Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016

"Μιλώντας για την δική μου οικογένεια θα έπρεπε να πω..."











"Αναζήτηση Εκδίκησης": πες μας, Εύη, για το βιβλίο σου, πότε θα κυκλοφορήσει και γιατί πιστεύεις ότι αξίζει να το αγοράσει κάποιος; 



Το βιβλίο κυκλοφορεί επίσημα στις 27 Μαρτίου, οπότε  θα γίνει και η πρώτη παρουσίαση στο "Αίτιον" στην Αθήνα. Μόλις χθες δημοσιεύτηκε το εξώφυλλο και οσονούπω ξεκινάει η τύπωση. Ό,τι νεότερο θα αναρτηθεί στην σελίδα του βιβλίου στο facebook "Αναζήτηση Εκδίκησης".  
Η ιστορία έχει για πρωταγωνίστρια την Οκτόμπερ, η οποία είναι κλέφτης. Επίσης υπάρχουν δύο "ειδών" κεφάλαια΄ αυτά με τίτλο "ΤΟΤΕ" και αυτά με τίτλο "ΤΩΡΑ", όπου η Οκτόμπερ είναι δεκαοχτώ και εικοσιοκτώ χρονών αντίστοιχα. Πιστεύω ότι αυτοί είναι οι δύο βασικότεροι λόγοι. Μιλάμε για μια ιστορία που δεν βρίσκει κανείς συχνά, όποτε -όπως το βλέπω εγώ- θα πρέπει να κεντρίζει το ενδιαφέρον περισσότερο. Κατά τ' άλλα δεν ξέρω τι να σου πω, έχω αγαπήσει πολύ αυτό το βιβλίο και δεν νομίζω ότι μπορώ να είμαι αντικειμενική. Πιστεύω όμως ότι οι λάτρεις της δράσης θα εκτιμήσουν την πλούσια ιστορία πίσω από τα γεγονότα της σειράς.

Υπέροχα! Και ποιο είναι το βασικό μήνυμα που θες να περάσεις μέσα από το βιβλίο; 



Να σου πω την αλήθεια, επειδή ασχολούμαι χρόνια με τη συγγραφή, ποτέ δεν σχεδίαζα τις ιστορίες μου από πριν, ώστε να έχω αποφασίσει τι θέλω να περάσω στον αναγνώστη και να πορεύομαι ανάλογα. Ανέκαθεν άφηνα τα πράγματα να εξελίσσονται από μόνα τους, οπότε -συνειδητά τουλάχιστον- δεν έχω "δώσει" κάποιο μήνυμα. Το βιβλίο αυτό από μια πρώτη ματιά φαίνεται καθαρά ψυχαγωγικό. Η ιστορία όμως έχει μάθει πράγματα σε μένα΄ πράγματα για τον εαυτό μου και τον κόσμο, πράγματα που δεν είχα συνειδητοποιήσει ποτέ και θέλω να πιστεύω πως εν καιρώ θα νιώσουν το ίδιο και οι αναγνώστες. Αν έπρεπε να επιλέξω κάτι απ' όλα, θα έλεγα ότι "αναγκάζει" κάποιον να σκεφτεί και να αξιολογήσει τον χαρακτήρα του και την συμπεριφορά του προς τους άλλους, δεδομένου ότι η πρωταγωνίστρια είναι ένα άτομο που ενδιαφέρεται πολύ για τον εαυτό της (με ό,τι προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει αυτό).

Ποιος είναι ο στόχος της ηρωίδας και ποια η βαθύτερη ανάγκη της; 



Ανάλογα με την περίοδο της ζωής της αλλάζουν και οι στόχοι της. Όταν την γνωρίζουμε πρώτη φορά στα δεκαοχτώ, θέλει να ξεφύγει από το άσχημο οικογενειακό περιβάλλον της και να σπουδάσει ξεπερνώντας τα οικονομικά της προβλήματα. Στο "ΤΩΡΑ" ψάχνει απεγνωσμένα τρόπο για να πάρει εκδίκηση από τον υπαίτιο της δολοφονίας του άντρα που κάποτε αγάπησε. Γενικά όμως θα έλεγα ότι ψάχνει να βρει τον εαυτό της και προσπαθεί να σταθεί στα πόδια της χωρίς να εξαρτάται από άλλους (είτε οικονομικά, είτε συναισθηματικά).

Εύχομαι κάθε επιτυχία. Πάμε στα προσωπικά σου τώρα. Έχεις κάποια σχέση τον τελευταίο καιρό;   



Τον τελευταίο καιρό με το βιβλίο (και την εξεταστική στη σχολή) δεν είχα καθόλου χρόνο, γενικά όμως δεν είμαι άνθρωπος που μπαίνει εύκολα σε σχέση, οπότε δεν υπάρχει κάτι να αναφέρω.

Πιστεύεις στις αδερφές ψυχές; 



Όχι. Πιστεύω ότι μπορείς να βρεις έναν άνθρωπο, να νιώσεις ό,τι μπορείς να νιώσεις για εκείνον, μετά από κάποιο χρονικό διάστημα να σου περάσει και να είναι τελικά σαν να μην συνέβη ποτέ.

Έχεις πληγωθεί ποτέ από κάποιον; 



Νομίζω πως όλοι έχουμε πληγωθεί κάποια στιγμή. Προσωπικά περισσότερο στους άλλους τομείς της ζωής μου απ' ότι στον ερωτικό, αλλά ναι.     



Πώς βλέπεις τον εαυτό σου σε 10 χρόνια; 


Δυστυχώς όχι όπως θα ήθελα. Με την οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα και το αντικείμενο σπουδών μου, δύσκολα μπορεί να σχηματίσει κανείς "καλή" εικόνα για το μέλλον μου.

Μάλιστα, Εύη. Κάτι άλλο τώρα. Ποια είναι η γνώμη σου για την θανατική ποινή; Πιστεύεις ότι κάποια εγκλήματα θα την άξιζαν σήμερα;



Νιώθω λες και ξαναδίνω Πανελλήνιες! Δεν είμαι της άποψης ότι κάποιο αδίκημα αξίζει να τιμωρηθεί με θάνατο. Θεωρώ ότι έτσι χάνεται το νόημα του σωφρονισμού και δεν πιστεύω ότι θα έπρεπε να αποφασίζεται με τόση "ευκολία" η τύχη της ζωής ενός ανθρώπου, από τη στιγμή που δεν μπορεί κανείς να αφήσει απ' έξω το ενδεχόμενο μιας λάθος ετυμηγορίας.

Τέλος, θα σου πω κάποιες λέξεις-ιδέες και θέλω να μου τις σχολιάσεις

Κρίση



Δεν είμαι πολύ σίγουρη για το πως ακριβώς θες να στις σχολιάσω, αλλά η λέξη "κρίση" για μένα είναι κάτι που χρησιμοποιείται παντός καιρού. Ίσως βέβαια αυτό συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα, όπου είμαστε σε "κρίση" χρόνια, απλά τα πράγματα συνεχώς χειροτερεύουν.

Οικογένεια


Μία από τις σημαντικότερες αξίες στη ζωή κάποιων ανθρώπων. Δεν νομίζω όμως ότι ισχύει καθολικά για όλους. Μιλώντας για την δική μου οικογένεια θα έπρεπε να πω ότι είναι όντως κάτι σημαντικό, μπορώ όμως να κατανοήσω πως και γιατί δεν είναι για άλλους ανθρώπους.

Εκδίκηση


Το κύριο στοιχείο του βιβλίου μου! Τώρα πια δεν μου έρχεται κάτι άλλο στο μυαλό. Παρόλα αυτά, για μένα, θα έλεγα κάτι το εντελώς αδιάφορο.







>

2 σχόλια:

  1. Ευχομαι να παει καλα η κυκλοφορια του βιβλιου σου και να ακολουθησουν και αλλα. Αλλα να θυμασαι παντα οτι αξια εχει πανω απολα η δημιουργια, η ΔΗΜΟΣΙΑ καταξιωση πολλες φορες αργει να ερθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για τις υπέροχες απαντήσεις. Η ερώτηση για τη θανατική ποινή ιδιαίτερα πρωτότυπη θα έλεγα!! Σας περιμένουμε όλους στην παρουσίαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή