Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

"Θα το ξανά έκανα άμα μου δινόταν η ευκαιρία"


Η Γεωργία ή GewAnt, 22, είναι η συγγραφέας της ιστορίας "Απρόσμενο Ξύπνημα" (#1 στην κατηγορία Βρικόλακας)! 

Πες μας αρχικά, Γεωργία, για το Απρόσμενο ξύπνημα, πώς σου ήρθε η ιδέα να γράψεις αυτήν την ιστορία;
Είμαι λάτρης του φανταστικού από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου να διαβάζει βιβλία.... Ήθελα από πολύ παλιά να κάνω μία δική μου προσπάθεια.. Ένιωθα πως ήθελα να ελέγχω εγώ τα γεγονότα και την πλοκή μιας ιστορίας!!
Μέχρι πέρσι...ποτέ δεν το έκανα, ίσως λόγο αμφιβολιών για το αν θα έγγραφα σωστά!! Ξαφνικά αρχίσαμε να χάνουμε το είδος των βρικολάκων, και ότι έβγαινε δεν έφτανε καν στους πραγματικούς μύθους που κυριαρχούσαν τόσο χρόνια. Αυτός ήταν ο κύριος λόγος που με έκανε να γράψω.
Ωραία, πάμε στα προσωπικά σου, έχεις σχέση;
Ναι έχω σχέση εδώ και 4 χρόνια!!
Το μυστικο μιας επιτυχημενης σχεσης;
Κυρίως εμπιστοσύνη, όμως σίγουρα είναι και η συζήτηση. Ότι και να σου συμβαίνει πρέπει να το συζητάς πάντα με τον σύντροφό σου, μόνο έτσι λύνονται όλα!! Τουλάχιστον εμείς έτσι καταφέρνουμε να είμαστε χαρούμενοι!!
Το προτείνω λοιπόν σε όλους, αντί να στεναχωριέστε και να θυμώνετε με το ταίρι σας για κάτι που έκανε και δεν σας αρέσει, απλά ηρεμήστε και εξηγήστε του με όμορφο τρόπο τι έκανε και γιατί αυτό σας πείραξε!! Πάντα ακούνε..
Πιστεύεις στον γάμο;
Χμμ δύσκολη ερώτηση...
Η αλήθεια είναι πως δεν το σκεφτόμουν ποτέ ούτε ακόμα μπορώ να πω το σκέφτομαι... Όμως κάποια στιγμή πιστεύω ότι θα γίνει και αυτό στην ζωή μου, αλλά όχι ακόμα!!!
Ποια ταινία πιστεύεις σε αντιπροσωπεύει αυτόν τον καιρό;
Αυτόν τον καιρό..μμμ.... Θα έλεγα το αίμα και σοκολάτα!! Πάντα ήταν από τις αγαπημένες μου ταινίες!!!
Ενδιαφέρουσα επιλογή.
Εσύ Γεωργία διαβάζεις βιβλία του Wattpad;
Φυσικά και διαβάζω..από τότε που ανακάλυψα την εφαρμογή χάρη μιας φίλης μου... Μπορώ να πω ότι τον πρώτο κιόλας μήνα είχα διαβάσει 54 ιστορίες smile emoticon
Πιστεύεις ότι ο τρόπος που διηγείται το σεξ στις ιστορίες αντιπροσωπεύει την πραγματικότητα;
Από όσες έχω διαβάσει μέχρι σήμερα.. Όχι..πραγματικά θεωρώ ότι δεν πατάνε και πολύ στην πραγματικότητα σε αυτόν τον τομέα..
Το κακό κατά την γνώμη μου είναι πως έχουν όλοι ένα κοινό πρότυπο και απλά αλλάζουν κάποια κομμάτια από αυτό...Επειδή όπως είπα έχω διαβάσει αρκετές από τότε έγινα μέλος στην κοινότητα του wattpad...Βλέπω ακριβώς αυτό, ίδιες ερωτικές σκηνές με ελάχιστες διαφορές.. Όμως και πάλι δεν μπορώ να πω με σιγουριά για τον λόγο ότι δεν γράφω σε αυτόν τον τομέα!!!
Θες να μας πεις ποια ιστορια δεν σου αρεσε καθολου;
Αυτό δεν έχει γίνει...Δεν υπάρχει κάποια που να μην μου άρεσε καθόλου. Όλες οι ιστορίες έχουν κάτι στο οποίο είναι ξεχωριστές από τις άλλες...Σε άλλες είναι η γραφή σε άλλες πάλι οι περιγραφές τους. Πάντως σε όσες μπήκα και διάβασα πάντα έβρισκα κάτι ενδιαφέρον!!!
Σίγουρα θέλουν κι άλλη δουλειά, όπως και εγώ εξάλλου!! Κανείς δεν γίνετε τέλειος από την πρώτη προσπάθεια smile emoticon
Μάλιστα, πολύ σωστό. Πες μας λίγο για τις "Σκιές", σκοπεύεις να την συνεχίσεις;
Για τις Σκιές!!! Όπως αναγράφεται και στον βιβλίο δεν το έγγραφα μόνη μου!! Ήταν συνεργασία με έναν ακόμη συγγραφέα από το wattpad των Matt5dragoneed6..Δυστυχώς όμως λόγο διαφορετικών ωραρίων και άλλων υποχρεώσεων δεν μπορέσαμε να το συνεχίσουμε..Όμως ποτέ δεν ξέρουμε τι θα γίνει στο μέλλον wink emoticon
Σίγουρα δεν είναι εύκολες οι συνεργασίες
Μπορώ να πω ότι το απόλαυσα να γράφω με κάποιον άλλον..Ειδικά το συγκεκριμένο άτομο που ήδη λάτρευα τα βιβλία του...Είναι ωραίο ανακαλύπτεις μία διαφορετική πλευρά στον τρόπο γραφείς ενός βιβλίου..Θα το ξανά έκανα άμα μου δινόταν η ευκαιρία και είχα και χρόνο φυσικά!!
Ποιο είδος στο Wattpad διαβάζεις πιο πολύ;
Θα έλεγα φαντασίας και τα αστυνομικά!!!Αλλά έχω διαβάσει και πολλές ρομαντικές που μου έχουν προτείνει!!!
Πολύ ωραία. Για το τέλος, θα σου στείλω κάποια εξώφυλλα και θέλω να μου πεις αν θα διάβαζες την ιστορία χωρίς να ξέρεις την περίληψη
Ωραία!!!
Νομίζω πως θα το διάβαζα..Μου βγάζει κάτι όμορφο σκοτεινό και φανταστικό ταυτόχρονα!!!
Μμμ...σίγουρα θα το άφηνα ως επιλογή...Αλλά όπως είπα δεν είμαι πολύ των ρομαντικών ιστοριών!!!
Ωραία, και τέλος
Χωρίς δεύτερη σκέψη ΝΑΙ!!! Πραγματικά από τα λίγα εξώφυλλα που με τραβάνε αμέσως!!!
Υπέροχα, Γεωργία, σε ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη!
Εγώ σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και χάρηκα πολύ που σας γνώρισα smile emoticon

>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου