Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016

"Ο Μύρωνας έχει μια πολύ ξεχωριστή θέση στην ζωή μου"


Σήμερα μιλήσαμε με την Maria Christoforidou ή Maria_smiles_x, 22, συγγραφέας του "The Miracle" (148K) και μας είπε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα. 

Μαρία, θες να μας πεις τον λόγο που πρέπει να διαβάσει κανείς το The Miracle;
Πιστεύω πως το βιβλίο αυτό όπως και κάθε βιβλίο που διαβάζει ο καθένας, έχει να μας προσφέρει κάτι. Το δικό μου βιβλίο είναι κυρίως ρομαντικό αλλά πιάνεται και πολλά άλλα θέματα.
Ποιος ηθοποιός θα έπαιζε τέλεια τον Μύρωνα;
Δεν είναι ηθοποιός το άτομο που αντιπροσωπεύει τον Μύρωνα. Υπάρχει ήδη στην ζωή μου ο άνθρωπος αυτός.
Θες να μας πεις γι' αυτόν;
χαχα Ανάλογα τι θα με ρωτήσεις...
Ποιος είναι;
Είναι ο άνθρωπος που μου έδωσε έμπνευση να γράψω σχεδόν 70 κεφάλαια. Είναι αυτός που με κάνει να θέλω να συνεχίσω οτιδήποτε ξεκινήσω. Ο Μύρωνας έχει μια πολύ ξεχωριστή θέση στην ζωή μου.
Είναι δηλαδή κάποιος γνωστός σου;
Θα μπορούσες να το πεις και έτσι... Αν και πιστεύω πως δεν θα μπορούσα να τον πώ απλά "γνωστό μου"
Είναι η σχέση σου, είναι φίλος ή κάποιο είδωλο;

Δεν έχω κανένα διάσημο πρόσωπο σαν Είδωλο. Εχω γνωρίσει πολλά διάσημα πρόσωπα απο κοντά αλλά δεν παίζει ρόλο..Δεν υπάρχει συγκεκριμένη λέξη που να περιγράφει ακριβώς την σχέση που έχω με τον Μύρωνα. Είναι απλά ένα αγόρι.



Του έχεις δείξει ποτέ κάτι, ότι σου αρέσει;
Νομίζω πως έχω αρχίσει να μετανιώνω την συνέντευξη χαχαχαχα. Ας πούμε πως ναι. Αλλά όχι με λόγια. Συνήθως δείχνω τι νιώθω είτε με τις πράξεις μου είτε με τα μάτια.
Μάλιστα. Απ' ότι έχω δει όλα τα πρόσωπα στην ιστορία the Miracle είναι υπαρκτά;
Ναι. Όλοι όσοι εμφανίζονται είναι άνθρωποι που είτε πέρασαν είτε υπάρχουν ακόμα στην ζωή μου αν ζουν.
Θες να μας πεις κάτι ξεχωριστό για τον Γιώργο;
Ω! Είναι ο τρελός μου. Ο Γιώργος όπως και στην πραγματικότητα είναι ένα άτομο που τους πειράζει όλους αν τους ξέρει καλά. Είναι το αγόρι που θα ήθελα σαν μεγάλο μου αδερφό. Δυστυχώς στην πραγματικότητα δεν έχουμε καμία συγγένεια.
Είναι ωραίο να έχεις κάποιον σαν αυτόν. Οπότε θα λεγες ότι ποτέ δεν θα τον έβλεπες αλλιώς...
Όχι, τον Γιώργο και τον Διονύση δεν θα μπορούσα ποτέ να τους δω διαφορετικά. Βασικά κανέναν στην ιστορία μου δεν θα μπορούσα να δω διαφορετικά πέρα από...(τον Μύρωνα)
Εσύ πιστεύεις στα θαύματα;
Έχω ζήσει ένα θαύμα. Ασφαλώς και πιστεύω.
Σε άλλαξε σαν άνθρωπο;
Άλλαξε όλη μου η ζωή εκείνο το βράδυ. Όχι από το "θαύμα" αλλά από το τι πέρασα...
Εσύ, Μαρία, ζεις τη ζωή σου σύμφωνα με τη λογική ή το συναίσθημα;
Δύσκολη ερώτηση... Υπάρχουν πράγματα που τα κάνω κατευθείαν με την καρδιά που λέμε. Έτσι ερωτεύομαι. Έτσι κάνω βήματα για αυτό το άτομο που θέλω δίπλα μου. Αλλά όπως έλεγε πάντα ο μπαμπάς μου, όλα με μέτρο... Άρα ακολουθώ και την λογική πολλές φορές..
Έχει υπάρξει ποτέ κάποια παρεξήγηση που σε στεναχώρησε πολύ;
Άπειρες... στα 22 χρόνια που ζώ έτυχε να συμβούν πολλές αναποδιές που με κατέβαζαν ψυχολογικά ενώ δεν έφταιγα καν. Το θέμα είναι να αντέξεις και να το περάσεις.
Αν, υποθετικά, στην πραγματικότητα ο Μύρωνας τα έφτιαχνε με την Βάνεσα πώς θα το αντιμετώπιζες;
χαχαχα Πιστεύω πως δεν θα έδειχνα κάτι σε αυτόν ούτε σε αυτήν. Θα φοβόμουν για αυτόν απλά γιατί η Βανέσα δεν είναι τόσο... σοβαρό άτομο. Θέλω να είναι ευτυχισμένος με όποια και αν είναι. Αν θα είναι μαζί της καλά τότε θα είμαι και εγώ και ας πρήξω την Κ. την Σ. και την Ρ. που είναι κολλητές μου και ακούνε τα πάντα απο εμένα..
Νευριάζεις εύκολα;
Εξαρτάται το θέμα. Τις πιο πολλές φορές με εκνευρίζει κάτι αλλά δεν θα το δείχνω. Αν νευριάζω πραγματικά πολύ με κάτι αυτό είναι η ειρωνεία. Δεν την αντέχω σε κανέναν.
Και τι φοβάσαι πιο πολύ απ' όλα;
Να χάσω τον άνθρωπο που αγαπάω παραπάνω και από την ζωή μου. Την αδερφή μου.
Πολύ γλυκό
Εσύ Μαρία είσαι στην Γερμανία;
Είμαι αυτό το διάστημα Γερμανία. Τελειώνω τις σπουδές μου στα παιδαγωγικά και από Σεπτέμβρη μετακομίζω ξανά στο σπίτι μου στην Αθήνα με την Ρ. και την αδερφή μου.
Και πώς νιώθεις γι' αυτό;
Δεν με φοβίζει κάτι κυρίως γιατί έχω μάθει να φροντίζω τα πάντα σε ένα σπίτι. Ίσως με προβληματίζει αρκετά το θέμα της δουλειάς αν δεν πετύχει αυτό που κανονίζω.
Κάτι άλλο που θέλω να σε ρωτήσω, τι συμβουλή θα έδινες σε κάποιον/α που περνάει έναν μεγάλο χωρισμό;
Κάθε χωρισμός είναι μια μικρή καταστροφή του κόσμου για το άτομο που το περνάει. Θα έλεγα να κάνει υπομονή όσο δύσκολο και αν του-της είναι. Ο χρόνος χαμηλώνει σταδιακά τον πόνο. Και θα έλεγα σε καμία περίπτωση να μην το κρατήσει μέσα του η μέσα της. Το έκανα πιο παλιά και δεν μου βγήκε σε καλό. Δείξε τι νιώθεις. Κλάψε, φώναξε αλλά βγάλτο από μέσα σου. Δεν θα ηρεμήσεις αλλιώς...
Πολύ σοφό.
Εμπειρίες από την ζωή...
Τέλος, για να γυρίσουμε λίγο στο Wattpad, διαβάζεις άλλες ιστορίες;
Διαβάζω άπειρες ιστορίες στο Wattpad και συνεχώς μου λένε διάφορα άτομα να διαβάσω και δικές τους γιατί κρίνουν πως είμαι κατάλληλη για αυτό αν και δεν συμφωνώ. Είμαι απλά μια συγγραφέας.
Έχεις κάποια top αγαπημένη ιστορία και κάποια που δεν σου έκανε αίσθηση;
Αγαπημένες έχω αρκετές. Κάποιες απο αυτές είναι η αγάπη μου στο Wattpad που υπάρχει σε μετάφραση, Η σειρά Desires απο την DaKidrauhlRock και η ιστορία της κολλητής μου Σπάζοντας τα όρια απο την Poemlover92.
Επίσης έχω και διάφορες που δεν με ενδιαφέρουν.. αλλά δεν θα ήθελα να αναφέρω τίτλους.
Οκ, Μαρία, σ' ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη
Εγώ σε ευχαριστώ! >)

>

1 σχόλιο: