Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

"ο γάμος αντί να κάνει πιο δυνατή την αγάπη..."


Μιλήσαμε με την Κωνσταντίνα ή thankuharry_, 16, συγγραφέας της #1 fanfiction τριλογίας "Disaster". 



Πες μου αρχικά για την τριλογία σου, απο που την εμπνευστηκες ;
Για να πω την αλήθεια απλώς κάθομαι και σκέφτομαι κάποιες πλοκές που θα ήθελα και εγώ η ίδια να διάβαζα και με πράγματα που συμβαίνουν στην καθημερινή μου ζωή, πράγματα που βλέπω να γίνονται γύρω μου, με βοηθούν κι αυτά στο να κάνω τα πράγματα πιο "πραγματικά" αν θες σε αυτό που γράφω. smile emoticon
Σε έχουν βοηθήσει ποτέ τα σχόλια των αναγνωστών σου στην ανάπτυξη της πλοκής;
Τα σχόλια των αναγνωστών μου με βοηθούν γενικώς στα πάντα. Εκείνοι είναι ο λόγος που γράφω ακόμα και με βοηθούν στο να γίνομαι καλύτερη κάθε μέρα που περνάει με το να βλέπω τα σχόλια τους.
Πάμε στα προσωπικά σου, έχεις σχέση;
Αυτόν τον καιρό, όχι, δεν έχω. smile emoticon
Πιστευεις στον ερωτα με την πρωτη ματια;
Ναι, μπορώ να πω πως πιστεύω αρκετά. Ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου τύχει..
Πιστεύεις στον γάμο;
Όχι τόσο. Πιστεύω ότι ο γάμος αντί να κάνει πιο δυνατή την αγάπη, την διαλύει.
Εσύ είσαι φαν κάποιου τραγουδιστή ή συγκροτήματος;
Ναι είμαι. Συγκεκριμένα από μικρή με τους one direction, αν και καθώς μεγάλωνα άλλαζαν και οι μουσικές μου προτιμήσεις, όμως τους στηρίζω ακόμα σαν συγκρότημα. Όμως το αγάπημενο μου συγκρότημα τον τελευταίο καιρό είναι οι The neighbourhood. smile emoticon
Τι θα τους έλεγες αν τους συναντούσες;
Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να πω κάτι. Είμαι από τους ανθρώπους που δεν σκέφτονται τι θα πουν και είναι αυθόρμητοι, οπότε ίσως αρχικά να τους έπαιρνα μια αγκαλιά και στην συνέχεια ποιος ξέρει..
Κωνσταντίνα, εσύ διαβάζεις ερωτικές ιστορίες στο Wattpad;
Ναι, γιατί όχι; Πιστεύω ότι όποια ιστορία και να πάρεις θα έχει κάποια ερωτική στιγμή μέσα. Είναι κάτι καθημερινό πιστεύω, δεν υπάρχει λόγος να μην διαβάζει κάποιος. smile emoticon
Η αγαπημένη σου fanfiction ιστορία;
Wattpad Story από την HannaXalkida. smile emoticon
Πολύ ωραία. Για το τέλος, θα σου στείλω κάποια εξώφυλλα και θέλω να μου πεις αν θα διάβαζες την ιστορία χωρίς να ξέρεις την περίληψη
Φυσικά.smile emoticon
Για να πω την αλήθεια, πιστεύω πως όχι. smile emoticon
Δεν είμαι σίγουρη, αλλά γιατί όχι. smile emoticon
Ωραία, και τέλος
Αυτή ναι smile emoticon
Μάλιστα, σε ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη, Κωνσταντίνα!
Εγώ ευχαριστώ. smile emoticon

>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου