Δευτέρα 14 Μαρτίου 2016

"Το σεξ είναι πολύ σημαντικό κομμάτι σε μία σχέση"








Αρχικά, πες μας, Νίκο, ποια είναι η κύρια πηγή εμπνεύσεως για την ιστορία "Το όνομα της είναι μακάβριο"; 


Όπως αναφέρω και στην περιγραφή,η ιστορία είναι βιογραφική.Αυτό σημαίνει ότι τα γεγονότα που αναφέρονται μέσα είναι βασισμένα στα πραγματικά γεγονότα τα οποία μου τα διηγήθηκαν

Έχεις αποφασίσει για το τι θα γίνει στο τέλος της ιστορίας; 


Φυσικά! Και αυτό περισσότερο επειδή οι ίδιες οι καταστάσεις(αλλά και οι χαρακτήρες) που διαδραματίζονται δεν μου επιτρέπουν να επιλέξω ένα διαφορετικό τέλος



Τι σπουδάζεις, Νίκο; Φοβάσαι για το μέλλον σου επαγγελματικά; Θα ζούσες μόνο σαν συγγραφέας; 




Έχω τελειώσει με το σχολείο εδώ και μερικούς μήνες και πλέον σπουδάζω  στην Φιλοσοφική σχολή Ιωαννίνων,στο τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας. Δυστυχώς η Ελλάδα,σκοτώνει καθημερινά τις ανθρωπιστικές και θεωρητικές επιστήμες και έτσι το μέλλον είναι θολό. Το να ζεις (σαν συγγραφέας) είναι σίγουρα μεγάλη λέξη.Αναμφίβολα ζεις πνευματικά και εσωτερικά μέσα από αυτό.Όμως όσον αφορά τον οικονομικό τομέα...μάλλον όχι.Πλέον προωθείται η μη-ποιοτική λογοτεχνία και ο ευρύς κόσμος διαβάζει βιβλία που δεν προσφέρουν τίποτα.

Αν σου έδιναν αρκετά χρήματα, θα έγραφες εσύ ποτέ ένα βιβλίο σ' ένα είδος που δε σ' αρέσει; 




Όχι γιατί εφόσον δεν θα μου άρεσε το είδος,το βιβλίο μάλλον θα κατέληγε σε τρομερή αποτυχία.Και η αποτυχία είναι κάτι που θέλω να αποφεύγω πάντα στην ζωή μου

Είσαι ελεύθερος τον τελευταίο καιρό; Έχεις ερωτευτεί ποτέ; Και, πιστεύεις στον αληθινό έρωτα;



Είμαι ελεύθερος και single..Βεβαίως και έχω ερωτευτεί.Πιστεύω ακράδαντα στον αληθινό έρωτα.Είναι ότι πιο γνήσιο υπάρχει και το βλέπω συνέχεια γύρω μου

Έχεις ερωτευτεί ποτέ; Πώς το ξεπέρασες; 

Έχω πληγωθεί.Το ξεπέρασα με τον χρόνο.Νομίζω είναι η μόνη ''συνταγή'' για το συγκεκριμένο θέμα.Είχα βέβαια και τους φίλους μου δίπλα,οι οποίοι είναι το στήριγμα μου

Μάλιστα, Νίκο, να σε ρωτήσω και κάτι άλλο, πόσο σημαντικό είναι το σεξ σε μια σχέση; Ποια είναι η διαφορά του "κάνω σεξ" και "κάνω έρωτα"; 


Το σεξ είναι πολύ σημαντικό κομμάτι σε μία σχέση.Ο άνθρωπος,σύμφωνα με τον Αριστοτέλη, έχει ορμές τις οποίες θέλει να ικανοποιεί. Συνεπώς κατέχει βαρυσήμαντο ρόλο.Συνήθως ο όρος ''σεξ'' συσχετίζεται με την έλλειψη συναισθημάτων.Κάνεις σεξ για να καλύψεις την «ωμή» και «ανθρώπινη» πλευρά σου.Το κομμάτι του «κάνω έρωτα» είναι διαφορετικό.Σε αυτή την περίπτωση το κάνεις για να ολοκληρωθεί  η σχέση με τον σύντροφο σου.Παίρνει,κατ'εμέ, ιδεαλιστικό χαρκτήρα.Ο άνθρωπος στην ζωή κάνει πολύ λίγες φορές έρωτα.Μετρημένες στα δάχτυλα,τολμώ να πω

Πολύ ενδιαφέρον. Πάμε τώρα σ' ένα άλλο θέμα, Νίκο. Ποια είναι η στάση σου απέναντι στην ομοφυλοφιλία; Θα έβγαινες ποτέ με άτομο του ίδιου φύλου; Είσαι υπέρ των γάμων; 


Είμαι ανοιχτόμυαλος και δέχομαι την ομοφυλοφιλία.Λέμε ότι ζούμε σε εποχή ανθρωπισμού και φιλελευθερίας αλλά ταυτόχρονα στερούμε από κάποια άτομα διαφορετικής σεξουαλική κατεύθυνσης,τα βασικά τους δικαιώματα.Μου φαίνεται απαράδεκτο!Τάσσομαι υπέρ των ομοφυλοφιλικών γάμων και των συμφώνων συμβίωσης. Αν εννοείς να έβγαινα με άτομο του ίδιου φύλου-ερωτικά- τότε όχι καθώς είμαι ετερόφυλος.

Υπέροχα, Νίκο, σ' ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη! 


Εγώ ευχαριστώ πολύ!!!!!

>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου