζω! Κυρίως όμως στην αγγλική γλώσσα. Τα αγαπημένα μου είναι το Illegally Yours fanfic και το Psycho Sitter πάλι fanfic. Το ένα ήταν τόσο αστείο και όμως τόσο σαν πραγματικό και το δεύτερο γιατί μου αρέσουν τα τρελά, με δράση και μυστήριο/θρίλερ.
Μάλιστα, Μαρίνα, σε ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη.

Εγώ ευχαριστώ!


>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου