Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

Τι είπε για το γκρουπ της "Συγγραφείς του Wattpad" η ElizaMarko?




Ακολουθεί η προσωπική συνέντευξη του Dirty Wattpad με την ElizaMarko, 28, την ιδρύτρια του γνωστού Facebook γκρουπ "Συγγραφείς του Wattpad". Μη ξεχάσετε να γίνετε όλοι μέλη, για να μοιραστείτε με άλλους τις ιστορίες σας. 


Πώς ξεκίνησε η ιδέα να φτιάξεις το γκρουπ;
Ακριβως να σας πω μηνες δεν θυμαμαι καλα, αλλα νομιζω οτι πρεπει να ειναι κοντα ενα χρονο τωρα. Μολις ειχα ανεβασει την ιστορια στο fb και αναρωτήθηκα γιατι δεν υπαρχει μια ομαδα για το Wattpad. Ετσι μαζι με αλλα παιδια καθίσαμε και φτιαξαμε μία. Ποτέ δεν περιμενα να γινει τοσο μεγαλή (σελίδα)
Υπήρξαν στιγμές που να μετάνιωσες σε σχέση με το γκρουπ;
Δεν νομιζω να υπαρχαν στιγμης σιγουρα εχω στεναχωρηθεί αρκετες φορες για πραγματα που εχουν γινει και σαφως εχω προσπαθήσει να λυσω με επιτυχια καποιες φορες και αλλες οχι
πιστευεις στον αληθινο ερωτα;
Αναλογως μιλας για τον αληθινο ερωτας στα βιβλια ή στην πραγματικη ζωη?
και τα 2
Στα βιβλια το πιστευω και ειμαι μεγαλη φαν του, οσο για την πραγματικοτα δεν ειμαι σιγουρη αμα μπορεσει να υπαρξει ; σιγουρα ερωτευόμαστε και τα δινουμε ολα γιατι ετσι πρεπει να ειναι ο ερωτας αλλα σαν πλασματα ειμαστε πολυ εγωιστες και συνηθως τα θελουμε ολα δικα μας
Εχεις νιωσει ποτε κατι τοσο δυνατο;
Δυσκολη απαντηση, πιστευω πως ναι
Πιστευεις στην φιλία μεταξύ αντρών-γυναικών;
Και βεβαια και οποιος μου λεει το αντιθετο εκνευριζομαι σιγουρα ενας ερωτας μπορει να ξεκινησει απο μια φιλια. Αλλα και ετσι ενα αντρας μπορει να μην βλεπει τιποτα ερωτικο σε μια γυναικα και το αντιθετο βεβαια
Ποια είναι η γνώμη σου για την ομοφυλοφιλία;
Εμενα με μοιαζει αμα ειναι καλος ανθρωπος και να ξερω οτι μπορω να στηρικτω πανω του, τωρα το τι κανει στην προσωπικη τουε ζωη ειναι δικαιωμα του ,σιγουρα θα σοκαριστο αλλα μεχρι εκει
Ενδιαφέρον. Εσύ γενικά θέλεις να παντρευτείς; Πιστεύεις στον θεσμό;
Οχι δεν πιστευω καθολου γαμος δεν ειναι ενα χαρτι που υπογραφεις, ουτε 2 ωρες πανω σε τακουνια να σου πετανε ρυζι και να σε φιλαει ολο το σοΐ αλλα μια σχεση που μπορει να αντεχει στον χρονο και σε ολα τα εμποδια
Έχεις κάποια θρησκεία που να ακολουθείς;
Η αληθεια ειναι οτι δεν με ενθουσιαζει καποια θρησκεία αλλα δεν τις εχω ψαξει και ολες να σου (πω)
ΟΚ, επιστρέφω λίγο στο θέμα του γκρουπ. Υπήρξαν κάποιες διαφωνίες σχετικά με το γνωστό poll "Ιστορία της Εβδομάδας", ότι δεν στηρίζει ηθικά τους συγγραφείς. Έχεις να πεις κάτι σχετικά με αυτό;
Σε αυτο δεν εχω να σχολιασω κατι, ηταν ενα θεμα που με στεναχώρησε και δεν θελω να το συζητησω
ΟΚ, θα σου πω κάποια ονόματα συγγραφέων και θέλω να μου πεις μία λέξη γι' αυτούς. Αν δεν τους γνωρίζεις, απλά λες επόμενο
Οκ
RiaXatzi
Προσωπικα δεν την ξερω αλλα διαβαζω ολες της ιστοριες της ειναι φοβερη
margaritapoly
Γραφει πολυ ωραια
EmmanouelaVentouri
Επομενη
Τέλος, NektariaMarkakis
Θεα
Ωραία, μια τελευταία ερώτηση κ σ αφηνω
Πες μου
Πώς σκέφτεσαι να τελειώσεις την ιστορία σου "The Stories We Tell";
Με happy end φυσικα
ΓΙα όλους;
Και βεβαια δεν μου αρεσει το ασχημο τελος
Μια φορα το εγραψα και εκλαιγα και εγω μαζι τους
Χαχα ναι, καταλαβαίνω.
Υπέροχα, σ' ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη Ελιζα
Τιποτα εγω ευχαριστω για τον χρονο σας


>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου