Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

"Είμαι παντρεμένη και ευτυχισμένη!!"


Μιλήσαμε με την καταπληκτική συγγραφέα margaritapoly της #1 Ρομαντικής ιστορίας του Wattpad "Κάποιος να την προσέχει" (147Κ) ανάμεσα σε άλλες μεγάλες της επιτυχίες.  



Θα ήθελα αρχικά να μας πεις το "Κάποιος να την προσέχει" γιατί πιστεύεις ότι έκανε τόσο μεγάλη επιτυχία;
Δεν ξέρω! Μάλλον φάνηκε ενδιαφέρον στους αναγνώστες! Υπάρχει, έρωτας, δράση και μυστήριο...
Από πού αντλείς τις ιδέες σου;

Νομίζω οτι αντλώ έμπνευση απο τα πάντα! Ανά πάσα στιγμή μπορεί κάποιο ερέθισμα να μου γεννήσει μια καινούρια ιδέα για ιστορία ή ακόμα και να αλλάξω την εξέλιξη κάποιας υπάρχουσας και να κατευθυνθώ αλλού! Σίγουρα υπάρχουν και άνθρωποι που μπορεί να με εμπνεύσουν!
Έχεις πάθει ποτέ writer's block;

Η αλήθεια είναι, ότι δεν έχω νοιώσει να μπλοκάρω ποτέ, τουλάχιστον όχι ακόμα. Δεν είναι πολύς ο καιρός που γράφω, ίσως μου συμβεί κάποια στιγμή στο μέλλον. Πιστεύω οτι είμαι περισσότερο αναγνώστρια παρά συγγραφέας. Στεναχωριέμαι όταν ξεκινάω κάποια ιστορία και μετά βλέπω ότι έχει σταματήσει να ανανεώνεται. Θα προτιμούσα να τελειώσω μια ιστορία, που γράφω γρηγορότερα απ'οτι υπολόγιζα παρά να μη την τελειώσω καθόλου!
Πόσο σημαντικά είναι για σένα τα Wattpad charts, οι ψήφοι, αναγνώσεις, κλπ; Εσύ κοιτάς τα στατιστικά;

Νομίζω ότι μια ιστορία αν την διαβάσουν πολλά άτομα μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα ανεβαίνει και εμφανίζεται στα προτεινόμενα. Χαίρομαι όταν ψηφίζουν τις ιστορίες μου, νομίζω όλοι χαίρονται όταν οι ιστορίες τους βρίσκουν ανταπόκριση. Φαντάζομαι ότι τα καινούρια άτομα που γνωρίζουν το Wattpad επιλέγουν να διαβάσουν κάποιες από τις προτεινόμενες ιστορίες πρώτα.. Καλό βέβαια είναι να ψάξουν και παρακάτω γιατί υπάρχουν πάρα πολλές ιστορίες που είναι πολύ αξιόλογες. Τα στατιστικά δεν ξέρω πως τα βλέπεις.. να μου πεις για να τσεκάρω!
Ας περάσουμε λίγο στα προσωπικά σου. Είσαι παντρεμένη;

Είμαι παντρεμένη και ευτυχισμένη!!
Συγχαρητήρια! Ο άντρας σου γνωρίζει την μεγάλη σου επιτυχία στο Wattpad;

Ξέρει οτι γράφω, και ότι μου αρέσει. Κάποιες φορές τον ρωτάω, για κάποια θέματα που μπορεί να μη γνωρίζω και μου δίνει τα φώτα του! Σε ευχαριστώ πολύ που θεωρείς επιτυχία όλο αυτό! Ο άντρας μου πιστεύει σε εμένα αλλά γενικά είναι συγκρατημένος.. μη ξεχνάμε οτι αυτό είναι χόμπι!!
Θα έλεγες ότι η ζωή σου είναι όπως ονειρευόσουν;

Ένα απο τα όνειρα μου πραγματοποιήθηκε, κάνω μια δουλειά που μου αρέσει (κατάστημα εσωρούχων)! Τα υπόλοιπα στην πορεία. Έτσι και αλλιώς συνεχίζω να ονειρεύομαι και ελπίζω να πραγματοποιηθούν πολλά από τα όνειρα μου ακόμη!!
Ποια είναι η γνώμη σου για τους γάμους σε νεαρή ηλικία;

Το να παντρευτεί μια κοπέλα στα είκοσι -εικοσιπέντε δεν είναι τόσο σπάνιο. Συνήθως οι άντρες είναι αυτοί που περιμένουν λίγο παραπάνω μιας και αργούν να ωριμάσουν, ως γνωστών! Για να φτάσει ένα ζευγάρι, να κάνει το επόμενο βήμα θα πρέπει να το έχει σκεφτεί καλά. Δυστυχώς υπάρχουν μερικές περιπτώσεις (π.χ κάποια εγκυμοσύνη) που μπορεί να αναγκάσει κάποιους ανθρώπους να προχωρήσουν σε γάμο χωρίς να είναι έτοιμοι με αποτέλεσμα να νιώθουν εγκλωβισμένοι σε κάτι που δε τους γεμίζει... Μακάρι όλοι να έβρισκαν τον άνθρωπό τους, νωρίς στη ζωή τους θα βλέπαμε περισσότερα χαμόγελα γύρω μας!!
Εσύ είσαι υπέρ ή κατά των εκτρώσεων;
Δεν είμαι ούτε υπέρ ούτε κατά. Αν πρέπει κάποια γυναίκα να κάνει έκτρωση για κάποιο σοβαρό λόγο (ασθένεια) πολύ καλά θα κάνει. Αν πάλι η άλλη το έχει απλά συνήθεια τι να σου πω; Υπάρχουν όρια. Εξαρτάται από πολλά πράγματα. (Η άχρηστη πληροφορία της ημέρας, είμαι το τέταρτο παιδί, απο οκτώ!!)
Υπέροχα. Πάμε τώρα στην τελευταία ερώτηση. Θα σου δίνω δύο τίτλους από το top 20 των ρομαντικών ιστοριών και θα μου διαλέγεις αυθόρμητα έναν.

Πάμε
Η Μελωδία του Κορμιού ή Ζωή Ποδήλατο;

Ζωή Ποδήλατο
Πρόστυχες σκέψεις ή Προσωπικός Γυμναστής;

Προσωπικός Γυμναστής
Ένα βράδυ ή Για ένα άσχημο κορίτσι;

Παίζει βασικό ρόλο στο αν ξέρω σε τι αναφέρεται!! Απο αυτά δεν έχω διαβάσει κανένα. Σαν τίτλος θα μου άρεσε το ένα βράδυ!!
Υπέροχα, Μαργαρίτα. Σε ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη που μου χάρισες!

Εγω ευχαριστώ! Να είσαι καλά και καλή επιτυχία σε ότι και αν κάνεις!!

>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου