Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016

"...είναι η πρώτη φορά που προβάλω τον εαυτό μου τόσο πολύ!"



Μιλήσαμε με την γνωστή Νεκταρία Μαρκάκης, 36, και είπαμε για αρκετά πράγματα, από την ομοφυλοφιλία, την θρησκεία μέχρι την έπαρση κάποιων συγγραφέων. Διαβάστε παρακάτω: 
Αν είχες να επιλέξεις μία ιστορία σου ποια θα ήταν ως αγαπημένη;
Δύσκολο. Είναι σαν να λες σε μία μάνα να διαλέξει το αγαπημένο της παιδί... αλλά ΑΝ έπρεπε, τότε το Χωρίς Χάρτη.
Νεκταρία, είσαι γνωστή κυρίως από τις ρομαντικές σου ιστορίες αλλά βέβαια η τελευταία σου ιστορία Έλγουεν (9K) είναι Φαντασίας και μάλιστα #1. Τι σε έκανε να γυρίσεις στην Φαντασία;
Η ανάγκη να δοκιμαστώ σε κάτι διαφορετικό, αλλά και η αγάπη μου για τέτοιου είδους ιστορίες. Αγαπώ τις ιστορίες με ρομαντισμό και λίγο δράμα, αλλά εκείνες της φαντασίας με συναρπάζουν. Έτσι ήθελα να δω αν μπορώ να γράψω κι εγώ μία.
Ενδιαφέρον, και φαίνεται η αγάπη σου σε αυτό πιστεύω. Να σε ρωτήσω κάτι, πιστεύεις σ' έναν Θεό;
Όχι... δεν πιστεύω σε κανέναν Θεό, χωρίς βέβαια να σημαίνει πως δεν σέβομαι εκείνους που πιστεύουν. Προτιμώ να εναποθέτω την πίστη μου στον άνθρωπο, γιατί μπορεί να κάνει θαύματα!
Μάλιστα, εσύ έχεις κάποια σχέση αυτόν τον καιρό;
Γιατί, θα με ζητήσεις σε γάμο; Να πάω να ραφτώ;
wink emoticon
Χαχα όχι ευχαριστώ
ευτυχώς γιατί δεν τα πάω καλά με τους γάμους!
Νιώθεις ποτέ πίεση από τον περίγυρό σου να παντρευτείς;
Παλιά ναι, τώρα νομίζω εμπέδωσαν πως δεν θέλω να μπω σε αυτή την διαδικασία και με έχουν αφήσει στην ηρεμία μου. Ή απλά με φοβούνται, ποιος ξέρει!
Μάλιστα. Κάτι άλλο που θέλω να ρωτήσω, τι είναι για σένα η ομοφυλοφιλία;
Κάτι το τελείως αποδεκτό και φυσιολογικό! Εκνευρίζομαι όταν αντιμετωπίζονται οι ομοφυλόφιλοι σαν μάστιγα. Ντροπή... πως μπορεί κανείς να πάει ενάντια στην φύση; Όπως γεννιούνται μεγάλοι μ@λ@κες σε αυτή την γη, έτσι γεννιούνται και ομοφυλόφιλοι...
Εχω φίλους ομοφυλοφιλους και τους λατρεύω γιατι είναι απίστευτα πλάσματα!
Υπέροχα. Κάτι άλλο, η Εβελίνα Μάρκου...είσαι εσύ;
Η Εβελίνα, η Λέξι, η Κέισι, η Έλσα... είμαι όλες- όλες έχουν ένα κομμάτι μου!
Οπότε δηλαδή γράφεις πάνω σε αληθινά γεγονότα και χαρακτήρες;
Γράφω μυθοπλασία αλλά προσπαθώ να βασίζω τους χαρακτήρες μου πάνω σε αληθινά άτομα, έχουν πάντα κάτι απο μένα μα και από ανθρώπους που έχω γνωρίσει και μου έχουν κάνει εντύπωση. Και ναι, πχ στο Επιστροφή στον παράδεισο, έχω χρησιμοποιήσει αληθινά γεγονότα...
Νεκταρία, υπήρξε ένα άτομο που ισχυρίστηκε ότι κάποιες σκηνές που γράφεις είναι αντιγραφή από τις δικές του. Θες να πεις κάτι πάνω σε αυτό;
Σοκάρομαι λίγο! Δεν πειράζει, παρθενογέννεση δεν υπάρχει! Αλλά θα προτιμούσα αυτό το άτομο να μου το έλεγε κατάμουτρα!
καταρχάς δεν διαβάζω πολλές ιστορίες στο wattpad παρά μόνο κάποιες... δεν θα αναφέρω τώρα ποιες. Και ποτέ, μα ποτέ δεν μου ειχε περάσει απο το μυαλό να αντιγράψω την δουλειά κανενός. Αλλά δεν θα απολογηθώ κιόλας για κάτι που δεν έκανα!
Υπάρχει κάποιος συγγραφέας που πιστεύεις ότι έχει "καβαλήσει το καλάμι", που λέμε;
Μέσα στο wattpad;
Ναι, το πιστεύω. Μη με ρωτήσεις ποια! wink emoticon

Εν τω μεταξύ πολλά άτομα είμαι σίγουρη πως λένε το ίδιο για μένα! heart emoticon

Γιατί πιστεύεις ότι συμβαίνει αυτό με τους συγγραφείς, και γενικότερα τους καλλιτέχνες;
Τι να σου πω, δεν το έχω αναλύσει γιατί δεν μου έχει συμβεί ποτέ. Έπαρση; Λίγο το ότι κερδίζουν προσοχή; τα καλά λόγια για τις ιστορίες τους πχ; Η χαμηλή αυτοεκτίμηση που ανεβαίνει εξαιτίας της προσοχής; Όλα παίζουν ρόλο. Δεν το κατηγορώ, μην παρεξηγηθώ ε; Ο καθένας αντιμετωπίζει την οποιαδήποτε προβολή, με διαφορετικό τρόπο!
Εσύ, Νεκταρία, είχες ποτέ πρόβλημα με την προβολή σου, την εμφάνιση, το φαίνεσθαι γενικότερα;
Βεβαίως, κι ακόμα έχω- είχες δίκιο που ρώτησε αν είμαι η Εβελίνα Μάρκου. Τα δύο πρώτα κεφάλαια, σίγουρα αφορούν εμένα και το τι έχω ακούσει για την εμφάνιση μου. Βέβαια έφτασα σε ένα σημείο πια, αρκετά ικανοποιητικό, και έχω αγαπήσει αυτή που είμαι πολύ. Όσο για την προβολή... με αγχώνει τρομερα! Κάθε είδους προβολή με αγχώνει και γενικά είναι η πρώτη φορά που προβάλω τον εαυτό μου τόσο πολύ.
Έχουμε άλλη μια τελευταία ερώτηση
Αντε ριξτη κι αυτη!
Λοιπόν, θα σου στείλω κάποια εξώφυλλα από το Wattpad και θέλω να μου τα σχολιάσεις
Δεν μου λέει κάτι για την ιστορία frown emoticon
Σου αρέσει σαν εξώφυλλο;
Με αφήνει λίγο αδιάφορη... (συγγνώμη!!!)
Σε τι είδος πιστεύεις ότι ανήκει;
Επειδή ξέρω την συγγραφέα και την δουλειά της, ας προχωρήσουμε στο επόμενο!
Σαν φωτογραφία μου αρέσει, είναι ατμοσφαιρική!
Την έχεις ξανακούσει αυτήν την ιστορία;
Ναι μου βγαίνει συνέχεια στις προτεινόμενες!
Ποια είναι η γνώμη σου για το σεξ στις ιστορίες του Wattpad;
Δεν έχω γνώμη γιατί δεν τις διαβάζω! (και πάλι ζητώ συγγνώμη!) Δεν είναι του στυλ μου.
Πολύ ωραίο, πάντα μου τραβούσε την προσοχή το συγκεκριμένο γιατί έχει κάτι πολύ artistic πάνω του!
Την έχεις διαβάσει;
Όχι δυστυχώς! διαβάζω 2-3 μόνο ιστορίες... είναι τόσες που θέλω να αρχίσω αλλά δεν έχω χρόνο!
Ναι, καταλαβαίνω. Τέλος, να πούμε ότι το "Χωρίς Χάρτη" είναι διαθέσιμο για αγορά από την Εκδοτική Δυάς
Να το πούμε, και με την σειρά μου να πω ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ευχαριστώ σε όσους το έχουν ήδη αγοράσει!
Σ' ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη, Νεκταρία, κι εύχομαι κάθε επιτυχία!
Βεβαίως, και για όποιον ενδιαφέρεται, παίζει και διαγωνισμός στην σελίδα μου στο facebook με δώρο ένα αντίτυπο!!!
Εγώ ευχαριστω, και την αγάπη μου σε όλους όσους διαβάζουν τις ιστορίες μου! Το εκτιμώ αφάνταστα! Κι ευχαριστώ και σένα Σταύρο για την συνέντευξη!

>

1 σχόλιο:

  1. Συγχαρητήρια Νεκταρία! Καλές πωλήσεις!
    Υ.Γ.Δεν.ξέρω αν.φταίει που σας διαβάζω από κινητό αλλά δεν.δείχνει τα εξώφυλλα.. Παρακαλώ διορθώστε το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή