Τρίτη 15 Μαρτίου 2016

"...αυτοι αξιζουν τα χειροτερα!"







Ποια είναι η πηγή έμπνευσης της ιστορίας σου "Παίζουμε"; Πώς δημιούργησες τους χαρακτήρες;


Η αλήθεια είναι ότι έτυχε να δω ένα βιντεακι με μια σειρα που επαιζε ο πρωταγωνιστης της ιστοριας μου και σκεφτηκα οτι θα ηταν καλη ιδεα να τον βαλω σε μια δικη μου ιστορια! Έπειτα η τελεια στιγμη για εμενα να διαμορφωνω τους ηρωες μου ειναι λιγο πριν πεσω να κοιμηθω,  εκει σκεφτομαι την εξελιξη τους, πως θα κινηθουν, πως θα μιλησουν, πως θα αντιδρασουν...Έτσι εκεινες τις στιγμες διαμορφωσα τους ηρωες μου και έψαξα να δω ποιοι θα ταιριαζαν απολυτα με αυτα που ειχα στο μυαλο μου.. Όσο για την συνεχεια σιγουρα οι συγκεριμενοι ηρωες θα αλλαξουν τραγικα, γενικα μου αρεσει οι ηρωες μου να μην μενουν σταθεροι, αλλα να αλλαζουν και να γινονται κατι αλλο, οχι πάντα απαραιτητα καλο!

Όσο για την ιστορία "Μια στιγμή... Μια φωτογραφία", τα πράγματα θα συνεχίσουν να είναι καλά για τους ήρωες; 


Μπα δεν νομιζω, η αληθεια ειναι οτι και οι δυο ηρωες ειναι εκρηκτικοι χαραχτηρες και πολυ μα παρα πολυ εγωιστες.. Η συνέχεια μάλλον θα τους βρει τσακωμενους και με πολλα πολλα νευρα! Αλλα τιποτα δεν ειναι σταθερο, το μονο σιγουρο ειναι οτι οι εκρηξεις τους δεν θα ειναι μονο λεχτικες..Δεν ξερω αν καταλαβατε..

Μάλιστα ας μιλήσουμε τώρα για σένα, Ελίνα. Πώς καταφέρνεις να ξεπερνάς το άγχος της καθημερινότητας; Έχεις χόμπι ή κάνεις κάτι που σε χαλαρώνει; 


Χμμ εγω και το αγχος ειμαστε δυο απιστευτοι φιλοι.. Η καθημερινοτητα μου το τελευταιο καιρο, δυστηχως ειναι γεματη αγχος.. Χομπι οχι δεν προλαβαινω, παρα μονο οταν καταφερνω να αποτυπωνω τις ιδεες μου και να γραφω τις ιστοριες μου! Βλεπεις ειμαι 22 χρονων και βρισκομαι σε πυρετο εξελιξεων και σε θεμα πανεπιστημιου και αγγλικων που το μονο χομπι ειναι ο υπνος

Στο Wattpad είπες πως θα ήθελες να γίνεις εγκληματολόγος. Τι σε ελκύει σε αυτόν τον κλάδο; 


Η εξιχνιαση των εγκληματων και το ολο σασπενς που προσφερει αυτο το επαγγελμα! Είναι αρκετα ενδιαφερον να βρισκεις πως συνεβει ενα εγκλημα, τι υπηρχε απο πισω .. Μαλιστα ηταν και το αγαπημενο μου μαθημα στο πανεπιστημιο. Το θεμα ειναι οτι εδω στην Ελλάδα , ο κλάδος της εγκληματολογιας δεν ειναι τοσο ανεπτυγμενος, οι περισσοτερες ευκαιριες βρισκονται εξω ! Αλλα προσπαθουμε για το καλυτερο!!



Εσύ υπέρ της θανατικής ποινής; 


Ειναι δυσκολη ερωτηση .. Εξαρταται γιατι πολλοι ανθρωποι παλιοτερα εχασαν την ζωη τους, αλλα στην πραγματικοτητα δεν ειχαν κανει τιποτα. Είναι περιπλοκο θεμα και πολυδιαστατο.. Είμαι υπερ στους βιαστες, ειδικα ανηλικων, εκει ναι , οσο σκληρο και αν ακουγεται, αυτοι αξιζουν τα χειροτερα!

Ποια είναι η γνώμη σου για το Ισλάμ σε σχέση με την πολύ χαμηλή θέση των γυναικών; 


Πολυ ενδιαφερουσα ερωτηση.. Οι γυναικες γενικοτερα στον κοσμο, αργησαν να αποκτησουν δικαιωματα και ακομα και τωρα δεν μπορουμε να πουμε οτι ειμαστε και ισαξιες. Οι ευθυνες που αναλαμβανουμε ειναι πολλες περισσοτερες σε σχεση με το ποσο ανταμοιβομαστε. Στο Ισλαμ τα πραγματα ειναι αρκετα σκληρα, λειτουργουν με ενα ακραιο και σκληρο τροπο ζωης, ενω οι γυναικες δεν εχουν κανενα δικαιωμα. Δεν υπαρχει ιχνος εκσυγχρονισμου και καμια προσπαθεια, αυτες οι γυναικες να αποκτησουν αποψη και θεση μεσα σε αυτην την κοινωνια. Το κακο ειναι βεβαια οτι αντι να εκσυγχρονιζονται αυτοι, γινομαστε βιαιοι και υιοθετουμε ακραιες θεσεις εμεις οι ευρωπαιοι. Είναι μια ασχημη μιμηση που θα μας οδηγησει σε λαθος μονοπατια!

Πολύ ενδιαφέρον. Πάμε τώρα στα ερωτικά σου. Έχεις ερωτευτεί ποτέ παράφορα; Συμβιβάζεσαι εύκολα; 


Παραφορα..? Χμμ οχι .. Δεν ειμαι του " ερωτας με την πρωτη ματια ".. Είμαι σε μια σχεση εδω και τρεισήμισι χρονια με εναν εξαιρετο ανθρωπο! Δεν ηταν ερωτας με την πρωτη ματια, αλλα αποδειχτηκε οτι η αγαπη μου απεναντι του ειναι μεγαλη! Πολλες φορες οι παραφοροι ερωτες ειναι και οι επικίνδυνοι! Όχι καθολου (δεν συμβιβάζομαι), παντα ημουν ηπιος ανθρωπος χωρις μεγαλες απαιτησεις.. Το να ζεις με εναν ανθρωπο, να τον μαθαινεις και να συμπληρωνει ο ενας τον αλλον ειναι για εμενα το ιδανικο..

Κάτι άλλο τώρα, το σεξ στη σχέση αλλάζει με τον καιρό, γίνεται μονότονο, ή μένει σταθερό, ή εξελίσσεται; 


Απολυτα σημαντικο ! Πιστευω οτι γινεται ολο και καλυτερο και καθολου μονοτονο, παντα μπορει να εξελιχθει. Ειναι το αλατοπιπερο  στην ζωη .. υπαρχουν βεβαια και αλλα πραγματα οπως οι απλες καθημερινες και ομορφες στιγμες.



Εσύ σε ποια ηλικία πιστεύεις ότι θα παντρευτείς; Το έχεις συζητήσει με το αγόρι σου; 


26 ΜΕ 27 νομιζω οτι ειναι η ιδανικη ηλικια για μια γυναικα,, το πολυ μεχρι τα 30. Εννοειται και ειναι απολυτα συμφωνος με αυτο,...Ειμαστε περιπου της ιδιας ιδιοσυγκρασιας

Καριέρα ή οικογένεια; 


Χμμ δεν το εχω σκεφτει ποτε αυτο.. Θα ηθελα να συνδυασω τα παντα, βαζοντας παντα προτεραιοτητα την οικογενεια.. Καριερες χτιζονται, οικογενειες ομως ?

Τέλος, το αγόρι σου γνωρίζει ότι γράφεις στο Wattpad; 


Ναι ξερει απολυτα για τις ιστοριες μου και με στηριζει απολυτα! Γενικα σε οτι κανω στην ζωη μου εχω την απολυτη στιριξη και βοηθεα του !

Υπέροχα, Ελίνα, σε ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη! 


Εγώ ευχαριστώ πολύ για τις πολύ ενδιαφέρουσες ερωτήσεις! 


>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου