Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016

"...ξέρω πως δεν έκανα κάτι λάθος"


Η δεύτερη bonus συνέντευξη για σήμερα με την Αριάδνη Παρθένη, 16, ήταν από τις πιο ενδιαφέρουσες! 



Αρχικά, Αριάδνη, θέλω να σου πω πόσο πρωτότυπη ιδέα είναι το Αριαδνόβιβλο
Ευχαριστώ πάρα πολύ!
Ό,τι γράφεις μέσα..είναι 100% αλήθεια;
Ναι, αυτός είναι και ο λόγος που δεν έχει κάποιο συγκεκριμένο θέμα! Όλα είναι πράγματα από τη ζωή μου, 100% αληθινά!
Θα ήθελα αρχικά να σου κάνω κάποιες από τις ερωτήσεις που ρώτησες στο κεφάλαιο "ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ!"
Αν μπορείς να βάψεις τα μαλλιά σου ένα παράξενο χρώμα ποιο θα ήταν;
Σίγουρα κάτι σε αποχρώσεις του πράσινου και του μπλε
Κάτι σαν μούχλα; χαχα
Χαχαχα ναι αλλά στο πιο σέξυ
Αγαπημένο τραγούδι;
Μμμμ το Famous Last Words των My Chemical Romance... Νομίζω με χαρακτηρίζει!
Πολύ ωραίο
Απ' ό,τι βλέπω σ' αρέσει πολύ και ο "Χάρι Πότερ";
Ε, λίγο (όχι πως είναι η ζωή μου ή κάτι τέτοιο)
Θα διάβαζες την νέα τριλογία "Fantastic Beasts" της JK Rowling, ένα συμπληρωματικό βιβλίο της σειράς;
Βασικά θα έπρεπε να το είχα κάνει ήδη! Λατρεύω τον κόσμο της JK Rowling οπότε το να μην διαβάσω κάποιο από τα βιβλία της θα ήταν αμαρτία!
Πολλοί συγγραφείς/αναγνώστες λένε γενικά ότι τα βιβλία είναι πάντα καλύτερα από τις ταινίες. (δεν μιλώ μόνο για τον Χάρι Πότερ)
Εσύ συμφωνείς;
Η αλήθεια είναι πως συμφωνώ. Ακόμα και αν οι ταινίες είναι αρκετά καλές από μόνες τους απλά δεν υπάρχει σύγκριση με τα βιβλία. Τους λείπουν αρκετά στοιχεία όπως η εμβάθυνση στο χαρακτήρα των ηρώων και το χιούμορ που χαρακτηρίζει τα βιβλία.
Εσύ θα δεχόσουν "Ο Χορός των Στοιχείων" να γίνει ταινία;
Νομίζω θα πουλούσα την ψυχή μου για να γίνει κάτι τέτοιο. Το να μεταφέρεται το βιβλίο σου στη μεγάλη οθόνη είναι τεράστια τιμή, κατά την ταπεινή μου άποψη.
Ποιους ηθοποιούς θα διάλεγες για πρωταγωνιστικούς;
Ω, δεν έχω την παραμικρή ιδέα. Είχα προσπαθήσει να αποφασίσω για να βάλω cast στην ιστορία αλλά απλά δεν μπορούσα να διαλέξω!
Αν σου λέγανε να αλλάξεις πράγματα από την ιστορία σου, θα το έκανες;
Ανάλογα με το τι θα μου ζητούσαν να αλλάξω. Για παράδειγμα αν κατά λάθος μέσα στην ιστορία είχα προσβάλει κάποιον ή κάποιους, ναι, αν μου το ζητούσαν θα το άλλαζα. Αν από την άλλη κάποιος παραπονιόταν επειδή οι χαρακτήρες μου δεν είναι ακριβώς έτσι όπως τους θέλει, δεν θα το έκανα. Βλέπω τις ιστορίες μου ως κάτι δικό μου και γράφω κυρίως για τον εαυτό μου, με βάση τις δικές μου απόψεις και πεποιθήσεις. Μόνο σε πολύ ειδικές περιπτώσεις θα άλλαζα πράγματα για να ευχαριστήσω τους αναγνώστες μου.
Πολύ ενδιαφέρον!
Εσύ Αριάδνη πιστεύεις στα ζώδια;
Όχι ιδιαίτερα. Είμαι δίδυμος και η προσωπικότητα μου μοιάζει με αυτή του στερεοτυπικού διδύμου αλλά δεν πρόκειται πότε να πιστέψω πως μερικά αστεράκια στον ουρανό επηρεάζουν τη ζωή και τις αποφάσεις μου.
Τέλος, θα θελα λίγο να μιλήσουμε για τον Βαλάντη
Θα ηθελες να πεις κατι πάνω σε αυτο;

Αλήθεια, δεν είχα την παραμικρή ιδέα. Υποθέτω θα υπάρχουν άτομα τα οποία θα είναι δυσαρεστημένα μαζί μου και θα λένε άσχημα πράγματα για μένα. Είναι κάτι το οποίο δεν μπορείς να αποφύγεις. Προσπαθώ να είμαι ευγενική αλλά δεν πρόκειται να κυνηγάω τον καθένα ξεχωριστά για να με συμπαθήσει... Αν θέλει να παραπονιέται, ας παραπονιέται. Αν μιλάμε για το ίδιο περιστατικό, ξέρω πως δεν έκανα κάτι λάθος απλά σταμάτησα να μιλάω σε κάποιον που με έκανε να αισθάνομαι άβολα...
Γενικά εκνευρίζεσαι εύκολα;
Ναι, πολύ εύκολα αλλά το κρύβω και πολύ καλά. Μπορεί μέσα μου να βράζω και να θέλω να δολοφονήσω κόσμο αλλά απ'έξω απλά χαμογελάω και κάνω πως δεν νοιάζομαι. Αυτό είναι κάτι που κάνω με όλα μου τα συναισθήματα.
Αριάδνη, θα ήθελα να σε ρωτήσω για τα προσωπικά σου, βγαίνεις με καποιον τον τελευταίο καιρό;
Βασικά όχι, εκτός αν ο υπολογιστής μου και οι σακούλες με τα πατατάκια μου μετράνε σαν κάποιος...
Χαχα η καλύτερη σχέση. 
Να πούμε, τέλος, ότι η ιστορία που γράφεις τώρα είναι το Wait...what?

Μάλιστα είναι η καινούρια μου ιστορία! Χαίρομαι επειδή είμαι ερωτευμένη με αυτή την ιστορία και ας είναι στο πρώτο κεφάλαιο...
Μάλιστα ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη, Αριάδνη
Και εγώ ευχαριστώ πάρα πολύ!!




>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου