Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2016

"Δεν με ελκύει... το ίδιο φύλο ερωτικά"


Η Άντζελα ή bereal_writer , συγγραφέας των "Once upon a time" (66Κ), "Πέθανες" (35Κ), "The captain of sex" (106Κ) και άλλων πολλών, μας είπε πολλά και διάφορα. 

Άντζελα, αρχικά θα ήθελα να μιλήσουμε για τη νέα σου ρομαντική ιστορία, Η αγάπη δεν γνωρίζει από σύνορα
Θα ξανανταμώσουν η Ναζλί με τον Γιώργο;
Χμμμ, νομίζω πως οι περισσότεροι από τους αναγνώστες μου γνωρίζουν την απάντηση... Απλά, δεν θα γίνει άμεσα, θα τους παιδεύσω λίγο!
Πώς είναι η εμπειρία να γράφεις από μια αντρική γωνία;
Είναι πραγματικά ενδιαφέρον και ορισμένες φορές δύσκολο. Μπαίνεις σε έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο σκέψεις θεωρώ και ορισμένα πράγματα είναι πιο ωμά σε σχέση με την γυναικεία αντίληψη...
Ναι, αυτό είναι σίγουρο αλλά και πολύ ενδιαφέρον, νομίζω.
Αυτήν την εποχή γράφεις 3 ιστορίες, σωστά;
Τρεις ιστορίες, σωστά. Θα έγραφα και περισσότερες πίστεψε με... το μυαλό μου οργιάζει με τις ιδέες που κατεβάζει καθημερινά, αλλά προσπαθώ να τις αποθηκεύω στο πίσω μέρος του μυαλού μου! Δεν γίνεται και αλλιώς...
Ποια μέθοδο ακολουθείς όταν τις γράφεις; Έχεις κάποιο πρόγραμμα;
Η αλήθεια είναι οτι τους μήνες του χειμώνα είμαι περισσότερο free στην εύρεση χρόνου, εκτός από ορισμένο χρονικό διάστημα που ίσως και να μείνουν λίγο στην άκρη... αν και έχω τόση αγάπη για την γραφή και τις ιστορίες μου που πάντα φροντίζω να βρίσκω. Η αλήθεια είναι, πως σε ορισμένες περιπτώσεις μπερδεύω ονόματα... αλλά πλέον κρατώ και ένα σημειωματάριο και έχω βρει την επίλυση του προβλήματος. Χαχα...
Πρόγραμμα, όχι... συνήθως ανεβάζω ανάλογα με το τι έχω όρεξη να γράψω... Ποια ιστορία πλησιάζει περισσότερο την ψυχολογία μου την δεδομένη στιγμή.
Α μάλιστα, πολύ έξυπνο. Προτού περάσουμε στα κοινωνικά θέματα, Άντζελα, θα θελα να μιλήσουμε φυσικά για την τριλογία που σε ανέδειξε, το "Τhe Captain of Sex+Love+Her Heart" saga. Ως fanfiction, καταλαβαίνουμε ότι η έμπνευσή σου προήλθε από τους One Direction. Τι σημαίνει για σένα το συγκρότημα και τι ο Harry Styles;
Στην ηλικία των 15-16 σαν έφηβο κορίτσι που ήμουν ενθουσιαζόμουν, ξενυχτούσα με τα τραγούδια τους, παθιαζόμουν με τα βίντεο κλιπ τους και άλλα τόσα πολλά που εκείνη η ηλικία σε προτρέπει να κάνεις. Πλέον δεν θα έλεγα οτι κάνω το ίδιο, μεγάλωσα και άλλαξα... ακόμη και η μουσική του συγκροτήματος δεν με εντυπωσιάζει όσο τότε (sorry One Direction). Όσον αφορά τον Harry Styles τον ευχαριστώ πολύ που στάθηκε η αιτία από ένα αστείο status που είχα κάνει να εμπνευστώ ολόκληρη την τριλογία...
Θυμάσαι το status;
Ήταν στην ομάδα που υπάρχει για το συγκρότημα και συχνά ανέβαζα αστεία status με τα αγόρια (τους One Direction) σε διάφορες καταστάσεις και ένα από αυτά ήταν του στυλ ''Οι One Direction στον στρατό'' και ο Harry ήταν κλασικά ο πέφτουλας που του γυάλισε η λοχαγός... Τώρα που το σκέφτομαι γελάω, αλλά τότε που να ήξερα οτι η ιστορία θα διέφερε κάπως από τις άλλες... τουλάχιστον ως ένα σημείο, διότι η αγάπη και τα παρατράγουδα υπάρχουν σε όλες, αυτό δεν γίνεται να αλλάξει.
Ακούγεται πολύ αστείο όντως. Θέλω να μιλήσουμε λίγο γενικά για τα fandoms. Πολλές φορές γίνονται διάφορες ηλεκτρονικές "συγκρούσεις" για παράδειγμα όταν συμπίπτουν κάποιες ημέρες κυκλοφορίας τραγουδιών, κ.ο.κ. Εσύ έχεις τσακωθεί ποτέ με έναν θαυμαστή ενός άλλου τραγουδιστή, πχ. Belieber ή 5SOS fan;
Ποτέ δεν κατάλαβα αυτές τις συγκρούσεις. Σου αρέσει ένας διάσημος, ένα συγκρότημα υποστήριξε το, αλλά μην κάθεσαι και τσακώνεσαι για εκείνους... και μιλάμε για χοντρούς καβγάδες και ακόμη πιο χοντρό λεξιλόγιο από ορισμένες περιπτώσεις που είχε τύχει να δω. Δεν ήμουν σε αυτή την κατηγορία, εγώ ήμουν η μασκότ σε κάτι τέτοια... ή τρύπωνα στα σχόλια με χιουμοριστική διάθεση ή δεν λάμβανα καθόλου μέρος.
Κατάλαβα ναι, προτιμότερο πιστεύω. Πάμε τώρα σε ένα σοβαρότερο θέμα
Τον προηγούμενο μήνα, κυκλοφόρησε ένα άρθρο το οποίο μιλούσε για την Τουρκία και τους στόχους της να επιτεθεί στη Συρία αλλά και στην αποδυναμωμένη πλέον Ελλάδα. Τι πιστεύεις εσύ γι' αυτήν την είδηση;
Το συγκεκριμένο άρθρο η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω διαβάσει. Θα σου μιλήσω για τα όσα όμως βλέπω και διαβάζω καθημερινά... όσον αφορά τα γεγονότα στην Συρία, το χάος που επικρατεί στο Αιγαίο και έχει καταλήξει να ανασύρονται καθημερινά νεκρούς. Είναι θλιβερό όλο αυτό που συμβαίνει, μικρά παιδιά είτε και μεγάλοι άνθρωποι δεν έχει σημασία... όλοι ανθρώπινες ψυχές έχουν να χάνουν τις ζωές τους καθημερινά στην αναζήτηση ενός καλύτερου μέλλοντος. Βέβαια, οι άνθρωποι είναι απεγνωσμένοι και κάποιοι τους εκμεταλλεύονται. Για την Τουρκία δεν ξέρω τι να πω, αν και πιστεύω πως η πολιτική της σε μπερδεύει... Η Ελλάδα κάνει ότι μπορεί, οι νησιώτες το ίδιο βοηθώντας καθημερινά τους πρόσφυγες... Το μόνο λάθος κατά την άποψη μου είναι η μεγάλη γενίκευση όσον αφορά τα σύνορα και όχι αυτό το χάος που επικρατεί... Ελπίζω να απάντησα στην ερώτηση, αλλά η αλήθεια είναι πως είναι κάπως...
Αλλά εσένα σε φοβίζει η ιδέα μιας Τουρκικής επίθεσης στη χώρα μας ή πιστεύεις ότι ήταν απλά φήμη;
Αν είναι εν έτη 2016 να ζούμε με αυτό τον φόβο... τουλάχιστον εμείς οι Δυτικοί που θεωρούμαστε και αναπτυγμένες χώρες, δεν θα ήθελα να οραματίζομαι το μέλλον γενικά...
Μάλιστα, ας περάσουμε λίγο στα προσωπικά σου. Εσύ έχεις βρει τον πρίγκιπα του παραμυθιού;
Όχι ακόμη, ο δικός μου πρίγκιπας θα έχει ξεμείνει από άλογο και δεν έχει με τι να έρθει...
χαχα. Αλλά όντως περιμένεις;
Κοίτα, η αλήθεια είναι οτι και εγώ γενικά ακόμη δεν είμαι σε αυτή την φάση του να βρω κάποιον... τουλάχιστον ακόμη.
Έχεις ερωτευτεί ποτέ φίλο σου;
Είχα γνωστούς, όχι φίλους...
Οπότε, επειδή οι κολλητές και φίλες γέμιζαν την ζωή μου όχι...
Έχεις σκεφτεί να έβγαινες με άτομα του ίδιου φύλου;
Δεν με ελκύει να κοιτάξω το ίδιο φύλο ερωτικά, εδώ καλά, καλά να κρίνω μια τύπισσα όμορφη και δεν μου βγαίνει... όλες μου μοιάζουν ίδιες.
Μάλιστα. Η τελευταία ερώτηση έχει να κάνει με την ιστορία σου "Πέθανες"
Στο τελευταίο κεφάλαιο, είπες αυτό "δεν ξέρω ακριβώς ποιο νόημα ήθελα να δώσω στην ιστορία", "καταντάει μια συνηθισμένη ιστορία" και "σκέφτηκα να την διαγράψω...ειδικά τώρα προς το τέλος"
1) Τι σε κράτησε στο να την τελειώσεις, 2) Βρήκες τελικά το νόημα;
1) Τα σχόλια των αναγνωστών και ορισμένων κοριτσιών που θεωρούσαν οτι η πρωταγωνίστρια στα τέλος θα ήταν με τον Μιχάλη. Από την αρχή είχα δώσει σημάδια οτι εκείνοι οι δύο δεν γινόταν να καταλήξουν μαζί, εκείνος ήταν ένας ψυχοπαθής άσχετα με το παρελθόν του όποιο και αν ήταν εκείνο... Και αυτό με πείσμωσε στο να δείξω οτι η ιστορία μου διαφέρει και όλα στο τέλος δεν είναι αγάπες και λουλούδια. 2) Το νόημα το αναζητώ ακόμη, όπως και μικρό ενδεχόμενο του να έχει συνέχεια αυτή η ιστορία και να αποδώσω καλύτερα όλα όσα ήθελα να μεταφέρω από το πρώτο βιβλίο αν όχι 100% έστω και λίγο...
Μάλιστα, πάρα πολύ ενδιαφέρον, Άντζελα. Ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη
Να είσαι καλά και εγώ σε ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη.

>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου