Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016

"...απέχω από αυτό το κομμάτι του Wattpad να διαβάζω δηλαδή βιβλία στο site"


Πήραμε μια πολύ όμορφη συνέντευξη από την ταλαντούχα Βαλέρια ή ValoriaLaw, 17, συγγραφέα των γνωστών εφηβικών ιστοριών του Wattpad, όπως  "Πάμε Στοίχημα;" (52Κ και νικήτρια Greek Watty 2015 στην Εφηβική Φαντασία) και "Το Πορτοκαλοκόριτσο" (45Κ).   




Αρχικά, Βαλέρια, θέλω να μας πεις για την ιστορία MELISSA
Ποια πρωταγωνίστρια είναι πιο κοντά σε σένα;
Πολύ ευχαρίστως. Αυτή η ιστορία είναι ότι πιο φρέσκο έχει σκεφτεί το μυαλό μου το τελευταίο καιρό. Ξεκίνησα να την γράφω στο Wattpad στα αγγλικά επειδή επιθυμούσα να συμμετάσχω στα Wattys αλλά αφού είδα ότι το αγγλικό δεν το κατέχω τόσο καλά όσο το ελληνικό τα παράτησα, και ξεκίνησα ξανά την ιστορία στην οικεία για μένα πια γλώσσα.
Αν εννοείς ποια πρωταγωνίστρια από τη MELISSA θα πω θαρραλέα πως καμία δε μου μοιάζει! Οι δύο πρωταγωνίστριές μου είναι εντελώς ανεξάρτητα από μένα πλάσματα! Αν πάλι γίνεται κουβέντα για όλα τα έργα μου πιστεύω πως στο 'Πες μου μερικά ψέματα' θα βρει κάποιος εμένα ολοκληρωτικά. Και εννοώ τον χαρακτήρα πάντα...
Πιστεύεις ότι υπάρχει αντιζηλία ανάμεσα σε δύο κολλητές;
Πιστεύω πως αυτό έχει να κάνει με τους ίδιους τους ανθρώπους αλλά και ίσως και με τις συνθήκες κάτω από τις οποίες δημιουργήθηκε η φιλία δύο κοριτσιών ας πούμε. Και κυρίως τι κίνητρα υπήρχαν. Αν η φιλία είναι ειλικρινής και καθαρή η ζήλια δεν έχει θέση smile emoticon
Έχεις βρεθεί εσύ ποτέ σε ερωτικό τρίγωνο;
Δεν μου είχε τύχει ποτέ. Είμαι πολύ κλειστή σαν χαρακτήρας και δε πιστεύω πως θα μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο στην πραγματική μου ζωή
Μάλιστα. Θέλω να επιστρέψω λίγο στις ιστορίες σου, προτού πούμε άλλα. Έχεις μετανιώσει για κάτι που έγραψες στο "Πορτοκαλοκόριτσο";
Ίσως λίγο το τέλος... Μιας και είμαι ρομαντική από τη φύση μου έβαλα τόσο πολύ "χαριτωμενιά" στο τέλος που άνετα θα ταίριαζε σε μια σαπουνόπερα grin emoticon Κάτι τέτοιο είχε σχολιάσει ένας καλός μου φίλος όταν είχε διαβάζει το 'Πορτοκαλοκόριτσο'
Όσο για την δημοφιλέστερη σου ιστορία "Πάμε στοίχημα;" που νίκησε και Greek Watty στην Εφηβική Φαντασία, έχεις σκεφτεί να τη συνεχίσεις;
Να σου πω την αλήθεια μου είχαν μπει τέτοιες ιδέες αλλά δεν τις υλοποίησα ποτέ. Ασχολούμαι με το 'Πάμε Στοίχημα;' μέχρι σήμερα επειδή σκέφτομαι να το στείλω για έκδοση, να δοκιμάσω την τύχη μου οπότε έχω ξεκινήσει τις απαραίτητες διορθώσεις, προσθήκες και τα λοιπά.
Σου εύχομαι καλή τύχη.
Σε ευχαριστώ πολύ:)
Πάμε τώρα στα προσωπικά σου
Θυμάσαι το πρώτο σου φιλί;
Ναι φυσικά, επειδή ήταν περίπου έναν χρόνο πριν, σχετικά πρόσφατα δηλαδή
Τι σήμαινε για σένα;
Μάλλον κατάλαβα πως μπαίνω σιγά-σιγά σε μια άλλη πραγματικότητα πέρα από την παιδική, στην εφηβική δηλαδή
Πιστεύεις στους εφηβικούς έρωτες;
Για να γράφω για αυτούς με τόσο πάθος ναι! Αλλά θεωρώ πως οι πραγματικοί εφηβικοί έρωτες είναι σπάνιοι...
Εσύ νιώθεις ερωτευμένη;
Αυτόν τον καιρό ναι.
Θα κρατήσει;
Θέλω να πιστεύω πως ναι!
Θες να μας πεις πώς λέγεται;
Αυτά είναι κρατικά μυστικά wink emoticon χαχα
Πάμε σε ένα θέμα που απασχολεί αρκετά την τελευταία δεκαετία, ποια είναι η γνώμη σου για την εγκυμοσύνη στην εφηβεία;
Δεν έχω καταλήξει ακριβώς για ποιο λόγο προκύπτει στις μέρες μας ειδικά με τόση πληροφόρηση που αντλούμε για το συγκεκριμένο θέμα μέσω του ίντερνετ, των περιοδικών αλλά και του σχολείου.
Βαλέρια, ποια είναι η κατάλληλη ηλικία για να αρχίσει μια κοπέλα να είναι σεξουαλικά ενεργή;
Είναι πως το βλέπει η κάθε κοπέλα. Κατά τη δική μου άποψη μάλλον μετά τα 18 που έχεις ωριμάσει και σωματικά αλλά και ψυχικά για μια τέτοια διαδικασία
Να σε ρωτήσω κάτι άλλο, εσύ θα έγραφες ποτέ ένα βιβλίο με έντονο σεξουαλικό περιεχόμενο;
Δεν είναι καθόλου στο στοιχείο μου οπότε όχι
Ποια ταινία είδες τελευταία; Σου άρεσε;
Αποφάσισα πριν κάποιες μέρες να περάσω στα κλασσικά και πρώτη ταινία διάλεξα το Dorian Gray που έχει καταπληκτική πλοκή! Αλλά κάπου στα μισά της ταινίας αποφάσισα πως θα ήταν καλύτερο να τη συνεχίσω κάποια μέρα που θα έχει ήλιο έξω και δε θα είναι δέκα το βράδυ tongue emoticon
Ναι, είναι αρκετά σκοτεινή ταινία
Μόλις τώρα μπαίνω στα νερά των θρίλερ και των αστυνομικών και όσο αφορά τη λογοτεχνία αλλά και τις ταινίες
Πιστεύεις ότι τα βιβλία θα υπάρχουν σε 20 χρόνια από τώρα;
Το εύχομαι με όλη μου τη ψυχή! Θέλω όταν θα είμαι 40 χρονών να γυρνάω σπίτι από τη δουλειά και μετά από ένα ωραίο χαλαρωτικό μπάνιο να παίρνω ένα βιβλίο στα χέρια μου και να με χάνει όλος ο κόσμος! Κάτι που έχω ξεκινήσει να εφαρμόζω από τώρα...
Βαλέρια, είσαι, θα λέγαμε, σε μια κρίσιμη ηλικία. Φοβάσαι καθόλου για το μέλλον;
Είμαι άνθρωπος υπερβολικά αισιόδοξος και δεν βλέπω το μέλλον ως μια μαύρη τρύπα. Και ας λένε οι μεγάλοι... Θα μεγαλώσουμε πρώτα και βλέπουμε και τι θα γίνει wink emoticon
Πολύ αισόδοξη
Πες μας τώρα, ποιος είναι ο αγαπημένος σου youtuber;
Τι υπέροχο θέμα που διάλεξες! Βλέπω αρκετούς Youtubers! Seniora Elis, 2j, Nerzhul, Lynx, 'Θάψε το Σενάριο' μια σειρά από το Comedy Lab, My Greek Burlesque. Αυτοί μου έρχονται τώρα στο μυαλό...
Ξένο youtube βλέπεις καθόλου;
Sarah Hawkinson. Υπέροχη.
Υπέροχα. Πιστεύεις ότι το internet παίζει σημαντικό ρόλο στη ζωή μας;
Ναι βέβαια. Ειδικά στους ανθρώπους που είναι συνομήλικοι ή και κοντά στην ηλικία μου. Εγώ ας πούμε δε μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς ίντερνετ
Ωραία, τέλος, θα σου αναφέρω κάποιους συγγραφείς του Wattpad και θέλω να μου πεις την ειλικρινή γνώμη σου

επόμενο
έχω χάσει πολλά επεισόδια, wink emoticon επόμενο
Διαβάζω πολύ συχνά αναφορές πως το βιβλίο σου 'Προσωπικός Γυμναστής' θα εκδοθεί και έχω εντυπωσιαστεί με καλό τρόπο που ακόμα ένας συγγραφέας από το ελληνικό Wattpad βρήκε το δρόμο του.
Ευχαριστώ. Λοιπόν, τελευταίος συγγραφέας

Η Εμμανουέλα είναι φίλη μου εδώ στο Facebook, συμμετέχω στις ομάδες της, της έχω παραχωρήσει συνέντευξη για το δικό της blog και ειλικρινά θεωρώ πως είναι ευγενέστατη κοπέλα. Τώρα όσο αφορά τα έργα της δεν έτυχε να διαβάσω κάτι ακόμα και αυτό συμβαίνει επειδή εδώ και 2 χρόνια απέχω από αυτό το κομμάτι του Wattpad να διαβάζω δηλαδή συστηματικά και από χόμπι βιβλία στο site. Παλιά το έκανα πολύ συχνά επειδή όλη η παρέα που είχα σχηματίσει στο ίντερνετ έγραφε βιβλία στο Wattpad αλλά μόλις διαλυθήκαμε τα παράτησα όσο απαίσιο και αν μπορεί να ακούγεται
Οκ, ευχαριστώ για την ειλικρίνειά σου
Εδώ τελειώνει η συνέντευξη, σε ευχαριστώ πολύ, Βαλέρια
Πιστεύω πως το να αραδιάζω ψέματα δεν θα έχει κανένα νόημα, άσε που θα ήταν και προσβλητικό για τον κάθε συγγραφέα. Εγώ ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου.


>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου