Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2016

"...τους αγαπάω όλους το ίδιο...αλλά..."


Πήραμε μια μινι συνέντευξη από την Fanfictioner και Directioner, Αδελαΐδα ή loving_a_carrot12, 17, που έχει γράψει τα "What about Love...???" (60K) και "Ο συγκάτοικός μου" (#5 στις Fanfiction). 


Αρχικά, Αδελαΐδα, πες μας από πού είσαι;
Ειμαι απο την Αλβανια, και μενω στο νησι της Θασου.
Μάλιστα, υπέροχα. Πες μας λίγο για την ιστορία σου "What about love...???" Πώς βλέπεις να εξελίσσεται στη συνέχεια;
Λοιπον, η αληθεια ειναι πως ασχολουμαι με τη γραφη απο πολυ μικρη ηλικια. Ημουν μολις Γ'Δημοτικου οταν κερδισα το δευτερο βραβειο καλυτερης ποιησης στην πολη που ζουσα τοτε. (Αλβανια εννοειται.) Οσο περνουσαν τα χρονια, μου αρεσε ολο κσι πιο πολυ η ιδεα του να γραφω ιστοριες και να λροσφερω στκν κοσμο τη φαντασια μου. Με τη μονη διαφορα οτι τωρα οι ιστοριες ειναι μεγαλυτερου μηκους, και προσπαθω να ειναι οσο πιο ευχαριστες γινεται. Ετσι λοιπον πηρα την αποφαση να δημοσιευσω το "What about love...???", που με τη βοηθεια των θαυμαστων του, προχωραει πολυ καλα και τους ευχαριστω ολους παρα πολυ.!! Οσο για τη συνεχεια, δεν μπορω να πω τιποτα, παρα μονο οτι το "ταξιδι" συνεχιζεται, και ολοι μαθαινουν απο τα λαθη τους.
Μάλιστα, Αδελαΐδα, τι σημαίνουν για σένα οι One Direction;
Οι One Direction για εμενα, αρχικα σημαινουν εμπνευση, οχι μονο να συνεχισω να ασχολουμαι με το να γραφ ιστοριες, αλλα και να ακολουθησω τα ονειρα μου. Αποτελουν ενα κινητρο, βλεποντας τους να εχουν καταφερει τοσα, προσφεροντας το ταλεντο τους. Απο την αλλη, η μουσικη τους και οι στιχοι που τοποθετουν στα τραγουδια, απλα αγγιζουν τη ψυχη μου, και με βοηθανε παρα πολυ οταν μερικες φορες δεν νιωθω καλα ψυχολογικα.
Θα έλεγες ότι είναι το όνειρό σου να τους συναντήσεις;
Δεν νομιζω να αποτελει ονειρο μου, μια στιγμη μαζι τους. Βεβαια, δεν θα μπορουσα να πω 'οχι' σε κατι τετοιο, αλλα ο τιτλος 'ονειρο' ειναι κατι το οποιο χρησιμοποιω για αλλους στοχους στη ζωη μου. Εξαλλου εχω συνηθισει να μην τους βλεπω απο κοντα. Σχεδον τρια χρονια, και εχω συμβιβαστει με αυτο.
Ποιος είναι ο αγαπημένος σου από τους 4;
Λοιπον, τους αγαπαω ολους το ιδιο, και πραγματικα νιωθω ασχημα που θα πω κατι τετοιο, αλλα εχω ριξει μερικα παραπανω δακρυα για τον Louis, οποτε, ναι, αυτος ειναι.
Για πες μας γενικά, Αδελαΐδα, για σένα, εισαι ερωτευμένη με κάποιον αυτό τον καιρό;
Χαχαχαχ, οχι, δεν ειμαι.
Πιστεύεις ότι υπάρχει το άλλο σου μισό εκεί έξω;
Ναι, το πιστευω.
Αν σου δίνανε 1,000,000 ευρώ, τι θα έκανες πρώτα πρώτα;
Θα ειχα αγορασει ενα μεγαλο σπιτι στο οποιο θα ζουσαν οσοι αστεγοι το χρειαζονταν, και ενα διαμερισμα για εμενα.
Μάλιστα, Αδελαΐδα, θα ήθελα να σε ρωτήσω για τον ντόρο που προκάλεσε το εξώφυλλο του νέου άλμπουμ του Zayn Malik, ότι δηλαδή μοιάζει με του ράπερ Lil Wayne. Εσύ τι πιστεύεις;
Εγω πιστευω πως αυτα ειναι λεπτομέρειες. Πιστευω πως οι ανθρωποι θα πρεπει να δινουν σασια στη μουσικη του, στη φωνη του και στο ταλεντο του, και οχι στο εξωφυλλο. Οπως λεμε, "Μην κρινεις ενα βιβλιο απο το εξωφυλλο του" , αλλα απο το τι κρυβει μεσα. Και αυτο το αλμπουμ πιστευω πως κρυβει πολυ καλη δουλεια. Οποτε θα επρεπε να σταματησουμε να ασχολουμαστε με μια φωτογραφια.!! Ποσο μαλλον να δημιουργηθει ολος αυτος ο χαμος.
Πολύ σωστό. Πες μας λίγο τώρα για την ζωή σου στο νησί, βλέπεις τον εαυτό σου να μένει εκεί για πάντα ή θα ήθελες να πας Αθήνα ή σε κάποια άλλη μεγάλη πόλη;
Λοιπον, για να ειμαι ειλικρινεις, η Θασος ειναι πολυ ωραιο νησι, και την αγαπαω πολυ γιατι εχω μαθεο μα ζω εδω, ομως δεν νομιζω πως θα ηθελα να μεινω εδω για παντα. Ειναι υπεροχα το καλοκαιρι, οι διακοπες θα εμεναν αξεχαστες σε οποιονδηποτε, αλλα η καρδια μου φωναζει το ονομα "Βρετανια", οποτε μαλλον δεν θα ειμαι για παντα εδω.! Θα ηθελα να συνεχισω τη ζωη μου στην Αγγλια.
Τι θα προτιμούσες από τα δύο, μια μεγάλη οικογένεια ή μια υπερπετυχημένη καριέρα;
Χωρις δευτερη σκεψη, μια μεγαλη και ευτυχισμενη οικογενεια.
Μάλιστα, Αδελαΐδα, για το τέλος, θα θελες να μας πεις τους αγαπημένους σου συγγραφείς του Wattpad;
Φυσικα. Η πρωτη μου αγαπημενη, ειναι η Anna Todd, και εννοειται η BelWatson, η HannaXalkida, και πολλες αλλες.
Υπέροχα, Αδελαΐδα, σε ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη
Εγω σας ευχαριστω..!!

>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου