Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016

"...το μόνο που μπορώ να αποκαλύψω..."


Μιλήσαμε με την Νίκη ή NikisStories, 16, συγγραφέα της ιστορίας "Tο σκοτεινό μου φυλαχτό" (31Κ). 

Ποια είναι η επόμενη ιστορία που γράφεις; Μπορείς να μας αποκαλύψεις κάτι γι’ αυτήν αποκλειστικά για το Dirty Wattpad, όπως πχ. Το είδος ή ποιος είναι ο πρωταγωνιστής;
Λοιπον η επομενη μου ιστορια θα διαδραματιζεται στο μεσαιωνα και εχει σχεση με τη μαγεια. Αυτο το ειδος ειναι καινουριο για μένα και ακομα το ψαχνω αλλα πιστευω οτι το αποτελεσμα θα βγει πολυ καλο. Τωρα το μονο που μπορω να αποκαλυψω για την προταγωνιστρια μου ειναι οτι τη λενε Ρεγγινα
Ενδιαφέρον ακούγεται. Την άνοιξη να το περιμένουμε;
Ναι πιστευω πως μεχρι τοτε θα εχω τελειοποιησει την ιδεα μου
Υπέροχα, καλή επιτυχία. Πάμε τώρα στα προσωπικά σου
Είσαι ερωτευμένη τον τελευταίο καιρό;
Ευχαριστω πολυ και οχι δεν ειμαι
Πιστεύεις στον έρωτα με την πρώτη ματιά;
Οχι, νομιζω οτι για να ερωτευτείς καποιον πρεπει να τον γνωρισεις
Πώς βλέπεις τον εαυτό σου σε 10 χρόνια;
Με βλεπω να εχω το δικο μου σπιτι, να εχω παρει το πτυχιο μου, να ασκω το επαγγελμα μου και φυσικα να ειμαι μαζι με τους φιλους και την οικογενεια μου
Η οικογένειά σου γνωρίζει ότι γράφεις; Σε στηρίζει γενικότερα στους στόχους σου;
Ναι γνωριζουν οτι γραφω και με στηριζουν σε αυτο οπως και σε οτι αλλο εχω αποφασισει να κανω στη ζωη μου
Διαβάζεις ιστορίες στο Wattpad με περιεχόμενο για ενήλικες;
Γενικα οχι απλα εχει τυχει να διαβασω καποιες ιστοριες οι οποιες περιειχαν τετοιες σκηνες
Ποια είναι η κατάλληλη ηλικία –αν υπάρχει- για μια γυναίκα και έναν άντρα αντίστοιχα να κάνουν έρωτα για πρώτη φορά;
Κατα την αποψη μου πρεπει να ειναι μια ηλικια οπου και οι δυο θα ειναι αρκετα ωριμοι και θα νιωθουν ετοιμοι
Μάλιστα, Νίκη, πολύ ενδιαφέρον. Έχεις πει ποτέ κάτι και το έχεις μετανιώσει; Αν ναι, σε ποιον;
Νομιζω πως οχι
Τέλος, θα σου δώσω από δύο επιλογές από διάφορα πράγματα και θέλω να μου διαλέξεις ένα.
Σκύλος ή γάτα;
Σκυλος
Ροζ ή κόκκινο;
Κοκκινο
Μελαχρινός ή καστανομάλλης;
Καστανομαλλης
Μάλιστα, σε ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη, Νίκη
Κι εγω ευχαριστω

>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου