Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2016

Η "Καινούρια" συγγραφέας Εύα μίλησε για τον εαυτό της



Μιλήσαμε σήμερα με την Εύα ή EvaAlev, 14, συγγραφέα της Εφηβικής ιστορίας "Ο Καινούριος" (27Κ και #3 σε Εφηβική Φαντασία)




Από πού πηγάζει η κεντρική ιδέα της ιστορίας Ο Καινούριος;
Δεν νομιζω οτι πηγαζει απο καπου, ισως μερικα γεγονοτα να μου εχουν συμβει και αλλα θα ηθελα να μου συμβουν. Ελπιζω να σε καλυψα
Και πώς σκέφτεσαι να εξελιχθεί η ιστορία;

Γραφω αυθορμητα οτι μου ερχετε εκεινη την στιγμη και αναλογα με την διαθεση μου εξελησετε και η ιστορια
Μάλιστα, Εύα. Πάμε λίγο και τα στα προσωπικά σου. Πιστεύεις στον έρωτα με την πρώτη ματιά; Και, έχεις εσύ κάποια σχέση τον τελευταίο καιρό;

Ναι πιστευω στον ερωτα με την πρωτη ματια, και οχι δεν εχω καποια σχεση τον τελευταιο καιρο
Εσύ, Εύα, πιστεύεις ότι η φιλία ανάμεσα στις γυναίκες είναι πάντοτε αληθινή;

Φυσικα και οχι, ειναι παρα πολλες που παριστανουν τις φιλες σου μονο και μονο για να σε καταστρεψουν
Έχεις κάποιον εθισμό;

Εθισμο εχω στο κινητο μου, χωρις αυτο δεν μπορω να ζησω!
Καταλαβαίνω.Και ποιος είναι ο αγαπημένος τρόπους διασκέδασης για σένα; Έχεις μεθύσει ποτέ;

Ο αγαπημενος μου τροπος διασκεδασεις ειναι να ειμαι καπου με τους φιλους μου και απλα να κανουμε βλακειες, οχι ποτε δεν εχω μεθυσει.
Πιστεύεις ότι η βάπτιση είναι εναντίον του δικαιώματος του βρέφους στην ελεύθερη επιλογή θρησκείας;

Δεν το νομιζω, το παιδι μπορει να βαπτιζεται αλλα στην πορεια μπορει να ακολουθησει οποια θρησκεια θελει ακομα και αν δεν ειναι επιτρεπτο
Ποιοι συγγραφείς του Wattpad είναι οι αγαπημένοι σου; Τι σε τραβάει σε μια ιστορία για να την διαβάσεις, Εύα;

Δεν εχω καποιον συγκριμενα, αυτο που με τραβαει σε μια ιστορια ειναι το να εχει δραση, αλλα να ειναι και ρομαντικη, να εχει μια πλοκη συναρπαστικη, να μην ειναι μονοτονη.
Υπέροχα, Εύα. Σε ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη!

Εγω ευχαριστω που μου πηρες την συνεντευξη σημαινει πολλα για μενα!!!!

>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου