Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016

"επειδή ζω στην Ελλάδα...διαλέγω οι ήρωές μου να είναι ξένοι"




Μιλήσαμε με την top συγγραφέα joinyourlife1 των μεγαλύτερων ρομαντικών ιστοριών του Wattpad!! 













Ποια από τις δικές σου ιστορίες θα έλεγες ότι είναι η αγαπημένη σου; Ποια θα ήθελες να δεις να γίνεται ταινία;
Αν και δε θα ήθελα να ξεχωρίσω κάποια...θα πω αρχικα οτι το ΝΙΩΣΕ είναι η πιο γεμάτη ιστορία μου σε συναισθήματα και έχει ιδιαίτερη θέση στη καρδιά μου και θα συνεχίσω με την ΑΤΙΘΑΣΗ λέγοντας πως αυτούς τους δυό ήρωες θα ήθελα πολύ να τους δω να ζωντανεύουν.
Υπέροχα. Πώς εμπνέεσαι τους τίτλους και τα εξώφυλλα των ιστοριών σου; Παίζουν σημαντικό ρόλο στην επιλογή των έργων σου από τους αναγνώστες;

Κατ'αρχην προαποφασίζω το θέμα της ιστορίας μου...φάνταζομαι κάπως τους χαρακτήρες...τη δυναμική τους και τις ιδιοτροπίες τους.Για να ξεκινήσω όμως να γράφω πρέπει να τους κάνω εικόνα,έτσι ρίχνομαι στην έρευνα ψάχνοντας τα πρόσωπα εκείνα που μου βγάζουν όλα αυτά τα χαρακτηριστικά.Ο Τίτλος έχει να κάνει πάντα με το θέμα που θέλω να ακουμπήσω κάθε φορά και τα εξώφυλλα είναι πάντα το πρόσωπο που με εμπνέει.Στην αρχή θεωρώ οτι το εξώφυλλο είναι η πρώτη εντύπωση που αποκτά κάποιος για αυτό που θα γνωρίσει.Ακριβώς όπως με τους ανθρώπους,όμως δεν είναι το βασικό.Αν η ιστορία στη πορεία της δεν αγγίζει τον αναγνώστη,όσο καλό και να είναι το εξώφυλλο σίγουρα θα την εκαταλείψει.
Πολύ ενδιαφέρον! Για πες μας όμως, εκτός από το γράψιμο των top ιστοριών του ελληνικού Wattpad, με τι άλλο ασχολείσαι;

Είμαι εργαζόμενη στον ιδιωτικό τομέα αλλά κατα καιρούς έχω καταπιαστεί με διάφορες δραστηριότητες.Αγαπώ τη ζωγραφική,τη δημιουργία κοσμημάτων απο φτηνά υλικά,το διάβασμα και έχω ταινιομανία.
ΕΠολύ ωραία πράγματα. Να σε ρωτήσω και κάτι άλλο, γιατί πιστεύεις ότι οι αναγνώστες σου λατρεύουν τις ιστορίες σου;

Νομίζω οτι στην αρχή απο περιέργεια ξεκίνησαν να διαβάζουν τη πρώτη μου ιστορία και προσπαθώντας αρκετά τους κράτησα το ενδιαφέρον με τις εξελίξεις της.Ένας ακόμα λόγος που πιστεύω εγώ είναι γιατί αγγίζω μέσα σε αυτές διάφορα κοινωνικά θέματα και τα προσαρμόζω με επίκεντρο τους διαφορετικούς χαρακτήρες και την αγάπη.Και τέλος θεωρώ πως οι άνθρωποι που αγαπούν το διάβασμα πίσω απο τις γραμμές που σχηματίζουν απλές λέξεις έχουν την ικανότητα να διακρίνουν το συναίσθημα μου.Και εγώ αδυνατώ να γράψω δίχως να νιώσω.Χαίρομαι ιδιαίτερα που καταφέρνω να το περάσω με αυτό το τρόπο.
Εσύ έχεις νιώσει ποτέ κάτι πολύ δυνατό στη ζωή σου;

Φυσικά έχω νιώσει δυνατά πράγματα και προσπαθώ πάντα να αισθάνομαι ακόμα και τις πιο απλές στιγμές στη ζωή μου.Έχω αισθανθεί έντονη χαρά,λύπη,πόνο,θλίψη και επιθυμώ να νιώσω ακόμα περισσότερα.Άλλωστε η ιστορία μου ΝΙΩΣΕ βασίζεται κατά ένα μεγάλο μέρος της στα πιστεύω μου για τη σπουδαιότητα των συναισθημάτων,όποια και αν είναι αυτά.Άκόμα και τα αρνητικά κάτι μας δίνουν,κάτι μας διδάσκουν!
Έχεις όμως πληγωθεί από κάποιον/ κάτι; Κατάφερες να το ξεπεράσεις;

Ναι έχω πληγωθεί...το έχω βιώσει όπως του πρέπει περνώντας απο όλα τα στάδια.Θεωρώ πως οι καταστάσεις που ζούμε και μας αγγίζουν τόσο βαθιά πρέπει να κάνουν το κύκλο τους μέσα μας για να της ξεπεράσουμε.Αυτό συνέβη και σε εμένα.Είμαι άνθρωπος που δε θα επέτρεπα στον εαυτό μου να μείνω καθηλωμένη σε μια θλιβερή κατάσταση.Η ίδια η ζωή σε πάει παρακάτω...είτε γρήγορα είτε αργά...εξαρτάται πότε ο καθένας θα νιώσει έτοιμος.Το κατατάσσω και αυτό στο έντονο αίσθημα για επιβίωση που διακρίνει εμάς τους ανθρώπους.
Οι ιστορίες σου παίρνουν μέρος συνήθως σε διαφορετικά μέρη από την Ελλάδα με ξένους χαρακτήρες. Κάνεις συνήθως έρευνα πάνω στον τρόπο ζωής στα αντίστοιχα μέρη, και κατά πόσο σε επηρεάζει ο ελληνικός τρόπος ζωής στην ανάπτυξη αυτών των χαρακτήρων;

Έρευνα κάνω έτσι και αλλιώς.. είτε αυτό αφορά τις χώρες που επιλέγω να διαδραματιστεί η ιστορία μου για να με βοηθήσει στη σωστή περιγραφή τοπίων,εποχής και συνθηκών.Άλλες φορές η έρευνα επικεντρώνεται σε νόμους ή τρόπο ζωής.Ακριβώς επειδή ζω στην Ελλάδα και είμαι άμεσα επηρεασμένη απο τη δική μας νοοτροπία διαλέγω οι ήρωές μου να είναι ξένοι.Για εμένα έχει περισσότερο ενδιαφέρον και μου χαρίζει ένα είδος ελευθερίας να τους διαμορφώσω χωρίς να φανώ υπερβολική.Αν στραφώ στα Ελληνικά δεδομένα νιώθω πως δε μου επιτρέπεται να αγγίξω λίγο παραπάνω τη φαντασία και την υπερβολή μα θα πρέπει να περιοριστώ στη πεζή πραγματικότητα που μας περιτριγυρίζει.
Έχεις σκεφτεί ποτέ να αφήσεις την Ελλάδα και αν ναι, πού;

Με απόλυτη βεβαιότητα θα δηλώσω οτι δε θα ήθελα να ζήσω σε καμιά άλλη χώρα πέρα απο την Ελλάδα.Φυσικά και θαυμάζω τους ανθρώπους που το κάνουν και μάλιστα τα καταφέρνουν μια χαρά,ακόμα και αυτό με κάνει να νιώθω μια δόση περηφάνιας για εκείνους.Αν αναγκαζόμουν και δεν είχα άλλη επιλογή θα έφευγα αλλά αφού πρώτα είχα εξαντλήσει όλες τις δυνατότητες στη χώρα μου.Η χώρα που θα πήγαινα θα ήταν μόνο η ΗΠΑ.Δυστυχώς στην Ευρώπη λίγο πόλύ η κατάσταση είναι το ίδιο δύσκολη και για μας τους Ελληνες ακόμα δυσκολότερη καθώς το ελεύθερο πνεύμα μας στο εξωτερικό ωφείλει να περιοριστεί σε νόμους και συνθήκες ζωής που δε μας ταιριάζουν.Το τόπο μου δε τον αλλάζω...εύχομαι και ελπίζω να μη με αναγκάσουν να το κάνω!

Μάλιστα, τέλος, θα ήθελες να μας πεις τον λόγο που προτιμάς την ανωνυμία;

Η επωνυμία των ιστοριών μου είναι ο τίτλος τους...είναι το θέμα τους...είναι τα συναισθήματα...οι ίδιοι οι ήρωές μου.Το δικό μου όνομα δε θα προσφέρει τίποτα παραπάνω σε αυτές.Όπως και να με λένε...όποια εικόνα και να έχω πάντα θα παραμένω στην ουσία μια άγνωστη.Προτιμώ να θυμούνται οι αναγνώστες όσα γράφονται παρά αυτόν που τα γράφει.Άλλωστε σαν αναγνώστης και εγώ τις περισσότερες φορές κρατώ τους τίτλους των έργων που με αγγίζουν... φυσικά, πέρα απο τους μεγάλους συγγραφείς που το όνομά τους είναι απο μόνο του μια σπουδαία ιστορία και ωφείλουμε όλοι μας να τους θυμόμαστε!

ΈΔηλαδή δεν θα επιθυμούσες να εκδόσεις κι εσύ ένα bestseller στο μέλλον;

Φυσικά και θα το επιθυμούσα, αλλά ακόμα και αν πραγματοποιηθεί, βρίσκω γοητευτικό το γεγονός να κρατήσω την ανωνυμία μου.
Πολύ ενδιαφέρον. Σε ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη, joinyourlife1!

Eγω σε ευχαριστώ και σου εύχομαι καλή επιτυχία σε όλα αυτά που κάνεις!


>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου