Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ: "Δεν...είμαι φανατική θαυμάστρια"


Μιλήσαμε με την Γιώτα Α., αναγνώστρια του Wattpad και περάσαμε πολύ όμορφα.

Γιώτα, αρχικά θέλω να μου πεις πόσα βιβλία έχεις διαβάσει περίπου στο Wattpad?
δεν θυμαμε νουμερο αλλα ειναι παρα πολλα
εχεις ολοκληρωσει τις περισσοτερες;
ναι ολες της εχω ολοκληρωσει
Θα έλεγες ότι είσαι φανατική θαυμάστρια κάποιου συγγραφέα;
δεν θα ελεγα οτι ειμαι φανατικη θαυμαστρια
Από ότι είδα στη λίστα αναγνώσεών σου, διαβάζεις πολλές ρομαντικές ιστορίες. Εσύ πιστεύεις στον ρομαντισμό, υπάρχει στη ζωή μας;
ναι πιστευω οτι υπαρχει αλλα ειναι και το θεμα πως το αντιλαμβανεται καποιος
Εσυ εισαι ρομαντικη ως ανθρωπος;
δεν θα με ελεγα με τιποτα ρομαντικη
Υπαρχει καποιος διασημος που θα θελες να γνωρισεις;
οπως λεει και μια τρελη φιλη μου ενα ολοκληρο χαρεμι
Χαχα μαλιστα. Για σενα, ως Γιωτα, τι πρεπει να εχει ενα βιβλιο για να σου κερδισει το ενδιαφερον;
να ειναι θριλερ να ειναι ρομαντικο μεταφυσικο να εχει και λιγο ξυλο και λιγο dirty και ροκ αλλα αμα εχει καλη εισαγωση με εχει κερδισει αμεσως
Υπάρχει κάτι που ΔΕΝ σ' αρέσει στο Wattpad?
το ποιο σπαστικο που θελω να καταστρεψω το wattpad ειναι οταν κολλαει μονο αυτο δεν μου αρεσει
Θα συμφωνήσω απόλυτα
μαξκαρι καποια στιγμη να φτιαξει
Εσύ έχεις επιχειρήσει να γράψεις κάτι; Είδα στο προφίλ σου μια νέα ιστορία "Το Απρόβλεπτο"
εχω επιχειρηση να γραψω 2 3 αλλα δεν μου εβγενε γιατι ειχα πολλες ιδεες και ολο αυτο δεν μου εβγενε για να το κανω σαν βιβλιο αλλα ετειμαζω μια καινουρια ιστορια
Θες να μας πεις κάτι για την νέα ιστορία ως αποκλειστικό;
δεν μπορω να πω κατι ακομα γιατι ειναι πολυ νωρις και εγω η ιδια δεν εχω σκευτει ακριβως τι θα κανω
Ωραια λοιπόν ας περάσουμε στις τυχαιες ερωτησεις
Πώς αντιδράς αν δεις μια αράχνη;
φυσιολογικα
Κάνουμε έρωτα ή κάνουμε σεξ;
Ερωτα
Πιστεύεις στα φαντάσματα;
ναι πιστευω για αυτο και η ιστορια μου θα εχει και φαντασματα
Τι θα προτιμούσες απο τα 2? Να αλλάξεις το επώνυμό σου και επίσημα και Hitler ή να μην ξαναφάς σοκολάτα ποτέ;
και επίσημα σε Hilter*
θα προτιμουσα να αλλαξω επιθετο χωρις σοκολατα ποιος αντεχει ?
Θα προτιμούσες να ήξερες το πότε θα πεθάνεις ή τον τρόπο που θα πεθάνεις;
(Χωρίς να μπορείς να αλλάξεις κανένα από τα 2)
τον τροπο που θα πεθανω γιατι θα ηθελα να εχω ενα ωραιο θανατο
Θα προτιμούσες να πετάς ή να διαβάζεις μυαλά;
να διαβαζω μυαλα γιατι θα ηθελα να ξερω πως σκευτονται οι ανθρωποι γθρω μου
*γυρω
Θα προτιμούσες να μιλάς όλες τις γλώσσες του κόσμου ή να μπορείς να μιλάς με τα ζώα;
να ξερω ολες της γλωσσες για να μπορω να κανω πολλα πραγματα και για να μπορω να μιλαω με ανθρωπους απο διαφορες χωρες
Ωραια, τέλος θα σου στείλω δύο φωτογραφίες από δύο ζωάκια και θέλω να μου πεις ποιο θα διάλεγες για κατοικίδιο
ενταξει




ο πιγκουινος μου αρεσει
οποτε αυτο θα διαλεγα
Υπέροχα.
Σ' ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη, Γιώτα

παρακαλω

>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου