Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016

"η κοινωνία μας δεν είναι έτοιμη για κάτι τέτοιο..."


Σήμερα μιλήσαμε με την Ελίνα ή ElinaAndria, 23, του "H μάχη του έρωτα" (106Κ) και "Και κάπως ετσι...σε γνώρισα " (83Κ) 


Πες μας λίγα πράγματα αρχικά για την νέα σου ιστορία "Το τέλος της μάχης"
Λοιπον ειναι η συνέχεια απο το βιβλιο "Η μάχη του έρωτα" και θα εχει πολλες ανατροπές! Η Οφηλία θα παει στο Los Angeles για δουλεια και μετα στην ουσία θα έχουν σχέση απο απόσταση δεν θα ειναι εύκολα και ισως εχουμε και αρκετές ανατροπές
Πολύ ενδιαφέρον, Ελίνα, εσύ ήσουν ποτέ σε σχέση από απόσταση;
Δυστυχώς ναι και δεν ηταν καν σχέση
Πιστεύεις ότι είναι αδύνατη μια τέτοιου είδους σχέση γενικά;
Αδύνατη ειναι βαρια κουβέντα αλλα σιγουρα ειναι αρκετα δύσκολη και να πρεπει υπάρχει θέληση
Ελίνα, εσύ πώς αποφάσισες να εντάξεις τις ιστορίες σου στην κατηγορία "Τυχαίο"; Δεν θα λεγες ότι είναι κάπως Ρομαντικές;
Δεν το εχω πολυ με το ρομαντικό ειναι η αληθεια αν και στο τελος παντα προς τα εκει μου βγαίνουν τα γεγονότα..επισης θεωρώ οτι στη κατηγορία υπάρχουν πολυ καλύτερες ιστοριες και που ειναι οντως ρομαντικές
Δηλαδή ένα μέρος σου φοβόταν ότι θα ήταν πολύ ανταγωνιστική η κατηγορία "Ρομαντικά";
Ναι η αληθεια ειναι οτι το φοβόμουν αρκετα αυτο
Μάλιστα, Ελίνα. Να σε ρωτήσω κάτι άλλο. 17. Έχεις νιώσει ποτέ προδοσία από κάποιον φίλο/η;
Ναι αρκετές φορες και ισως ολο αυτο που πέρασα με εκανε να ειμαι το άτομο που ειμαι σημερα
Φοβάσαι καθόλου για το μέλλον;
Επαγγελματικά σιγουρα γιατι θελει πολυ θέληση και προσπάθεια για να τα καταφέρεις.. Όσον αφορά τα προσωπικά το μέλλον ειναι αβέβαιο
Εσύ με τι ασχολείσαι πέραν της συγγραφής;
Αυτο το καιρο ειμαι στο ψάξιμο
Ποια είναι η γνώμη σου για το υψηλό ποσοστό ανεργίας στην Ελλάδα;
Ειναι άδικο ειδικα για τη νεολαία που πληρώνει τα λάθη των προηγουμενων αλλα πιστεύω οτι μας έδωσε περισσότερη δύναμη και έμπνευση σε άλλους τομείς
Θα μετανάστευες ποτέ σε μια ξένη χώρα; Αν ναι, σε ποια;
Ναι θα έφευγα αν το απαιτούσαν οι περιστάσεις. Στην Αμερική γιατι νομιζω οτι εχει πολλες ευκαιρίες για όλους
Μάλιστα, Ελίνα. Κάτι άλλο που θέλω να σε ρωτήσω. Εσύ θα στρεφόσουν ποτέ στην αυτό-έκδοση των βιβλίων σου, πχ. Στο Amazon Kindle;
Δεν εχω σκεφτεί αυτο το ενδεχόμενο αλλα ειμαι ανοιχτή στην ιδεα
Πίσω στα προσωπικά σου, Ελίνα, Έχεις κάποια σχέση τον τελευταίο καιρό ;
Οχι αυτο το καιρο ειμαι ελεύθερη
Είναι δύσκολο να είσαι ελεύθερη; Ψάχνεις γενικά για το άλλο σου μισό;
Οχι το απολαμβάνω όσο περισσότερο μπορω αλλα δεν πιστεύω στην ύπαρξη του άλλου μισού.. Πιστεύω οτι απλα βρίσκουμε με τον οποίο μπορουμε να συνυπάρξουμε και να συνεννοούμαστε
Τι συμβουλή θα έδινες σε κάποιον/α που περνάει έναν μεγάλο χωρισμό ή και διαζύγιο;
Να τα βρει με τον εαυτό του και να βρει τροπο να καλύψει το κενό με πράγματα που τον χαροποιούν
Μάλιστα, Ελίνα, στις ιστορίες σου τους άντρες πρωταγωνιστές συνήθως τους περιγράφεις ως ψηλούς με καστανά μαλλιά και καστανά μάτια, γυμνασμένους και με τατουάζ. Αυτός θα έλεγες πως είναι ο τύπος σου ή απλά είναι η αντικειμενική αντρική ομορφιά;
Νομιζω οτι ειναι ένας συνδυασμός και των δυο. Ωστόσο για καθε κοπέλα ειναι διαφορετικό το τι θα την γοητεύσει σε εναν άντρα
Πόσο εύκολο είναι να γράφεις από την οπτική γωνία ενός άντρα;
Δεν ειναι δύσκολο.. Επειδή οπως σου ειπα δεν το εχω πολυ με τον ρομαντισμο μου ειναι αρκετα εύκολο να σκεφτώ με εναν διαφορετικό τροπο που να προσεγγίζει την οπτική του άντρα
Εσύ, Ελίνα, θα έβγαινες ποτέ με άτομο του ίδιου φύλου;
Οχι αλλα εχω αρκετούς φίλους που βγαίνουν με άτομα του ίδιου φύλου και δεν εχω κανενα θεμα με αυτο
Μπορεί ένα ζευγάρι ομοφυλοφίλων να μεγαλώσει σωστά ένα παιδί;
Πιστεύω οτι πρεπει να εχει και τα δυο πρότυπα για να μεγαλώσει και η κοινωνία μας δεν ειναι έτοιμη για κατι τετοιο και ολο το ρατσιστικό βάρος θα έπεφτε στο παιδι
Μάλιστα, τέλος, Ελίνα, εκτός από το να γράφεις, εσύ διαβάζεις άλλα βιβλία στο Wattpad; Θες να μας πεις τα αγαπημένα σου;
Διαβαζω συνέχεια και σε υπερβολικό βαθμό.. Εχω πολλα αγαπημένα βιβλία και που τα εχω αγαπήσει καθώς με άγγιξαν σε προσωπικό επίπεδο
Θες να μας πεις ένα από αυτα;
Το κάποιος να την προσέχει ειναι ενα απο τα αγαπημένα μου οπως επισης το Red Road αλλα ειναι πολλα που ειναι άδικο να αφησω καποια απέξω
Υπέροχα, Ελίνα, σε ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη!
Εγω ευχαριστω για την τιμή που μου εκανες smile emoticon

>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου