Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

"...από τότε με μισεί και αυτός και όλοι του οι φίλοι"



Σήμερα μιλήσαμε με την Μαρία ή ddrmr67, 19, η οποία έχει δημιουργήσει τρία βιβλία με μικρές ιστορίες Τρόμου στο Wattpad, με τίτλο "Μέτρα τους Θανάτους", 2  και 3


Μαρία αρχικά θέλω να σε ρωτήσω σχετικά με τις ιστορίες Τρόμου που ανεβάζεις στα βιβλία "Μέτρα τους θανάτους". Είναι της φαντασίας σου όλες ή κάποιες είναι αληθινές;
Κάποιες μου τις έχουν αφηγηθεί φίλοι και καποιες τις σκέφτομαι εγώ. Βέβαια βοηθάνε και τα πολλα θριλερ που βλέπω. Όταν δεν έχω έμπνευση απλος βρισκω μερικές απο το διαδίκτυο.
Θυμάσαι κάποια που να σε τρόμαξε πραγματικά πολύ;

Αυτή που μου έκανε εντύπωση είναι η πρώτη του πρώτου μου βιβλίου. Δεν μπορω να πω ότι είμαι άνθρωπος που τρομάζει εύκολα αλλα αυτή η συγκεκριμένη με ανατρίχιασε.
Ποια είναι η αγαπημένη σου ταινία τρόμου;

Μου αρέσει ιδιαίτερα το Unfriended που είναι μεσω ηλεκτρονικής μορφής και θέλω να πω οτι ειναι απο τις πιο ρεαλιστικές.
Μάλιστα πάμε στα προσωπικά σου. Με τι ασχολείσαι, σπουδάζεις, εργάζεσαι;

Αυτήν τη στιγμή δεν σπουδάζω αλλα σκέφτομαι να ασχοληθώ με την ηθοποιία και εργάζομαι ως σερβιτόρα προσωρινά και ψάχνω για κάτι καλύτερο. Παράλληλα κάνω μαθήματα χορού σε μια σχολή.
Τι σημαίνει για σένα χορός; Θα το έκανες ποτέ επαγγελματικά;

Ασχολούμε με τον χορό απο μικρή ηλικία αλλα οταν εφτασα στο λυκειο αναγκάστηκα να τον αποχωριστώ. Τώρα συνεχίζω από εκεί που σταμάτησα και νιώθω υπέροχα. Ο χορός με κάνει να τα ξεχνάω όλα και να νιώθω μια προσωπική ελευθερία. Οχι, δεν νομιζω να το έβλεπα ποτέ στα σοβαρά...το έχω μονο ως ένα χόμπι.
Μάλιστα, Μαρία, και πώς βλέπεις τον εαυτό σου σε 10 χρόνια;

Θα είμαι μάλλον σε σχέση, θα έχω αποφοιτήσει από την δραματική σχολή Αθηνών, θα βλέπω μάλλον ταινίες ή θα χορεύω σε παραστάσεις. Το να προβλέπεις το μέλλον σου είναι στο χέρι του καθενός, βεβαια δεν μπορεί να καθοριστεί ακριβώς αλλα αυτο που ελπίζω είναι να είμαι υγιής και χαρούμενη.
Να σε ρωτήσω και κάτι άλλο, ποιο είναι το ντροπιαστικό πράγμα που έχεις κάνει;

Θυμαμαι μια φορά εγώ και η αδερφή μου, παίζαμε θάρρος ή αλήθεια σε ένα πάρτυ και είχα αναγκαστεί να μείνω με τα εσώρουχα σε όλη την διάρκεια του παιχνιδιού. Πάντως όσο και να παραπονιεμαι, υπάρχουν και χειρότερα.
Μια ενοχική σου απόλαυση είναι...;

Όσο και να νιώθω ενοχές, μου αρέσει να κάνω έναν άνθρωπο να νιώθει άσχημα. Αν έχει κάνει κάτι κακό βεβαια. Θέλω να του δειχνω τα λάθη του με τον χειρότερο τρόπο ώστε να μην τα ξανακάνει.
Δηλαδή έχεις πει ποτέ κάτι που να μετάνιωσες πικρά; Και αν ναι, σε ποιον;
Μια φορά, είχα πει στην κοπέλα του κολλητού μου, ότι ο ίδιος την απατούσε, και απο τότε με μισεί και αυτός και όλοι του οι φίλοι. Τωρα το θέμα έχει ξεχαστεί και δεν έχει μιλήσει κανείς με κανέναν εδώ και καιρό.
Μάλιστα, πολύ ειλικρινές. Πάμε σε ένα άλλο θέμα τώρα, Μαρία, εσύ ακολουθείς την μόδα;

Πάμε
Η Μελωδία του Κορμιού ή Ζωή Ποδήλατο;

Μου αρέσει η μόδα, αλλα όχι όπως τους άλλους ανθρώπους. Ντύνομαι με τον δικό μου ξεχωριστό τρόπο γιατί,οι περισσότεροι ανθρωποι, φαίνονται ίδιοι μιας και όλοι ακολουθούν παντού και πάντα τον ίδιο τρόπο ντυσίματος.
Ποιο είναι το αγαπημένο σου αξεσουάρ;

Εγώ θεωρώ ότι τα αξεσουάρ είναι ένα συμπλήρωμα σε ένα ανολοκλήρωτο σύνολο και σπάνια φοράω αξεσουάρ, αρα δεν υπάρχει κάποιο που θεωρώ "αγαπημένο".
Πολύ ενδιαφέρον, Μαρία. Και να επανέλθω λίγο στο Wattpad. Σκέφτεσαι να γράψεις ποτέ μια ολοκληρωμένη ιστορία στο site;

Δεν νομίζω αλλα μπορει να το σκεφτώ. Δεν μου αρέσει και πολύ η ιδέα γιατί δεν μου έρχονται και πολλές ιδέες για να ολοκληρώνω κάτι. Γιαυτο και αφήνω καποιες απο τις ιστοριες μου ατελείς.
Σε ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη που μου χάρισες!

Εγω ευχαριστώ! Καλή συνέχεια!

>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου