Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2016

"είμαι άτομο που πληγώνεται εύκολα"



Μιλήσαμε με την Ηλέκτρα ή fuxkinglouis, 16, συγγραφέα των: "Married to a Larry Shipper" (#3 στο Χιούμορ) και την Fanfiction "Since you were Eighteen" (22Κ). 

Πες μας Ηλέκτρα, για την ολοκαίνουρια ιστορία σου, complexity | l.t
Πώς ξεκίνησε η ιδέα;
Αρχικά είναι η πρωτη μου απόπειρα να γράφω μια ιστορία μεταξύ ετερόφυλου ζευγαριού. Συνήθως γράφω για άτομα ΛΟΑΤΙ (λεσβίες, ομοφυλόφιλους, αμφισεξουαλικούς, τρανσέξουαλ και ιντερσέξουαλ).
Η συγκεκριμένη ιστορία είναι ένα fanfiction το οποίο έχω εμπνευστεί το βράδυ όταν πέφτω να κοιμηθώ. Απλά συνήθως καταγράφω όσα θα ήθελα να ζήσω ή όσα ονειρευόμαι σε μια άλλη ζωή..
Έχεις σχεδιάσει στο μυαλό σου ολόκληρη την ιστορία ή γράφεις αυθόρμητα;
τα έχω όλα σχεδιασμένα από την πρώτη στιγμή κιόλας που αρχίζω να γράφω μια ιστορία. Πάντα σκέφτομαι κάθε λεπτομέρεια πριν την καταγράψω
Μάλιστα, και εμπνέεσαι αρκετά από τον Louis Tomlinson, σωστά;
Αρκετά, ναι
Θα θελες να μας πεις τι σημαινει για σένα αυτός ο γνωστός τραγουδιστής;
Είναι ένας άνθρωπος που απ' όταν μπήκε στη ζωή μου την ομορφαίνει... γι' αυτό και εμπνέομαι από αυτόν. Με εμπνέει και σαν άνθρωπος και σαν προσωπικότητα και σαν χαρακτήρα
Τι θα του έλεγες αν τον συναντούσες;
Θα του έλεγα αρχικά πόσο έχει αλλάξει τη ζωή μου, και ποσο σημαντικός είναι για εμένα, και παρόλο που ξέρω πως τα έχει ακούσει πολλές φορές αυτά έχω ανάγκη να του πω. Θα τον ευχαριστήσω που μπήκε στη ζωή μου και την έκανε πιο όμορφη και έπειτα θα του έλεγα και ένα ευχαριστώ για την έμπνευση την οποία μου χαρίζει καθημερινα
Πολύ όμορφο. Ποια είναι η στάση σου, Ηλέκτρα, απέναντι στην αποχώρηση του Zayn Malik;
Δεν θα κρύψω το γεγονός πως αρχικά στεναχωρέθηκα πολύ... ίσως να θύμωσα τις πρώτες ώρες αλλά ήταν μέχρι να συνειδητοποιήσω πως δεν τον έκανε χαρούμενο να είναι στο συγκρότημα. Το γεγονός πως κάνει πλέον σόλο καριέρα αρχικά με ξάφνιασε μέχρι που διάβασα όλους τους λόγους αποχώρησής του και τώρα τον καταλαβαίνω και τον στηρίζω όσο μπορώ
Ποιον άλλον τραγουδιστή θα μπορούσες να δεις ως αντικαταστάτη στο συγκρότημα;
Κανέναν.. δεν θεωρώ πως θα μπορούσε κάποιος να αντικαταστήσει το κενό όπως ουτε και να φτάσει το επίπεδο χροιάς του. Όποιος άλλος και να έμπενε στη θέση του, ποτέ δεν θα έκανε την ίδια αρμονία. Ωστόσο θεωρώ πως τα υπόλοιπα αγόρια κάνουν υπέροχη δουλειά και κάνουν ότι καλύτερο μπορούν για να μην γίνετε αντιληπτό..
Θα θελες να μας πεις την γνώμη σου για τον Justin Bieber; Είσαι απ' τις directioners που βλέπουν ως "αντιπάλους" τις beliebers;
Όχι, φυσικά όχι.. η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι belieber, αλλά εκτιμώ την δουλιά του Justin και επίσης τον στηρίζω. Μου αρέσουν μερικά τραγούδια του και η προσωπικότητά του. Δεν θεωρώ πως οι beliebers είναι αντίπαλοι μας και εφόσον ο Justin είναι πολύ καλός φίλος με τον Niall, είναι μια αφορμή ώστε αυτά τα δύο fandases να σταματήσουν να ανταγωνίζονται για τους τίτλους βραβείων
Πολύ σωστό πιστεύω. Ωραία, Ηλέκτρα, ας μιλήσουμε λίγο για τα προσωπικά σου. Είσαι γενικά ευχαριστημένη με τη ζωή σου;
Αρκετά μπορώ να πω, όσο κι αν παραπονιέμαι ώρες και στιγμές... νιώθω σχεδόν ολοκληρωμένη αλλά πάντα οφείλουμε να προσπαθουμε για περισσότερα
Έχεις ερωτευτεί κάποιον και δεν του το έχεις πει;
Πιστεύω αν όχι σε όλους, στους περισσότερους συμβαίνει ναι φυσικά
Σε σένα έχει συμβεί;
Εννοείται
Και τι έκανες σε αυτήν την περίπτωση;
Συνήθως θεωρώ πως είναι κάτι εντελώς παροδικό, οπότε το αφήνω να περνάει.. αλλά φυσικά και μου έχει τύχει να κρατάει μεγάλο διάστημα, αλλά συνηθίζω να τα κρατάω μέσα μου
Και πώς εκτονώνεις τελικά αυτά τα καταπιεσμένα συναισθήματα;
είμαι άτομο που συχνά ξεσπάει. Και επειδή συνήθως τα κρατάω εκδηλώνονται με νεύρα ή γενικά σκαμπανεβάσματα την ψυχολογία μου. Αλλά τον τελευταίο καιρό δεν βίωσα τίποτα υπερβολικά έντονο όσον αφορά τις σχέσεις
Έχεις πληγωθεί ποτέ είτε από φίλο/η είτε από το οικογενειακό σου περιβάλλον;
Ναι.. γενικότερα είμαι ένα άτομο που πληγώνεται εύκολα, έστω και απο κάτι πολύ μικρό.. απλά ίσως δίνω λίγο περισσότερη σημασία στα πάντα
Σε έχει βοηθήσει η συγγραφή να ξεπεράσεις προβλήματα;
με έχει βοηθήσει να δω μερικά πράγματα από άλλη οπτική γωνία και επίσης στο να ξεσπάω και να ελευθερώνω συναισθήματα..
Ποια είναι η θέση της γυναίκας στην Ελλάδα;
Πιστεύω στην σημερινή ελληνική κοινωνία τα πραγματα έχουν αλλάξει η γυναίκα έχει αποκτήσει σχεδόν ίσα δικαιώματα με τον άνδρα αν όχι και περισσότερα.. και είναι ευχάριστο να βλέπεις πως πλέον ο σεξισμός έχει φτάσει σε ένα πολύ μικρό επίπεδο σε σχέση με παλαιότερα
Τέλος, τι θα ήθελες να πεις σε αυτούς που είναι εναντίον των γάμων ομοφυλόφιλων; Εσύ πιστεύεις στις οικογένειες του ίδιου φύλου, ότι δηλαδή θα μπορούσαν να μεγαλώσουν ένα παιδί;
Φυσικά και θα μπορούσε μια οικογένεια ΛΟΑΤΙ να μεγαλώσει φυσιολογικά ένα παιδί εφόσον κριθεί φυσικά αντάξιο να το μεγαλώσει και να το φροντίζει όπως ακριβώς γίνετε και στα ετερόφυλα ζευγάρια. Εξάλλου γιατί είναι λάθος να ενώνονται -δύο ψυχές που αγαπιούντ-ε με τα δεσμά του γάμου; Πιστευω πως μια οικογένεια τέτοιων ανθρώπων μπορεί μέχρι και να έχει πιο αγνά και αληθινά συναισθήματα προς το παιδί τους, από οποιοδήποτε άλλο ζευγάρι στρέιτ. Και όσων είναι ενάντια στους γάμους αυτούς, δεν έχω να πω πλέον τίποτα. Εχω χάσει πάσα ιδέα για τον κόσμο και δεν θέλω να δώσω παραπάνω εξηγήσεις γιατί αυτοί οι γάμοι είναι φυσιολογικοί
Μάλιστα, Ηλέκτρα, θα θελα για το τέλος να επιστρέψουμε στο Wattpad και την ιστορία σου Since you were Eighteen | l.s. Άλλαξες γνώμη τελευταία στιγμή να μην το διαγράψεις δηλαδή. Τι βοήθησε να πάρεις αυτήν την απόφαση;
Είχα συνειδητοποιήσει πόσο σημαντική είναι για μερικούς ανθρώπους. Μετά από την ανακοίνωση είχα πάρει πολλά σχόλια και μηνύματα που μου έλεγαν να μην την διαγράψω παρουσιάζοντάς μου τους λόγους για να μην το κάνω. Και τότε κατάλαβα πόσο σημαντική ήταν. Είναι πολύ συγκινητικό το πως έκανα μερικούς ανθρώπους να δουν μια σχέση μέσα από τα δικά μου μάτια και δεν θέλω αυτό να χαθεί. Θέλω να φαντάζονται την σχέση όπως ακριβώς την έγραψα και στην ουσία ίσως απλά έδωσα μια μορφή στην φαντασία τους. Γι' αυτό και αποφάσισα τελικά να μην την διαγράψω. Θα είναι εκεί μέχρι για όσο θελήσουν οι αναγνώστες. Μπορούν να την διαβάζουν οποιδήποτε στιγμή λαχταρούν να νοσταλγήσουν τα παλιά... Και αυτό με έκανε να θέλω να την κρατήσω.
Μάλιστα, πολύ καλή απάντηση. Πριν κλείσουμε, θα σου στείλω τώρα δύο φωτογραφίες και θα θελα να μου διαλεξεις μία και τον λόγο.
εντάξειι
Δύσκολη απόφαση, αλλά θα διάλεγα την δεύτερη.. δεν ξέρω ακριβώς τον λόγο απλά μου έκανε το κλικ. Αν και οι δύο οικογένειες είναι πολύ γλυκιές, θεωρώ πολύ goal την δεύτερη
Δηλαδή μια οικογένεια στην πόλη και όχι στην επαρχία
ναιι
Υπέροχα, Ηλέκτρα, σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου
κανενα πρόβλημα, καλή συνέχεια!

>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου