Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

Τίποτα δεν είναι *δύσκολο ή *αδύνατο για την CUTELADY88!



Μιλήσαμε με την συγγραφέα των ρομαντικών ιστοριών "Impossible" (40Κ) και "Difficult" (19Κ αναγνώσεις και #8 στα Ρομαντικά) , Αργυρώ, ή Cutelady88 και μας είπε την δική της γνώμη για τον έρωτα, το σεξ και άλλα!  

Let's get personal. 


Αργυρώ, έχεις κολλητούς φίλους;

Έχω φίλους αλλά έχω μόνο μία κολλητή.
Πιστεύεις στην φιλία μεταξύ αντρών και γυναικών;

Έχω αγόρια φίλους και προσωπικά πιστεύω ότι μια γυναίκα μπορεί να είναι φίλη με ένα αγόρι.
Είσαι ερωτευμένη αυτόν τον καιρό;

Όχι, δεν είμαι και αμφιβάλλω αν ήμουν ποτέ..δηλαδή δεν έχω νιώσει τίποτα από ότι περιγράφουν τα βιβλία, οι ταινίες, όπως μου έλεγε και μια φίλη μου που ήταν, να πεθάνω για εκείνον. Πιστεύω στον αληθινό έρωτα και στον έρωτα με την πρώτη ματιά αλλά δεν τον έχω ζήσει ακόμα.
Ποια είναι η γνώμη σου για το σεξ στις ιστορίες του Wattpad;

Ωραία, πιστεύω ότι είναι οκ, εμένα δεν με ενοχλεί...γιατί το κάνω κι εγώ, αλλά έχουν πάψει να υπάρχουν από τη στιγμή που βγήκαν οι 50 αποχρώσεις του γκρι, οι αληθινές ιστορίες αγάπης, τα βιβλία εποχής με πλατωνικούς έρωτες, και θα ήθελα να το βλέπω πιο συχνά εδώ πέρα...και γενικά.
Με τι κριτήριο επιλέγεις τα εξώφυλλα των ιστοριών σου;

Στις πιο παλιές μου ιστορίες απλά έβρισκα φωτογραφίες με ζευγάρια...τώρα αναλύω και λίγο το θέμα...ψάχνω κάτι ανάλογο με το θέμα.
Ας μιλήσουμε λίγο για το Difficult, τι συνέβη στο τέλος;

Το τέλος ήταν ευτυχισμένο...δείχνει ότι η πρωταγωνίστρια μας, αφού ο αδερφός του πρωταγωνιστή μας την χτύπησε, απέδειξε ότι ήταν η λάθος επιλογή για εκείνη και η μοίρα της τελικά ήταν ο Λεονάρντο. Το τέλος το έκανα αρκετά μικρό η αλήθεια είναι αλλά η ουσία είναι ότι έφυγαν μακριά από το Παλέρμο...και έζησαν στην Ρώμη ευτυχισμένοι...έκαναν μια κόρη και έζησαν ερωτευμένοι μέχρι τα βαθιά τους γεράματα
Έχεις γράψει ποτέ σκηνές από προσωπικά γεγονότα;

Όχι, δεν έχω γράψει καθαρά της φαντασίας μου...ίσως όμως υπάρχουν συναισθήματα, δηλαδή πράγματα που νιώθω την στιγμή που γράφω, και προσπαθώ να τα εμπεδώσω με τον καλύτερο τρόπο.
Ενδιαφέρον. Λοιπόν, μια τελευταία ερώτηση για σένα, Αργυρώ. Θα σου πω κάποια ονόματα συγγραφέων και θέλω να μου πεις μια λέξη που να τα χαρακτηρίζουν.

Fotmak

Δεν την γνωρίζω
margaritapoly

Φιλόδοξη
StavrosKilledSteve

Καλός συγγραφέας
Joinyourlife1

Εφευρετική
Τέλεια ευχαριστώ για τη συνέντευξη


Και εγώ ευχαριστώ!

ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ LIKE ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK/DIRTYWATTPAD

>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου