Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2016

"...λυπάμαι αλλά θα παίξω βρώμικα"


Σήμερα μιλήσαμε με την DimitraVona, 22, συγγραφέα των "Ο καθηγητής μου και εγώ" (143Κ) και "Σε έχω βρει και σε χάνω" (153Κ). 


Αρχικά Δήμητρα θα μιλήσουμε για το τελευταίο κεφάλαιο που ανέβασες για την πετυχημένη σου ιστορία Σε έχω βρει και σε χάνω. Σχεδίαζες καιρό να φέρεις πίσω την Άννα, που θα λέγαμε ότι είναι αντι-ήρωας; Ήταν κάτι αυθόρμητο; Ή είναι προϊδεασμός για κάτι μεγάλο;

Βασικά επέστρεψα προχθές μετά από ένα μεγάλο διάστημα που έλειπα από το Wattpad..Επειδή θέλω να δείξω ότι όταν υπάρχει αγάπη όλα μπορούν να νικήθουν έτσι μου αρέσει να τους βάζω να περνάνε δύσκολα και όχι να τα έχουν όλα στο πιάτο όπως βλέπουμε στις ταινίες..την απόφαση την πήρα το απόγευμα..δεν είχα σκοπό να την επιστρέψω αντιθέτως ήθελα να είναι το τελευταίο κεφάλαιο αλλά η αγάπη του κόσμου με έκανε να θέλω να δώσω συνέχεια έστω ακόμα δύο με τρία κεφάλαια επιπλέον..
Οπότε να περιμένουμε μια τελευταία επίθεση από την Άννα;

Δεν θα σας πω τίποτα..Μπορεί να είναι τελευταία μπορεί όμως και να αλλάξουν τα πράγματα...
Σκέφτεσαι να γράψεις και τρίτο βιβλίο για την σειρά;

Το σκεφτόμουν εχθές..αλλά έλεγα μετά τι άλλο να τους βάλω να περάσουν οι καημένοι;Θα ήθελα να γράψω και συνέχεια..
Θα θελες να μας πεις τον λόγο του διαλείμματος; Έπαθες writer's block ή συνέβη κάτι άλλο;

Λοιπόν..ο λόγος είναι ότι ήμουν καλά ψυχολογικά..ακούγεται κάπως αλλά όταν είμαι πολύ χάλια τότε κάθομαι και γράφω..Όταν είμαι καλά το μόνο που δεν θέλω είναι να κάθομαι μπροστά από τον υπολογιστή..και ο καθηγητής ξεκίνησε σε μια πολύ δύσκολη φάση που πέρναγα
Είναι βασισμένο σε αληθινή ιστορία;

Δυστυχώς όχι χαχαχα..είναι βασισμένος στο κόλλημα που είχα φάει με τον πρωταγωνιστή και έτσι σκέφτηκα να γράψω κάτι που θα ήθελα να ζήσω εγώ
Δηλαδή είχες φαντασίωση με καθηγητή σου;

Όχι χαχα όλοι όσοι είχαμε ήταν πάνω από 80..Απλά μου άρεσε ο Jamie
Α οκ, μιλώντας για τον Jamie, πώς σου φάνηκε η ταινία 50 shades of grey;

Μην μου το θυμίζεις!!ήμουν τρελά κολλημένη με το βιβλίο και η ταινία δεν είχε καμία σχέση με αυτό που διάβασα!!αλλά εννοείται ότι θα δω και την συνέχεια του χρόνου!
Εσύ αν είχες να επιλέξεις ανάμεσα στους δύο ρόλους, δηλαδή "αφέντης" και "υποδουλωμένη", τι θα διάλεγες;

Δεν έχω απάντηση σε αυτό..σε αυτή την ζωή κανένα από τα δύο..σε ένα παράλληλο σύμπαν μπορεί να είχα άλλο χαρακτήρα..επομένως δεν γνωρίζω να απαντήσω!
Μάλιστα, ας μιλήσουμε λίγο για το θέμα με την ιστορία "Παράνομοι Έρωτες". Πιστεύεις ότι είναι κοινωνικά αποδεκτές σήμερα οι σχέσεις που έχουν μεγάλη διαφορά ηλικιών;

Ναι εννοείται!εξάλλου η καρδιά δεν κοιτάει ηλικίες, χρώμα και γλώσσα!εννοείται όμως πάντα σε λογικά πλαίσια!
Μια 17χρονη ας πούμε που είναι αρκετά κοντά στα 18 αλλά ακόμα ανήλικη, όπως η Νεφέλη, πιστεύεις ότι είναι αρκετά ώριμη για μια τέτοιου είδους σχέση;

Κοίτα θα πάρω με βάση εμένα..στα 17 ήμουν πολύ ανωριμη..Όταν όμως πήγα στα 18 δεν ξέρω ίσως το άγχος για τις πανελλήνιες ίσως λίγο η πίεση τότε άρχισα να σκέφτομαι αλλιώς..θεωρώ ότι αν βρεις τον άνθρωπο σου και ας σε περνάει 10 χρόνια τότε απλά δεν κοιτάς ούτε ηλικία ούτε τίποτα..και στο μυαλό μου η Νεφέλη με τον Νόρμαν ήταν το τέλειο ζευγάρι..
Όντως, πολύ σοφό αυτό. Ας περάσουμε λίγο τώρα στα πιο προσωπικά, Δήμητρα. Ποιο θα έλεγες ότι είναι το μεγαλύτερό σου ελάττωμα;

Είμαι πολύ καχύποπτη..και ζηλιάρα και γκρινιάρα χμμμ γιατί δεν με ρωτάς τι δεν έχεις ελάττωμα?πιο εύκολο θα ήταν αυτό χαχα
Για πες μας το μεγαλύτερο σου προτέρημα λοιπόν

Χμμ λοιπόν..από όσο μου λένε είμαι σαν παιδάκι..δεν θα σε κατηγορήσω, δεν θα κρατήσω κακίες, δεν θα θυμωσω εύκολα και θεωρώ ότι η υπομονή είναι αυτή που αναβοσβήνει από πάνω μου..αλλα..αν τυχόν και κάνεις κάτι που με βγάλει εκτός ορίων τότε Λυπάμαι αλλά θα παίξω βρώμικα!
Έχεις νιώσει όμως ποτέ προδοσία από κάποιο άτομο που δεν περίμενες ποτέ;

Αυτή την στιγμή δεν μου έρχεται κάποιος στο μυαλό..Ίσως να μην υπάρχει ή ίσως να τον έχω διαγράψει τελείως
Έχεις εσύ κολλητούς/ες; Πιστεύεις στην αληθινή και παντοτινή φιλία;

Όχι δεν πιστεύω γιατί όσους θεωρούσα φίλους μου αποδείχθηκε ότι μόνο αυτό δεν ήταν..θεωρώ ότι φίλους έχουμε τα αδέρφια μας όπου και τα λέμε όλα, το αγόρι μας που και αυτό δεν είναι σίγουρο..κολλητούς πλέον δεν μπορώ να πω ότι έχω..γνωστούς αρκετούς όμως
Τι εννοείς με το "αποδείχθηκε ότι μόνο αυτό δεν ήταν..";

Λοιπόν..αυτή την στιγμή έχω δύο άτομα τα οποία τα αγαπάω και ξέρω ότι είναι δίπλα μου για μένα..τα θεωρώ πλέον οικογένεια..Όταν λέω ότι αποδείχθηκαν ότι μόνο αυτό δεν ήταν εννοώ με βάση αυτό που λένε ότι "οι φίλοι στα δύσκολα φαίνονται" ωραία στα δύσκολα τα δικά μου δεν ήταν εκεί κανένας από αυτός..θεωρώ ότι το να δίνεις τον όρκο της φιλίας είναι ιερό..και όταν θα είσαι καλά θα είμαι εκεί και όταν είσαι όμως χάλια θα είμαι πάλι εκεί..
Μάλιστα, εκτός από την φιλία βέβαια, υπάρχει και ο έρωτας. Έχεις εσύ κάποιον αυτήν την εποχή που να είναι δίπλα σου;

Αυτή την στιγμή δεν έχω σχέση!Αλλά δίπλα μου έχω ένα πολύ αγαπημένο μου πρόσωπο βέβαια αυτό δεν είναι αρκετό
Συγγενικό εννοείς;

Όχι.Ο πρώην φίλος μου με τον οποίο έχουμε κρατήσει επαφές και μιλάμε σε φιλικό επίπεδο όμως
Πολύ καλό και προχωρημένο αυτό. Δηλαδή κανείς απο τους δυο σας δεν νιώθει κάτι παραπάνω πλέον;

Σίγουρα νιώθουμε απλά έχει φύγει όλη αυτή η μαγεία και θέλουμε ο καθένας να προχωρήσει την ζωή του!έχουν περάσει δύο χρόνια από τότε που χωρισαμε και ακόμα μιλάμε!
Αυτό σίγουρα ακούγεται πολύ ξεχωριστό και διαφορετικό.

Και οδυνηρό χαχα είμαι καλά όμως!δυνατή και έτοιμη για καινούρια πράγματα!
Αυτό είναι πολύ σημαντικό όντως.
Τέλος, ας επιστρέψουμε λίγο στο Wattpad, Δήμητρα

Αγαπημένο wattpad..
Τι είδους ιστορίες σου τραβάνε το ενδιαφέρον πιο πολύ;

Ρομαντικές...αυτές που δεν μπορείς να γυρίσεις σελίδα από τα μελια!
Μάλιστα, όπως όλοι οι συγγραφείς ξέρουν, εκτος από την ποιότητα της ιστορίας, παίζει ρόλο και η παρουσίαση, δηλαδή το εξώφυλλο, ο τίτλος και η περίληψη

Σίγουρα!!και είμαι πολύ περίεργη σε αυτό..Θέλω το βιβλίο μου να είναι αρκετά περιποιημένο όπως θα ήθελα να διαβάσω κάποια ιστορία!
Βεβαίως. Λοιπόν, θα σου στείλω τώρα κάποια εξώφυλλα από ιστορίες του Wattpad και χωρίς να ξέρεις την περίληψη, θέλω να μου πεις ειλικρινά αν θα σε τράβαγε να το πατήσεις

Ωραία ναι!!

Όχι..

Ναι
και το τελευταίο..

Ναι!
Θα θελες να πεις λιγο τους λογους που διαλεξες τα δυο τελευταια και οχι το πρωτο;

Λοιπόν τα δύο τελευταία σου δείχνουν ότι υπάρχει μια πλοκή από πίσω..σου τραβάει το ενδιαφέρον..λες ίσως ένας τραγουδιστής που έχει άλλη ζωή..μια χορεύτρια που ερωτεύεται κάποιον..και υπάρχουν δοκιμασίες να περάσουν για να αποκτήσουν αυτό που θέλουν..ενώ στο πρώτο σου λέει ακριβώς το περιεχόμενο και δεν σου δίνει τροφή για σκέψη
Μάλιστα, πολύ ενδιαφέρον αυτό και πολύ σημαντικό στην επιλογή των εξώφυλλων, μια διαδικασία γεμάτη παγίδες

Τώρα που το λέμε πρέπει να ανανεώσω τα εξώφυλλα..χαχαχα
Μάλιστα, σε ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη, Δήμητρα!

Εγώ ευχαριστώ

>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου