Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016

"Στα 20 πέρασα μια σοβαρή ασθένεια. Αυτό με άλλαξε"



Σήμερα μιλήσαμε με την απίστευτη Ευαγγελία, ή evaggeliaks, συγγραφέα των ιστοριών "Να μ' αγκαλιάζεις" (#5 στα Ρομαντικά), "Υπήρξες" (#18 στα Ρομαντικά) και "Οι Επιλογές μας" (9Κ αναγνώσεις)!  

Αρχικά θα ξεκινήσουμε με την ιστορία "Να μ' αγκαλιάζεις" που το τελευταίο κεφάλαιο ήταν αρκετά έντονο και δυνατό. Θες να μας πεις τι σκέφτεσαι περίπου για το τι θα γίνει παρακάτω;
Λοιπόν σκέφτομαι η φιλία που των δυο κοριτσιών να μην χαλάσει! Θα ήθελα να τα βρουν η Λυδία και η Μελίνα. Εχω στο μυαλό μου κάποια γεγονότα τα οποία θα συμβούν πριν το τέλος, όπως λέω και στην περίληψη της. Μέχρι τώρα έχουμε δει μόνο τον γάμο του Γιώργου.
Εσύ, Ευαγγελία, ποιο πιστεύεις ότι είναι το πιο σημαντικό, η φιλία ή ο έρωτας;
Και τα δυο. Είναι υπέροχο να έχεις καλούς φίλους και έναν άνθρωπο να αγαπάς όπως κι εκείνος εσένα.
Υπάρχει φιλία μεταξύ αντρών-γυναικών;
Αν υπάρχει, εγώ προσωπικά δεν την έχω γνωρίσει.
Έχεις βασίσει κάποια από τις άλλες ιστορίες σου σε αληθινά γεγονότα;
Ναι. Την ιστορία "Η Ιωάννα και η Ελπίδα."
Έχω πάρει την αληθινή ιστορία και την έχω μεταφέρει σε κάτι πιο παραμυθένιο. Υπήρξε όντως ένα μικρό κορίτσι, όπως η Ιωάννα, το αστέρι της ιστορίας, που το φρόντισε τόσο η μαμά του όσο η Ελπίδα το αστέρι.
Ποιος θα έλεγες ότι είναι το Σοφό Φεγγάρι;
Λοιπόν όταν το έγγραφα δεν το είχα προσωποποιήσει. Τώρα που το θέτεις με έβαλες σε σκέψεις. Θα μπορούσε να είναι ο Θεός, θα μπορούσε να είναι η ίδια η Ζωή.
Δεν είναι ίσως κάποιο πατρικό πρόσωπο, πατέρας ή παππούς που να σε επηρέασε;
Οχι. Σίγουρα είναι κάτι ανώτερο από τον άνθρωπο. Απλά δεν το είχα προσωποιησεί σε κάτι συγκεκριμένο.
Μάλιστα, πολύ ενδιαφέρον. Πάμε λίγο στα προσωπικά σου τώρα. Εσύ έχεις νιώσει τον πραγματικό έρωτα;
Ναι τον έχω νιώσει!
Είναι όντως ίδιος όπως περιγράφεται στις ιστορίες του Wattpad και γενικά στα βιβλία;
Ο πραγματικός έρωτας έχει την τάση να περνάει από διάφορες φάσεις. Ενταση-ηρεμία-ενταση-ηρεμία και πάλι από την αρχή. Δεν θα μπορούσε να είναι πάντα κάτι έντονο ή κάτι ήρεμο.
Ευαγγελία, θες να μας πεις ένα γεγονός στη ζωή σου που σε στιγμάτισε σημαντικά;
Στα 20 πέρασα μια σοβαρή ασθένεια. Αυτό με άλλαξε.
Και πώς κατάφερες να σταθείς ξανά στα πόδια σου;
Είχα ανθρώπους να με αγαπάνε και να με στηρίζουν. Η δύναμη τους μου έδινε δύναμη. Ο άντρας μου (απλή σχέση τότε) και η μητέρα μου ήταν το στήριγμα μου.
Θες να μας πει τι είχες ακριβώς και τι συμβουλή θα έδινες σε όσους μπορεί να περνάνε το ίδιο στην ευαίσθητη αυτή ηλικία;
Είχα καρκίνο στο θυρεοειδή. Ακούγεται τρομακτικό αλλά είναι αυτό που λέμε τυχερός μέσα στην ατυχία σου, γιατί είναι θεραπεύσιμος στο μεγαλύτερο ποσοστό του. Η συμβουλή μου είναι να ακούνε τον γιατρό τους, να κάνουν υπομονή, να κοιτάνε να έχουν καλή ψυχολογία και να μην το βάζουν κάτω.
Πολύ inspirational και σε ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας
Υπό το φως των νέων πληροφοριών, μήπως η Ελπίδα στο βιβλίο αντιπροσωπεύει πραγματικά την έννοια "ελπίδα";
Να είσαι καλά. Μακάρι να μην υπήρχαν άνθρωποι που περνάνε από αυτη τη διαδικασία. Όσο ζω ελπίζω ότι θα βρεθεί θεραπεία για όλες τις ασθένειες! Ναι η Ελπίδα είναι η "ελπίδα". Όχι από την δική μου ιστορία όμως. Αλλά από την ιστορία που έχω εμπνευστεί. Στο πρόσωπο της μητέρας του αστεριού βρήκα ελπίδα. Πολύ ελπίδα και δεν θα μπορούσα να μην έχω δώσει αυτό το όνομα.
Πάρα πολύ ενδιαφέρον. Πάμε όμως τώρα σε κάτι άλλο. Είπες οτι είσαι παντρεμένη. Έχεις παιδιά;
Ναι έχω τρία.
Να σου ζήσουν
Σε ευχαριστω.
Εργάζεσαι ταυτόχρονα;
Αυτό τον καιρό λόγω του μωρού όχι.
Πόσο δύσκολο είναι να μεγαλώνεις τόσα πολλά παιδιά στην σύγχρονη κοινωνία;
Είναι αρκετά δύσκολο μα περισσότερο αγχωτικό. Όλα είναι ρευστά και ανησυχώ για το μέλλον τους. Κάνουμε ότι καλύτερο για εκείνα και δεν θα σταματήσουμε για όσο ζούμε. Δεν απελπίζομαι. Θα συνεχίσω να ελπίζω για το καλύτερο!
Τι αξίες προσπαθείς να τους μεταλαμπαδεύσεις ως Ευαγγελία και ως μητέρα τους;
Να είναι καλοί και σωστοί άνθρωποι. Από κει και πέρα ότι θέλουν ας κάνουν στις ζωές τους και εύχομαι να μπορώ να τα στηρίξω και να είμαι δίπλα τους.
Αν ένα από τα παιδιά σου σού έλεγε ότι είναι ομοφυλόφιλος, πώς θα αντιδρούσες;
Το έχω σκεφτεί πολύ το θέμα αυτό. Δεν θα τα έδιωχνα από τη ζωή μου για αυτό το λόγο, ούτε θα τους ζητούσα να υποκρίνονται κάποιον που δεν είναι. Φαντάζομαι θα σοκαριζόμουν, αλλά είναι παιδιά μου και πάντα θα είναι.
Υπέροχα. Μια τελευταία προσωπική ερώτηση. Πιστεύεις ότι το σεξ σβήνει μετά τον γάμο;
Αν το αφήσεις ναι. Όλα θέλουν προσπάθεια για να κρατηθούν, πόσο μάλλον όσα έχουν να κάνουν με τις ανθρώπινες σχέσεις.
Πολύ σοφό πιστεύω. Για το τέλος της συνέντευξης θα σου στείλω δύο εξώφυλλα και θα θελα να μου τα σχολιάσεις, δηλ να μου πεις τι πιστεύεις ότι είναι και αν ΕΣΥ θα τα διάβαζες βάσει μόνο του εξωφύλλου
οκ για να δω
Δεν την έχω διαβάσει την ιστορία. Αν έβλεπα τον τίτλο στην εικόνα ή το έβλεπα συνδυαστικά (την φωτογραφία και απο κάτω τίτλο και περίληψη) εφόσον είναι ρομαντική θα την διάβαζα. Είμαι φαν τον ρομαντικών
smile emoticon
Η ρομαντική ιστορία λέγεται "ΠΛΗΣΙΑΣΕ ΜΕ"

Πάλι δεν μου λέει κάτι σαν εικόνα σε σχέση με την ιστορία.
Ο τίτλος λέγεται "I am Fat"
Δεν την ξέρω την ιστορία. Το μόνο που θα σχολιάσω είναι ότι εντάξει δεν είναι και τόσο fat η κοπέλα smile emoticon
Υπέροχα, Ευαγγελία, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τη συνέντευξη αυτή
Να είσαι καλά. Κι εγώ σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου.

>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου