Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016

"Έχω 'πέσει' θύμα...ψυχολογικής 'κακοποίησης'"



Μιλήσαμε με την συγγραφέα secretina_online της γνωστής ιστορίας "Για ένα άσχημο κορίτσι.." (53Κ και #6 στα Ρομαντικά).  



Έχεις σκεφτεί καθόλου το τέλος για την ιστορία "Για ένα άσχημο κορίτσι" ή γράφεις πιο πολύ αυθόρμητα;
Αν και πάντα έχω ένα σχεδιάγραμμα που ακολουθώ σχετικά με την εξέλιξη της ιστορίας καθώς και το τέλος που θα έχει, κατά την ώρα της συγγραφής οι σκέψεις και τα συναιθήματα που περνώ είναι αυθόρμητα
Η Νάγια βασίζεται σε κάποιο αληθινό πρόσωπο ή είναι καθαρά πρόσωπο της φαντασίας σου;

Η Νάγια δεν είναι παρά ένας χαρακτήρας της φαντασίας μου. Αυτό δεν σημαίνει όμως πως δεν έχω βασιστεί ακρετές φορές σε αληθινά γεγονότα και σκέψεις-προβληματισμούς ενός οποιουδήποτε κοριτσιού και να εμπνευστώ από υπάρχοντα πρόσωπα.
Πόσο σημαντική πιστεύεις ότι είναι η εμφάνιση στην Ελλάδα αλλά και σε όλον τον κόσμο σήμερα;

Οπως είχε πει και ο Αμερικάνος χιουμορίστας Kin Hubbard << Η ομορφιά είναι μόνο επιφανειακή, αλλά είναι πολύτιμο προσόν αν είσαι φτωχός ή δεν έχεις μυαλό>>, και συμφωνώ μαζί του, η εμφάνιση στη Ελλάδα αλλά και σε παγκόσμια κλίμακα μπορεί να 'παίξει' καθοριστικό ρόλο στη καριέρα, δημοσιότητα, επαγγελματική εξέλιξη. του ατομου. Πρόκειται για την νοοτροπία εκείνων που 'προωθούν' κάποιον, να επηρρεάζονται σε μεγάλο ποσοστό από την εμφάνιση.. Ωστόσω, αυτό δεν σημαίνει πως ένας άνθρωπος μη εμφανίσιμος είναι καταδικασμένος στη αποτυχία... Σίγουρα τα ισχυρότερα όπλα του ανθρώπου δεν είναι η ομορφιά. ...Και αυτό μας διαφοροποιεί από τα ζώα....
Εσύ έχεις πέσει ποτέ θύμα bullying; Τι συμβουλή θα έδινες σε άλλα παιδιά που περνούν το ίδιο;

Εχω 'πέσει' θύμα αυθαίρετης και φευγαλέας κριτικής αλλά και ψυχολογικής 'κακοποιήσης'. Το bullying , δυστυχώς στις μέρες μας δεν είναι κάποιο είδος 'εποχιακής ίωσης' που σιγα σιγά εξασθενεί, αντιθέτως με το πέρασμα του χρόνου παίρνει επικίνδυνες διαστάσεις. Τα παιδιά , η εφηβική ηλικία είναι μία από τις δυακολότερες περιόδους που διανύει ο άνθρωπος. Συμβουλή μου;; Να μάθουν να αγαπούν τα ελαττώματά τους περισσότερο από τα προτερήματα τους. Να απιδέχονται και να σέβονται πρώτα οι ίδιοι τον εαυτό τους δείχνοντας στον 'αλλον' τα όρια της προσωπικής του ελευθερίας. Και σε περίπτωση που δεν μπορέσουν να το κάνουν αυτό και πέσουν θύμα, να υπερασπιστούν τον εαυτό τους , την αδικία που βιώνουν. Οταν είσαι 'υποδουλωμένος' σε κάποιον, δεν ζεις. Υπηρετείς.
Υπάρχει ισότητα των δύο φύλων στην Ελλάδα;

Αν και η θέση της γυναίκας έχει κατοχυρωθεί πλέον ως ανεξαρτητη και ισότιμη στην οικογένεια αλλά και στην εργασία, πολλές φορές οι γυναίκες δέχονται μια διαφορετική έως και άδικη θα έλεγα αντιμετώπιση κυρίως από τους άντρες. Συγκεριμένα με το θέμα της ικανότητας και της εξυπνάδας.
Να σε ρωτήσω κάτι άλλο, είσαι ερωτευμένη τον τελευταίο καιρό; Πιστεύεις στους μεγάλους έρωτες;

Οχι, δεν είμαι ερωτευμένη. Πιστεύω στον μεγάλο έρωτα, δεν θα μπορούσα να μην πίστευα...
Τέλος, τι αποτελεί το Wattpad για σένα;

Αρχικά, το wattpad για εμένα δεν είναι ένα απλό site, που μοιράζομαι τις σκέψεις μου με τους ανγνώστες μου. Είναι η είσοδος στο κόσμο της φαντασίας μου, όταν ο κόσμος που ζω δεν με ικανοποιεί. Ενας απο τους καλύτερους τρόπους απόδρασής μου από τη καθημερινότητά μου κι ένα ταξίδι στο κόσμο που ονειρεύομαι. Η συγγραφή είναι ένα χόμπυ που θα μου αρεσε να το εξελίξω σε κάποιο πιο προχωρημένο επίπεδο. Αν και δεν είναι εύκολο στις μέρες μας. .....Η ανωνιμία μου στο wattpad , (secretina) δεν είναι τυχαία επιλογή μου. Ισως κάποια στιγμή αφιερώσω ένα κεφάλαιο απο την ιστορία μου αναφέροντας το λόγο που με ωθησε στη συγγραφή και το λόγο που με κρατάει σε αυτή ανώνυμη...
Πολύ ενδιαφέρον. Σε ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη!

Κι εγώ σε ευχαριστώ...!



>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου