Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

Η *SPECIAL* HANNAXALKIDA!





       instagram: https://instagram.com/_lxzito/


Από πού πηγάζει η κεντρική ιδέα της ιστορίας Make us special; 


H κεντρική ιδέα για την ιστορία "Make Us Special" πηγάζει κυρίως από την σύγχρονη κοινωνία, το πως οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν τους διαφορετικούς ανθρώπους, τους πιο ιδιαίτερους αλλά επίσης η ιστορία πηγάζει και από την διαφορετικότητα που έχουν οι άνθρωποι για το πως νιώθουν εσωτερικά με το αντίθετο που δείχνουν προς τα έξω.

Πιστεύεις ότι υπάρχει αρκετή υποστήριξη για άτομα με ειδικές ανάγκες; 


Πιστεύω πως το ελληνικό κράτος δεν έχει φτάσει στο σημείο να βοηθά τα άτομα με ειδικές ανάγκες στο έπακρο, έχει δώσει μια βοήθεια αλλά νομίζω ότι βρίσκεται ακόμη στην αρχή.



Τι συμβουλή θα έδινες σε ένα άτομο με αναπηρία που αντιμετωπίζει την διάκριση; 


Η συμβουλή που θα του έδινα θα ήταν η εξής, "Γεννήθηκες με μια ιδιαιτερότητα που σε κάνει να ξεχωρίζεις από όλους τους άλλους και αυτό είναι υπέροχο, δεν είσαι ίδιος με τη μάζα. Είσαι δυνατός και ιδιαίτερος και έτσι κάνεις τον κόσμο μας πιο δυνατό που στέκεσαι με ψηλά το κεφάλι και δε διστάζεις και τον κάνεις ακόμη πιο ιδιαίτερο που απλά υπάρχεις. Αξίζεις πολύ περισσότερα από ότι σου δίνουν κάποια απάνθρωπα άδικα άτομα εκεί έξω." 

Θα προτιμούσες να ήσουν κωφάλαλη ή τυφλή; 


Θα προτιμούσα να ήμουν τυφλή, γιατί έτσι θα είχα τη δυνατότητα να φαντάζομαι τα πράγματα και τους ανθρώπους που δε θα μπορούσα να δω με έναν δικό μου τρόπο, στα μέτρα μου, δίχως κάποιες φορές να αντικρίζω τη "σαπίλα" του σήμερα.



Εσύ, Άννα, ακολουθείς την μόδα; Ποιο είναι το αγαπημένο σου αξεσουάρ; 


Δεν ακολουθώ ιδιαιτέρως τη μόδα, μα κάτι προσπαθώ να κάνω και εγώ! :Ρ Μου αρέσει πολύ ένα κολιέ με μισοφέγγαρο που έχω.

Πιστεύεις στον γάμο; Εσύ έχεις κάποια σοβαρή σχέση; 


Δεν έχω σχέση αυτήν την περίοδο και επίσης για να απαντήσω και στο πρώτο ερώτημα, δεν πιστεύω στον γάμο. Δεν πιστεύω πως με την διαδικασία αυτή το ζευγάρι ανυψώνει περισσότερη την αγάπη του, ή κάτι άλλο γενικότερα. Πιστεύω για εμένα πως ένας γάμος δεν θα ήταν αυτό που πραγματικά θα ήθελα για μένα και το σύντροφό μου. Ο γάμος είναι απλά ένα χαρτί που δε θα μου εξασφαλίσει τίποτα, ούτε καν το "για πάντα" . Η αγάπη, ο σεβασμός και η εμπιστοσύνη ανάμεσα στο ζευγάρι είναι αυτό που θα εξασφαλίσουν το "για πάντα" αν χρειαστεί.



Μάλιστα. Έχεις περάσει ποτέ μεγάλα διαστήματα κατάθλιψης; Αν ναι, πώς τα ξεπέρασες;  


Ναι έχω περάσει μεγάλα διαστήματα κατάθλιψης και πιστεύω ότι είναι από τα πιο στενόχωρα μα σημαντικά κεφάλαια για τη ζωή ενός ανθρώπου. Είναι άλλη μια μάχη μέσα στον τεράστιο πόλεμο της ζωής που πρέπει να παλέψεις για να νικήσεις και να πάρεις κάτι από αυτό. Στην περίπτωση αυτή το καλύτερο θα ήταν να μιλήσεις σε κάποιον, να πεις τα πάντα, να ζητήσεις  βοήθεια γιατί σε εκείνη την περίοδο της ζωής σου είσαι πραγματικά "σπασμένος" και τίποτε δεν κολλάει τα κομμάτια σου μόνο με τη δική σου βοήθεια. Θέλεις σίγουρα τη βοήθεια κάποιου άλλου. Δεν ξέρεις πόσο καιρό θα σου πάρει να γίνεις καλά, μα η συμβουλή μου είναι αυτή, να μιλήσεις, να ζητήσεις βοήθεια, γιατί σίγουρα αυτό προέκυψε στον καθένα για κάποιον λόγο, για να πάρει ένα μάθημα από αυτό πόσο μάλλον να βγει από αυτή τη μάχη πιο δυνατός και ευσυνείδητος από πριν.

Έχεις πει κάτι που να μετάνιωσες πικρά; Αν ναι, σε ποιον;  


Σίγουρα έχω πει κάτι και το έχω μετανιώσει. Πολλές φορές. Δεν μπορώ να θυμηθώ συγκεκριμένα πρόσωπα και καταστάσεις αλλά το έχω κάνει σίγουρα. Μα όλα αυτά τα λάθη και οι μετάνοιες  για κάποια πράγματα πιστεύω πως γίνονται για κάποιον λόγο, είναι καθορισμένο δηλαδή να γίνει.



Τέλος, θα σου πω κάποιες λέξεις και θέλω να μου τις σχολιάσεις μονολεκτικά. Φόβος


Μοναξιά

Μαγεία


Έρωτας



Wattpad


Ζωή

Όνειρο  


Περιπέτειες



Σχολείο


Αναμνήσεις

Υπέροχα, Άννα, σε ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη! 


Ευχαριστώ πάρα πολύ εγώ για αυτές τις όμορφες ερωτήσεις, ελπίζω να σας κάλυψα. 


>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου