Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

"...έχω πέσει σε ιστορίες με πολύ καλή περίληψη αλλά..."


Μια μοναδική συνέντευξη της Γιώτας ή GiotaAdamopoulou, 27, συγγραφέας του "Ασυμβίβαστη Έλξη..." (#4 στα Ρομαντικά), όπως δεν την έχετε ξαναδεί! 

Η "Ασυμβίβαστη Έλξη", βρίσκεται στο Νο. 4 των Ρομαντικών ιστοριών αυτή τη στιγμή.Πώς σου φαίνεται αυτό;
Είμαι ευχαριστημένη που έχει φτάσει εκεί...Χαίρομαι που αρέσει και αυτή η ιστορία μου και την έχουν ανεβάσει τόσο ψηλά...
Μετά το ανατρεπτικό κεφάλαιο που ανέβασες, πολλοί αναγνώστες κατηγορούν τον πατέρα της Φαίδρας για όσα της συνέβησαν. Θα 'θελες να το επιβεβαιώσεις, ή να πεις γενικά κάτι πάνω σε αυτό;
Ο πατέρας της Φαίδρας είναι ένας πλούσιος άνθρωπος που θεωρεί τα παιδιά του κτήμα του και μπορεί να τα κάνει ότι θέλει επειδή έχει λεφτά..Θα καταλάβει βέβαια ότι κάνει λάθος και το μόνο που καταφέρνει είναι να τα διώξει από κοντά του...Ήδη ο Χρήστος ο αδερφός τους τους έχει εγκαταλείψει...Και ναι για όλα της τα προβλήματα φταίει ο πατέρας της...
Μάλιστα, πολύ ενδιαφέρον. Πάμε λίγο στα προσωπικά σου, Γιώτα. Πώς είναι για σένα ο έγγαμος βίος; Είσαι ευχαριστημένη;
Είμαι ευτυχισμένη...βαριά λέξη αλλά έχω βρει τον άνθρωπο μου και αισθάνομαι μοναδικά...Δεν θα τον άλλαζα για τίποτα στον κόσμο...
Ποιο θα έλεγες ότι είναι το επόμενο βήμα στη ζωή σου;
Θα ήθελα να κάνω ένα παιδάκι...
Είσαι έτοιμη πιστεύεις για κάτι τέτοιο; Πώς φαντάζεσαι ότι θα είναι η ζωή με ένα παιδί;
Η αλήθεια είναι πως έτοιμη δεν θα είμαι ποτέ...Και αν το σκεφτώ πολύ σίγουρα δεν θα το κάνω..... στην εποχή που ζούμε είναι δύσκολα να μεγαλώνεις ένα παιδί αλλά αν υπάρχει θέληση πιστεύω μπορείς να καταφέρεις τα πάντα....Η αλήθεια είναι πως ποτέ μου δεν με φαντάστηκα μαμά αλλά πιστεύω πως θα είναι διαφορετικό...
Με ολα αυτα που συμβαινουν γυρω μας, φοβασαι καθολου για το μελλον;
Υπάρχει κάποιος που δεν φοβάται;;;Είναι τρομακτικά όλα αυτά που συμβαίνουν και σε κάνει να σκέφτεσαι πιο το νόημα για όνειρα όταν δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει....;
Εσύ πιστεύεις στην δύναμη της Ορθόδοξης Εκκλησίας;
Πιστεύω στον Θεό αν αυτό με ρωτάς...
Εκπροσωπείται σωστά από την Εκκλησία μας;
Θα έλεγα πως όχι...έχουν χάσει τον στόχο τους και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι το συμφέρον τους...Το χρήμα έχει καταστρέψει πολύ κόσμο...
Μάλιστα. Γιώτα, θα ήθελα να σε ρωτήσω τώρα αν διαβάζει κάποιος δικός σου τις ιστορίες, ο άντρας σου, συγγενείς,κλπ; Λες γενικά ότι γράφεις στο Wattpad;
Ναι το λέω...Διαβάζει τις ιστορίες μου η μεγάλη μου αδερφή και η ανιψιές μου και η καλύτερη μου φίλη...
Σε ρωτάνε για spoilers, κλπ;
οοο ναι με ρωτάνε αλλά τις περισσότερες φορές απλά τους βασανίζω...Μου αρέσει να έχουν αγωνία...
Υπέροχα, Γιώτα, για το τέλος, θα σου στείλω κάποιες περιλήψεις από βιβλία του Wattpad, χωρίς τον τίτλο ή εξώφυλλο, και θα θελα να μου πεις αν θα σου τράβαγαν το ενδιαφέρον να τις διαβάσεις.
οκ
Ναι θα το διάβαζα...
Νομίζω πως σου τραβάει το ενδιαφέρον...γιατί απλά δεν αποκαλύπτει κάτι..θα το διάβαζα...Υπάρχουν αυτές οι ιστορίες;;;
Είναι μια φανταστική ιστορία...την έχω διαβάσει και μου άρεσε όπως και οι άλλες ιστορίες από την ίδια συγγραφέα.....εγώ πάντως δεν θα διαβάσω μια ιστορία από το εξώφυλλο. Παίζει σημαντικό ρόλο βέβαια, αλλά μόνο η περίληψη αν με τραβήξει...Βέβαια έχω πέσει σε ιστορίες με πολύ καλή περίληψη αλλά η ιστορία όχι και τόσο...είναι ο τρόπος που γράφει ο καθένας
Υπέροχα, Γιώτα. Σε ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη!
Εγώ σε ευχαριστώ που μου έκανες την τιμή να την δώσω....


>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου