Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016

"Έγινα ρεζίλι σε όλους τους συμμαθητές μου"


-CookieP-


Google+: FCK. Cookies
Προσωπικό Snapchat: xeniachio
Wattpad snapchat: xeniachiony

Πες μας λίγα πράγματα για τη νέα σου ιστορία "10 ways to get a boyfriend". Σε τι διαφέρει απ' τις προηγούμενες και γιατί αξίζει να την διαβάσει κάποιος;  



Η καινούργια μου ιστορία βασίζεται στην ωμή πραγματικότητα.Δεν ηθελα να ειναι η συνηθισμένη ιστορία αγάπης ενός κακού παιδιού και μιας κοπέλας.Αρχικα ο πρωταγωνιστής μου ειναι έξτρα κακός,ύπουλος και τρομακτικός.Η πρωταγωνίστρια απο την άλλη ειναι το ακριβώς αντιθέτω.Η Αρτεμις ειναι πολυ ντροπαλή και ακοινώνητη,για αυτόν τον λόγο δεν έχει φίλους...Και το διαφορετικό σε αυτήν την ιστορία ειναι πως η Αρτεμις δεν ειναι ερωτευμένη μαζί με τον Αχιλλέα,τον πρωταγωνιστή.Αντιθετως θα ζητήσει την βοήθεια του για ενα συγκεκριμένο αγόρι...Με αντάλλαγμα φυσικά!

Ποια είναι η συμβουλή σου σε όσες ψάχνουν όντως για μία σχέση στη ζωή τους; Εσύ έχεις κάποια σχέση; 



Η συμβουλή μου ειναι να είστε ο εαυτός σας,οτι και να κάνετε. Εαν αυτός που θέλετε δεν σας θελει μια εσείς δεν θέλετε δέκα. Αυτον τον καιρό ειμαι στην πορεία στο να ξεπεράσω κάποιον ο οποίος δεν ηταν απο την αρχή το κατάλληλο άτομο για εμένα.Το γνώριζα και η ίδια αλλά δυστυχώς τον ερωτεύτηκα.Δεν είχαμε ποτέ σχέση απλά μιλάγαμε,για να ξεκαθαρίσω



Πιστεύεις στην αληθινή φιλία;  


Πιστευω στην αληθινή φιλία.Απλα πρέπει να ψάξεις πολυ καλα για να βρεις το άτομο που ταιριάζετε απόλυτα.Δεν έχω προδοθεί ποτέ απο φίλο...ήμουν με μια κοπέλα ενα χρόνο και φιλη αλλά τελικά ξεκοψαμε η μια απο την άλλη.Οχι για κάποιον συγκεκριμένο λόγο,απλά απομακρυνθήκαμε.Ακομη στεναχωριέμαι για αυτο.Μια φορα ένιωσα ερωτικά για κάποιον,και αυτός ηταν το παιδί που ανέφερα παραπάνω :") ηταν τελείως unexpected! Μου μίλησε μια μερα και δεν ειχα και την καλύτερη άποψη για αυτόν,επειδή το πρώτο πραγμα που ανέφερε την Τρίτη φορα που μιλήσαμε ηταν περί σεξ.Με έκανε να νιώσω άβολα και τον αντιπαθηςα λιγο διότι δεν γνωριζόμασταν καν!Ουτε που είχαμε δει ο ένας τον άλλο!Αλλα καθώς μιλάγαμε κάθε μερα άρχιζα σιγά σιγά να τον ερωτεύομαι. Αποδειχτηκε ομως μια μεγάλη ψωνάρα που μιλούσε ταυτόχρονα με άλλες δέκα κοπέλες.

Φοβάσαι καθόλου για το μέλλον σε επαγγελματικό και προσωπικό επίπεδο;



Φοβαμαι πιο πολυ για το μέλλον στον επαγγελματικό τομέα.Ξερω τι θέλω να γίνω,αρχιτέκτονας ειναι το όνειρο μου,αλλά δεν ξερω εαν θα βρω δουλειά. Πιθανοτατα να πάω στην Αγγλία αλλά τίποτα δεν ειναι σίγουρο... 



Αγαπημένο σου συγκρότημα; Τι θα τους έλεγες αν τους συναντούσες; 



Arctic Monkeys all the way!Αγαπω τα τραγούδια τους, απλά. 

Εμμ,πιθανότατα να λιποθυμούσα και να τσίριζα σαν χαζογκομενα εαν τους έβλεπα μπροστά μου.Kidding!Το ξερω δεν ειμαι αστεία...Πιθανότατα να τους ζητούσα μια φωτογραφία αλλά δεν νομίζω να τους ρωτούσα κάτι.Απλα λατρεύω την μουσική τους.

Στηριζόμενος στην ιστορία "Vodka Baby"  εσύ είσαι φαν του αλκοόλ; Ποιο είναι το αγαπημένο σου κοκτέιλ; Έχεις μεθύσει τόσο που να έχασες τον έλεγχο; 

Φυσικα και ειμαι!Δεν ειμαι μπεκρού ή τίποτα τέτοιο!Απλα οποτε πάω σε κλαμπ ή σε κανα ρεμπετάδικο θα πιω κανα δυο ποτάκια(που βγαίνω μια φορα στο τόσο).Το αγαπημένο μου κοκτέιλ θα μπορούσα να πω πως ειναι το sex on the beach...Ναι,έχω μεθύσει μια φορα και απο τοτε προσέχω παρα πολυ με τις ποσότητες που πίνω.Ηταν στο περσινό αποκριάτικο πάρτυ του φροντιστηρίου μου...το ξερω,τραγικό!Ειχα πιει ήδη τρεις μπίρες και ήμουν στην τεταρτη όταν ηρθε στο πάρτυ και ενα παιδί που μου άρεσε,τέσσερα χρόνια μεγαλύτερος μου...Άρχιζε να με κερνάει σφηνάκια και εγω η χαζη τα έπαιρνα ενα ενα απανωτά!Δεν ειχα φάει κιόλας οποτε φαντάζεσαι...Έγινα ρεζίλι σε όλους τους συμμαθητές μου,στο αγόρι που μου άρεσε αλλά και στους καθηγητές μου.Ηθικο δίδαγμα,να πίνεις με γεμάτο στομάχι και με όριο. Οποτε βλέπεις πως ζαλίζεσαι αμέσως σταματάς και πίνε πολυ νερό. Ααα και ποτέ να μην επηρεάζεσαι απο τον οποιοδήποτε,κακό στον εαυτό σου κανεις.



Ποια είναι η γνώμη σου για την εγκυμοσύνη στην εφηβεία; 



Κοιτα,όταν κανεις σεξ χωρις προφυλάξεις ειναι αναμενόμενο να μείνεις έγκυος.Οποτε πιστευω πως όσες το κάνουν αυτο θα έπρεπε να κρατήσουν το παιδί και να μην το ρίξουν.Πρεπει όλοι να αναλαμβάνουμε τις ευθύνες των πράξεων μας.Το ξερω πως κάτι τέτοιο θα ειναι δύσκολο αλλά ποτέ δεν θα σκότωνα μια ζωούλα για δίκη μου χαζομαρα.

Τέλος, θα σου δώσω από δύο επιλογές από διάφορα πράγματα και θέλω να μου διαλέξεις ένα. 

Έρωτας ή σεξ;



Έρωτας 



Νησί ή βουνό;


Νησί 

Τηλεόραση ή σινεμά; 



Τηλεόραση

Καλοκαίρι ή χειμώνας; 


Καλοκαίρι



Ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη!


Εγώ ευχαριστώ!


>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου