Πέμπτη 3 Μαρτίου 2016

Η Fey λέει για τον *μπαμπάκα* της και άλλα πολλά!





Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100006627587245

Κατά πόσο σε βοηθάνε, Φαίη, τα σχόλια των αναγνωστών στην πορεία συγγραφής; Γράφεις αυθόρμητα ή ξέρεις ακριβώς πώς θα εξελιχθεί; 



Τα σχόλια και η εξέλιξη της ιστορίας με βοηθάνε προσωπικά ετσι ώστε να μπορώ να συνεχιζω να γράφω και να ικανοποιώ τους αναγνώστες όσο πιο πολύ μπορω.. Τώρα τα κεφάλαια.. Ναι μεν εχω σκεφτεί πως θέλω να εξελιχθεί η ιστορία αλλά υπαρχουν μέρες που δεν εχω καταφέρει να σκεφτώ.. Ειτε γιατί είμαι πιεσμένη ειτε επειδή δεν εχω χρονο.. Τέτοιες μέρες τα κεφάλαια είναι αυθόρμητα..

Πώς εμπνεύστηκες την ιστορία "Ο Μπαμπάκας μου"; Υπάρχουν αληθινά γεγονότα ή/ και πρόσωπα μέσα;



Λοιπον αρχικα η ιστορία μου ηθελα να έχει το νόημα οτι 'δεν υπάρχει απαγορευμένη αγάπη' ετσι προσπάθησα να σκεφτώ το πιο ακραίο πράγμα.. Και πιστεύω πως το κατάφερα.. Τώρα αληθινά γεγονότα ναι υπαρχουν αρκετά, ηθελα να συνδεσω λίγο απο την πραγματική μου ζωή με την ιστορία και το εκανα..



Ποια είναι η σχέση σου με τον πατέρα σου; Συμφωνείς με τον Φρόιντ, ότι δηλαδή υποσυνείδητα κάνουμε σχέση με ανθρώπους που φέρνουν κοινά χαρακτηριστικά με τους γονείς μας; Έχεις εσύ παρατηρήσει κάτι τέτοιο στις σχέσεις σου; 



Η σχέση με τον πατερα μου σίγουρα δεν είναι σαν αυτή της Γεωργίας και του Μανου.. Εχουμε μια κανονική σχέση πατέρας και κόρης απλως με αρκετά περισσότερη  αδυναμία.. Με το Φρόιντ ναι συμφωνω άλλωστε αν δεν το εκανα δεν θα έγραφα και την ιστορία που γράφω.. Στις σχέσεις μου οχι δεν εχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο.. Προς το παρών τουλάχιστον οχι..

Έχεις κάποια σχέση τον τελευταίο καιρό; 



Οχι δεν εχω καμια σχέση.. Πρόσφατα βγηκα απο μια και δεν μπορώ να πω οτι είμαι ερωτευμένη και κολλημένη όπως τα περισσότερα κορίτσια είναι μετα απο έναν χωρισμό.. Αντιθέτως προχωρώ μπροστά.. 



Αγαπημένο σου συγκρότημα; Τι θα τους έλεγες αν τους συναντούσες;  



Well.. Directioner.. Ξέρω εγώ και αλλά τοσα κορίτσια στον κοσμο!! XD Αν τους συναντούσα.. Αλήθεια δεν εχω ιδέα!! Μάλλον θα εκλεγα και δεν θα έλεγα τίποτα.. 

Μια ενοχική σου απόλαυση είναι... 



Ενοχική απόλαυση...Όχι....       
...ενοχικές σκέψεις πολλές!!



Τι συμβουλή θα έδινες σ' έναν νέο συγγραφέα;



Λοιπον η συμβουλή μου θα οτι απο την στιγμη που θα γράψει μια ιστορία θα έχει και τα αρνητικά της σχόλια.. Εγώ συγκεκριμενα εχω λάβει αρκετά πρωσοπικά σχόλια τα οποία ηταν δυσάρεστα αλλά δεν τα παράτησα.. Αυτό θα ηθελα.. Να μην τα παρατήσουν και να είναι δυνατή!! 

Υπέροχα. Κάτι άλλο που θέλω να σε ρωτήσω, Φαίη, εσύ ποια θρησκεία ακολουθείς;  



Ορθόδοξη και εκτιμαω αρκετά τους βουδιστές!! Εννοώ είναι στην καθημερινότητά μου.. Εχω φίλες δηλαδή που ακολουθούν αυτή την θρησκεία και άνετα θα μπορουσα να την ακολουθησω και εγώ..



Τέλος, πώς είναι ο τέλειος άντρας για σένα; Πες μας 5 στοιχεία που τον χαρακτηρίζουν.


Τέλειος άντρας!!
• Γοητευτικός 
•Γλυκος 
•Προστατευτικός 
•Ειλικρινής 
και  αυτό που λέμε •Καλη καρδιά..

Ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη, Φαίη!


Παρακαλώ, χαρά μου ήταν...


>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου