Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016

"Έχω περάσει κατάθλιψη λόγω εμφάνισης."


Η αναγνώστρια της τρίτης εβδομάδας είναι η Σταυρούλα, 22, και μας είπε για το Wattpad, τις απόψεις της και γενικά τις εμπειρίες της. 

Αρχικά πες μου Σταυρούλα πόσες ιστορίες έχεις διαβάσει περίπου μέχρι το τέλος στο Wattpad; Έχεις αγαπημένη;
Εχω διαβασει πολλες ιστοριες.Δεν εχω ξεχωρισει καμια ολες μου αρεσουν.
Τι είδος κυρίως;
Ασθηματικες
Έχεις διαβάσει ποτέ βιβλίο ολόκληρο χωρίς να σταματήσεις;
Ναι εχω διαβασει.
Ειναι τριλογια και λεγεται Δωδεκα.
Μάλιστα, Σταυρούλα, πιστεύεις ότι υπάρχει ρομαντισμός στις μέρες μας;
Ναι υπαρχει.Αλλα πολλες φορες ειναι σαν να εχει χαθει.Πολλοι ανθρωποι δεν εχουν ρομαντισμο και ειδικα σημερα που τα πραγματα ειναι δυσκολα.
Εσύ θα έλεγες ότι είσαι ρομαντικός άνθρωπος;
Ναι ειμαι.Μου αρεσει ολα αυτα τα ρομαντικα πραγμα που διαβαζω στα βιβλια να συνεβαιναν στη πραγματικα και σε εμενα.Δηλαδη θα ηθελα να ερθει καποιος να μου κανει κανταδα κατω απο το μπαλκονι μου.
Θα θελες να μας πεις ποια ιστορία του Wattpad που διάβασες θα ήθελες περισσότερο να σου συμβεί;
Σταυρούλα, εσύ πιστεύεις στον γάμο;
Ναι πιστευω.Πολλες φορες ο γαμος ομως γινεται κατα αναγκη. Δηλαδη καποιος παντρευεται μονο και μονο για να μη μεινει μονος του και αυτο δεν ειναι ωραιο.
Ποια είναι η κατάλληλη ηλικία για γάμο;
Απο τα 25 και ανω.
Σταυρούλα, να σε ρωτήσω και κάτι ακόμα, αντιπροσωπεύουν οι σκηνές σεξ στο Wattpad την πραγματικότητα;
Νομιζω πως ναι.
Τέλος, έχεις περάσει ποτέ μεγάλα διαστήματα κατάθλιψης; Αν ναι, πώς τα ξεπέρασες και τι συμβουλή θα έδινες σε όσους περνάνε το ίδιο;
Εχω περασει (κατάθλιψη) λογω εμφάνισης.Τα ξεπερασα με την βοηθεια της οικογενειας μου και των φιλων μου. (Θα συμβούλευα) Να μην δινουν σημασια και να σκεφτονται θετικα.
Μάλιστα, Σταυρούλα σε ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη
Και εγω σε ευχαριστω.Σου ευχομαι τα καλυτερα.



>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου