Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

"τα ρομαντικά...δεν τα μπορώ καθόλου


Διαβάστε παρακάτω την bonus συνέντευξη με την Κέλλυ, ή frouta-tou-dasouz, 21, συγγραφέας των ιστοριών "Φιλόλογος Εν Δράσει" (202Κ) και "Ερωτευμένη με Βρικόλακα" (48Κ και #6 Βρικόλακας). 

Κέλλυ, αρχικά να σου πω ότι η ιστορία σου "Φιλόλογος Εν Δράσει" είναι καταπληκτική
Σε ευχαριστω πολυ!!! smile emoticon
Είναι αληθινή ιστορία;
Μπα, απ'το μυαλό μου tongue emoticon
Έχεις όμως ερωτευτεί ποτέ καθηγητή σου ή είναι απλά μια φαντασίωση;
Όχι!Οι καθηγητές μου ήταν πάνω από 40 και επειδή είμαι από χωριό ήμασταν όλοι μακρινοί συγγενής οπότε δεν
Για πες μας λίγο για τη ζωή σου, Κέλλυ, με τι ασχολείσαι, τι χόμπι έχεις;
Γενικά δεν ασχολούμαι με πολλά...διαβάζω βιβλία,βλέπω ταινίες..πλέκω λίγο tongue emoticon και άντε να πάω καμιά βόλτα μία στο τόσο
Πλέκεις;
Ε κάτι λίγα,σαν γιαγιά και εγώ..με βελονάκι μην φανταστείς τίποτα σπουδαίο
Οκ... Πολύ πρωτότυπο μου φαίνεται.
Έχεις κάποια σχέση αυτόν τον καιρό
Όχι είμαι single
Μάλιστα. Αν γινόταν η ζωή σου ταινία στο Hollywood, τι είδος θα ήταν και ποια ηθοποιός θα πρωταγωνιστούσε;
Θα θελα να ήταν ψυχολογικό θρίλερ και να πρωταγωνιστεί η Jennifer Morrison
Eνδιαφέρουσα επιλογή
Τίτλος ταινίας σου?
εεεμμ "Ο Εφιάλτης της Jennifer"
λολ
Ωραίο
Τι προτιμάς από τα δύο, γάτες ή σκύλους;
ΓΑΤΕΣ!!!
Αν κέρδιζες το λότο, ποιο είναι το πρώτο πράγμα που θα έκανες;
Να στειλω τους γονεις μου διακοπες tongue emoticon
Πολύ ωραία. Κάτι άλλο που θέλω να σε ρωτήσω, θα έλεγες γενικά ότι είσαι φεμινίστρια;
Ναι,εννοείται!!!
Με ποιον τρόπο υποστηρίζεις το κίνημα;
Με το να διορθώνω τους άλλους.. φίλους,συγγενής όταν χρησιμοποιούν διάφορα όχι και τόσο όμορφα επίθετα για να περιγράψουν τον τρόπο ζωής μιας γυναίκας..και προσπαθώ να εξηγώ όσο πιο απλά μπορώ στους άλλους ότι φεμινισμός δεν είναι μισώ τους άντρες οι γυναίκες είναι ανώτερες αλλά ότι είμαστε όλοι ίσοι και δεν πρέπει να αρνούμαστε κάποια δικαιώματα στους άλλους μόνο και μόνο για το φύλο τους
Σε βρίσκω πολύ σωστή
Σε ευχαριστω πολυ! smile emoticon
Υπέροχα, τώρα θα παίξουμε ένα παιχνίδι το "Would You Rather?" (="τι θα προτιμούσες;")
Θα προτιμούσες να είχες έναν δράκο ή να ήσουν ένας δράκος;
Να έχωωω
Θα προτιμούσες να άλλαζες το παρελθόν ή να έβλεπες το μέλλον;
Το παρελθον! πιστεύω θα ήταν καλύτερα
Θες να μας πεις τι θα αλλαζες;
Οουυυ παρα πολλα!!!απο βαθμούς στο σχολείο μέχρι και διάφορες βλακείες που έγιναν αιτία να χαθώ με κάποια άτομα..μέχρι και ατυχήματα αν και δεν είμαι Θεός
Θα προτιμούσες να τελείωνες το πρώτο ραντεβού με κάποιον με παθιασμένο σεξ ή με ένα τέλειο φιλί;
χαχαχα ωραια ερωτηση!! θα προτιμούσα το 2ο
Ωραια, πάμε τώρα πίσω στο Wattpad. Θέλω να μας δώσεις ένα στοιχείο για το τι θα ακολουθήσει στην φοβερή σου ιστορία "Ερωτευμένη με βρικόλακα"
Σε ευχαριστώ για το φοβερη αλλα δεν εχω ιδεα.μου έρχονται εκεινη την ωρα κ αυτο σχεδιάζω
Μάλιστα για το τέλος, μιας και είσαι συγγραφέας του "Φιλόλογος Εν Δράσει" θα ήθελα να μου σχολιάσεις ένα γνωμικό...
"Έρως ανίκατε μάχαν" - Σοφοκλής, 496-406 π.Χ., Αρχαίος τραγικός ‐ Αντιγόνη
Να τα σχολιάσω ως τι; μου βάζεις δύσκολα αυτά τα ρομαντικά και συναισθηματικά δεν τα μπορώ καθόλου ασχέτως που γράφω ολο τέτοια.την Αντιγόνη την παράτησα 1η λυκείου κ δεν θελω να την ξαναδω
Κατανοητό! Σε ευχαριστω πολυ για τη συνεντευξη, Κέλλυ!
Σε ευχαριστώ πολύ και εγώ

>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου