Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016

"...δεν ξέρω αν θα μου άρεσε το σεξ με αγνώστους για χρήματα"


Μιλήσαμε με την Dirty Queen Βασιλική ή nodemonsLord, 20, συγγραφέα των ιστοριών "Πρόστυχες Σκέψεις" (#4 στα Ρομαντικά) και "Ο έρωτας μέσα απ' την προπαίδεια" (56Κ). 


Βασιλική, πες μας λίγο για την νέα σου ιστορία "Πρόστυχες σκέψεις"; Βασίζεται σε αληθινά γεγονότα ή/και φαντασιώσεις;
μέχρι στιγμής τα κεφαλαία που εχουν ανεβεί ειναι μόνο φαντασιώσεις . Αλλα εχω σκοπό να ανεβάσω και προσωπικές μου εμπειρίες
Μάλιστα, πόσο σημαντικό είναι το σεξ στη ζωή μιας γυναίκας;
Νομιζω ειναι ενα πολυ σημαντικό κομμάτι , τουλάχιστον οπως το βλέπω εγω . Οπως ο άντρας ετσι και η γυναίκα εχει ανάγκες
Είναι πολύ διαφορετικό το πώς το βλέπουν τα δύο φύλα, πιστεύεις;
Νομιζω πως σε πιο νεαρή ηλικία ναι, αρκετά .
Η ιστορία "Πριν το τέλος" παίρνει μέρος το 1941. Έχεις κάποια σχέση με αυτήν την εποχή, έκανες κάποια έρευνα προτού την γράψεις; Είσαι λάτρης της ιστορίας;
Ναι έκανα μια μικρή έρευνα για το πως ζούσαν την περίοδο της κατοχής αλλα και το πως λειτουργούσαν "εφημερίδες" της αντίστασης . Αν και για το τελευταιο δεν βρήκα πολλα . Δεν εχω καποια σχέση με αυτήν την εποχή , απλα με γοητεύει . Της ιστορίας γενικότερα σαν γνώση ;
Ναι
Δυστυχώς η επαφή μου με την ιστορία ήρθε μόνο μεσα απο τα μαθηματα σχολείου , άρα δεν μπυ δημιούργησε καλές σχέσεις . Αλλα γενικά μαρεσει να μαθαίνω για το πως ζούσαν παλαιότερα αλλα και τα γεγονότα του παρελθόντος . Άλλωστε το παρελθόν εχει επηρεάσει το τωρα .
Πολύ σωστά. Σπουδάζεις κάτι, Βασιλική;
Ναι , σπουδαζω πολιτικός μηχανικός.
Δύσκολος κλάδος. Πώς το αποφάσισες;
Ήμουν αρκετά καλη στα φυσικόμαθηματικά και επέλεξα κατι που να ασχολείται με αυτα αλλα και με το σχεδιο .
Μπράβο σου, καλή επιτυχία. Πάμε τώρα στα προσωπικά σου, Βασιλική
Πόσο διήρκεσε η μεγαλύτερή σου σχέση;
Αυτη που βρίσκομαι τωρα . 1,5 χρόνο σχεδόν
και συνεχίζει
Είσαι τρελά ερωτευμένη;
Οχι . Δεν εχω υπάρξει ακομα ερωτευμένη
Οπότε αυτό που σας ενώνει είναι περισσότερο σωματικό;
Οχι μόνο σωματικό . Νομιζω πως πολλές σχέσεις σημερα , δεν δημιουργούνται απο τρελό ερωτα . Αλλα απο καποια συμπάθεια ή ενθουσιασμό . Ταιριάζουμε και απλα περνάμε ποιοτικό χρόνο μαζί .
Μάλιστα. Πώς γιόρτασες την μέρα του Αγ. Βαλεντίνου φέτος;
Χαχαχ την γιόρτασα με κατι συμφοιτητριες μου κάνοντας μια εργασία.
Τόσο καλά
Φάγατε σοκολάτες τουλάχιστον;
Ναι τοσο καλα .. Χαχαχα οχι είμαστε σε δίαιτα .
νομιζω πως όλο αυτο με τον άγιο Βαλεντίνο ειναι τελείως εμπορευματοποιημένο
και οπως ειπα , δεν νιώθω ερωτευμένη για να γιορτάσω κατι.
Οκ. Βασιλική, να επιστρέψουμε λίγο στο Wattpad και τις ιστορίες με περιεχόμενο για ενήλικες. Οι περισσότεροι συγγραφείς συχνά αρνούνται να περιλαμβάνουν την χρήση προφυλακτικού στις σκηνές έρωτα. Πιστεύεις ότι είναι σημαντικό αυτό το θέμα ή όχι και τόσο, λόγω του ότι είναι ιστορίες φανταστικές;
Και εμένα με εχει προβληματίσει αυτο που ρώτησες γιατι και εγω ίδια εχω παρατηρήσει πως προτιμώ να μην αναφέρω το προφυλακτικό μεσα στις ιστορίες μου . Σιγουρα στον πραγματικό κόσμο , δεν παραλείπω συνήθως αυτο το στάδιο αλλα στις ιστορίες μου θεωρώ πως καταστρέφει την ατμόσφαιρα της στιγμής κατι που δεν συμβαίνει βεβαια στον αληθινό κόσμο .
Δεν ξερω ομως το κατα ποσο επηρεάζονται οι αναγνώστες ειδικά μικρότερης ηλικίας οταν πολλές ιστορίες στο wattpad δεν το αναφέρουν .
Να σε ρωτήσω κάτι άλλο, σε ποια ηλικία πιστεύεις ότι είναι σωστό οι άνθρωποι γενικότερα να εκτίθενται σε σκηνές άγριου σεξ;
Εγω σκηνές άγριου σεξ ειδα για πρώτη φορα στα 15-16. Γενικά πιστευω πως τα 16 ειναι μια σχετικά καλη ηλικία να έρχεσαι σε επαφή . Αλλα και να μην έρθεις καθόλου ακομα καλύτερο . Τα σημερινά 15χρονα πραγματικά βιάζονται
και το να δεις πορνογραφικό υλικό σε τέτοια ηλικία ειναι το λιγότερο πλέον
Εσύ βλέπεις τις ηλικίες του κοινού σου στα στατιστικά του Wattpad;
Οχι γιατι μπαίνω μόνο απο την εφαρμογή του κινητού μου και νομιζω πως δεν εχει αυτη την επιλογή αν δεν κάνω λάθος
Μάλιστα. Βασική θέλω να σε ρωτήσω για ένα άλλο θέμα που απασχολεί χρόνια την κοινή γνώμη. Πιστεύεις ότι ο στοματικός έρωτας εκ μέρους της γυναίκας την υποτιμά, ως προς το θέμα της θέσεώς της γενικοτερα στην κοινωνία;
Οχι , προφανώς και οχι !!! Στην νεολαία γενικά εχω παρατήσει πως αυτη η άποψη δεν ισχύει και τοςο αλλα γνωρίζω και μεγαλύτερα ζευγάρια που το υποστηρίζουν . Απλα νευριάζω οταν το ακούω . Το να προσφέρει μια γυναίκα μια τέτοια ικανοποίηση στον σύντροφο της αλλα και το αντίστροφο ειναι απλα ενα παιχνίδι της σεξουαλικης της ζωής . Δεν θα πρεπει να μπερδεύουμε τα παιχνίδια της ερωτικής επαφής με την κοινωνία .
Πολύ ενδιαφέρον. Τελευταία ερώτηση, Βασιλική, αν σου προσέφεραν ένα μεγάλο χρηματικό ποσό, θα συμφωνούσες να παίξεις σε αισθησιακή ταινία; Είσαι υπέρ ή κατά αυτών των ταινιών;
Ειμαι υπέρ αυτών των ταινιών απο την στιγμή που υπάρχουν άτομα που με την θέληση τους συμμετάσχουν . Ειναι μια δύσκολη δουλειά για μένα που αντίκτυπο στην ζωή σου και μαλιστα οχι με τον καλύτερο τροπο. Προσωπικά εγω δεν θα επέλεγα να το κάνω πιο πολυ για τις συνέπειες που θα ειχε η ζωή μου ειδικά αν υπήρχε αναγνωρισημότητα . Αλλα και για το οτι δεν ξερω το κατα ποσο θα μου άρεσε να έμπαινα στην διαδικασία να κάνω σεξ με αγνώστους για χρήματα . Αν και δεν θεωρώ ιδιο το επάγγελμα μιας πορνοστάρ με μιας ιερόδουλης .
Πάρα πολύ ενδιαφέρον αυτό. Σε ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη, Βασιλική!
εγω σε ευχαριστώ που μου το πρότεινες . Καλη συνέχεια και καθε επιτυχία στο blog .

>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου