Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2016

"...βρήκα τον κατάλληλο άνθρωπο για εμένα"


Μιλήσαμε σήμερα με την Αμαλία ή HaiYoSa, συγγραφέα της Ρομαντικής ιστορίας "Απαγορευμένο Πάθος" (29Κ). 


Από πού πηγάζει η ιδέα της γνωστής ιστορίας "Απαγορευμένο πάθος";
Η κεντρική ιδέα τις ιστορίας μου πηγάζει κυρίως από την καθημερινή μου ζωή. Συχνά βλέπω μαθήτριες να είναι ερωτευμένες με καθηγητές και πιστεύω είναι ένα θέμα που απασχολεί τη νεολαία μας σήμερα. Η ανταπόκριση των αναγνωστών  μου πιστεύω ότι οφείλεται επίσης από προσωπικά βιώματα και το ενδιαφέρον που έχει το θέμα.
Εκτός από το να γράφεις, Αμαλία, διαβάζεις άλλες ιστορίες στο Wattpad;

Φυσικά διαβάζω βιβλία στο wattpad. Τα αγαπημένα μου βιβλία είναι το "Πλοίο της αγάπης" και το "σωματοφύλακας".
Πολύ ωραία, Αμαλία. Για πες μου όμως τώρα, υπάρχει ρομαντισμός στις μέρες μας; Είσαι ερωτευμένη εσύ προσωπικά;

Ο ρομαντισμός σήμερα, δεν είναι ενα συχνό φαινόμενο αλλά υπάρχουν και εξαιρέσεις. Ο ρομαντισμός εξαρτάται από τον χαρακτήρα και την οπτική γωνία των ανθρώπων άρα σε κάθε ζευγάρι διαφέρει. Όσο για το αν είμαι ερωτευμένη, ναι, πιστεύω ότι βρήκα τον κατάλληλο άνθρωπο για εμένα.
Μπράβο σου, Αμαλία. Θα έμπλεκες ποτέ με καθηγητή σου;

Ναι, θα δεχόμουν να είμαι με ένα καθηγητή μου, αν έδειχνε και εκείνος το ίδιο ενδιαφέρον. Δεν βρίσκω κάτι αρνητικό σε μια σχέση καθηγητή-μαθητή. Αρκεί να χειριστούν έξυπνα και διακριτικά το θέμα και όλα θα είναι ένταξη. Όσο για την ηλικία, δεν παίζει κανένα ρόλο στον αληθινό έρωτα. Όποιος αγαπά, αδιαφορεί για τέτοιες προκαταλήψεις.
Πολύ σωστά. Υπάρχει κατάλληλη ηλικία, πιστεύεις, για να κάνει κάποιος/α έρωτα για πρώτη φορά;

Δεν υπάρχει μια κατάλληλη ηλικία για την πρώτη φορά που θα κάνει έρωτα ένα ζευγάρι. Όμως δεν πρέπει να είναι μια επιπόλαιη και βεβιασμένη απόφαση. Είναι απαραίτητο να είναι έτοιμα τα άτομα να αναλάβουν τις συνέπειες των πράξεων τους.

Μάλιστα, Αμαλία. Όσο για σένα, φοβάσαι καθόλου για το μέλλον σου;

ΞΤο μέλλον είναι κάτι που απασχολεί όλους τους νέους. Με φοβίζει η οικονομική κρίση που επικρατεί στη χώρα μας και η δυσκολία στην εύρεση εργασίας. Το προσωπικό επίπεδο δεν με αγχώνει εφόσον η γνώμη μου είναι ότι όλα τα ερωτικά θέματα στη ζωή έρχονται  όταν πρέπει και για ένα λόγο.

Επίσης, ένα άλλο θέμα που θα θελα να μου αναλύσεις, Αμαλία. Ποια είναι η θέση τη γυναίκας στην Ελλάδα;

Η θέση της γυναίκας, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε όλες σχεδόν τις Ευρωπαϊκές χώρες βελτίωθηκε και ανέβηκε τις τελευταίες δεκαετίες. Μπορώ να πω ότι δεν έφτασε στο επίπεδο του άντρα μόνο στο επαγγελματικό κομμάτι. Συνεχώς βλέπουμε ότι στις υψηλότερες θέσεις, σε σημαντικά επαγγέλματα, διοικούν άντρες. Εννοείται ότι υπάρχουν και γυναίκες σε υψηλές θέσεις, αλλά σε πόλη μικρότερο αριθμό. Σε όλους τους άλλους τομείς η θέση της γυναίκας είναι ίδια με του άντρα.
Μάλιστα, πολύ ενδιαφέρον! Τέλος, έχεις σκεφτεί ποτέ να γράψεις σε άλλο είδος του Wattpad;

Δεν έχω σκεφτεί ποτέ να γράψω άλλο είδος βιβλίου. Πιστεύω πως δεν θα έχει κάτι τα υπόλοιπα θέματα δεν με εμπνέουν ιδιαίτερα.
ΕΥπέροχα, Αμαλία, θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για τη συνέντευξη, εύχομαι τα καλύτερα!
Ευχαριστώ κι εγώ

>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου