Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016

"...είμαι χαρούμενη που βρήκα κάποιον που με αγαπά..."


Μιλήσαμε με την Μαρία/Ρία Χατζή ή RiaXatzi, 20, την συγγραφέα των ιστοριών "ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ" (111Κ και #4 στα Ρομαντικά) και "ΟΧΙ ΠΙΑ ΣΠΑΣΙΚΛΑΣ" (63Κ). 


Αρχικά, όλοι πάθαμε σοκ όταν τελείωσε η ιστορία "ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ"
Πότε αποφάσισες να την τελειώσεις;
Αποφασισα να την τελειωσω δυο φορες.
Μια οταν η Ζωη ηταν στη Γαλλία και μια όταν τελειωσε.. ο επιλογος ήταν απλά ένα επιπλέον τέλος wink emoticon
Θα υπάρξει νούμερο 2?
Δεν το εχω σκεφτει ακόμα.
Στο τέλος του κεφαλαίου, ανέφερες ένα ζήτημα που απασχολεί τελευταία, σχετικά με την βάπτιση των βρεφών. Ποια είναι η άποψή σου σε αυτό που λένε για τον θρησκευτικό "εξαναγκασμό";
Δύσκολο το θέμα. Δεν έχω ξεκάθαρη άποψη αν είμαι υπέρ ή κατά. πιστευω όμως οτι από την στιγμη που μεγαλώνεις με χριστιανος γονείς είναι αναμενόμενο να γίνεις και συ χριστιανός είτε βαπτιστείς είτε όχι.
Μάλιστα. Πάμε λίγο στις σχέσεις
Πόσο δύσκολη είναι μία σχέση από απόσταση;
Φοβερα δύσκολη. Πολλές φορες καταπιέζεις την αναγκη σου για μια αγκαλιά, ένα φιλί, ένα χάδι. σου λείπει συνέχεια αυτός που αγαπάς. Η σχέση απο απόσταση θέλει υπομονή και εμπιστοσύνη. Αλλιώς γίνεται αβάσταχτη.
Εσύ έχεις βρει αυτό που λέμε "το άλλο σου μισό";
Είμαι μικρή για να πω πως βρήκα το "άλλο μου μισό". Ο χρόνος θα δείξει.
Νιώθεις όμως ευτυχισμένη δίπλα του;
Πάρα πολύ. Μια σχέση από απόσταση θέλει πολύ υπομονή και υποστήριξη και από τις δύο πλευρές. Και είμαι χαρούμενη που βρήκα κάποιον που με αγαπά και με στηρίζει.
Συγχαρητήρια για σένα. Ποια είναι η γνώμη σου για τον γάμο; Υπάρχει κάποια ηλικία συγκεκριμένη που καθορίζει το πότε "πρέπει";
Δεν νομιζω να υπάρχει καποια ηλικία που "πρέπει" να παντρευτείς. Ο γάμος, για μένα, είναι μια λογική κατάληξη δύο ανθρώπων που αγαπιούνται.
Οπότε είσαι υπέρ του θεσμού;
Βασικά είμαι ουδέτερη. Δεν είμαι υπερ γιατί κάποια άτομα αναγκάζονται για διάφορους λόγους να πατρευτούνε, ενώ δεν είμαι και κατά γιατί θεωρώ μαγική την στιγμή που δυο ερωτευμένοι ανθρωποι αποφασίζουν να ενωθούν με τα ιεαρά δεσμά του γάμου.
Μάλιστα. Τώρα θέλω να μου πεις την γνώμη σου για την εγκυμοσύνη στην εφηβεία
επιλέγεις πάλι ευαίσθητο θέμα. δεν είμαι σύμφωνη με την εφηβική εγκυμοσύνη. Είναι κρίμα στα 15, 16 να γίνεις γονιός και να μην χαρείς τόσες όμορφες εμπειρίες που θα έρθουν. εαν συμβεί όμως σε καμία περίπτωση δεν είμαι υπέρ της έκτρωσης.
Ας ελαφρύνουμε λίγο τη συζήτηση. Πες μου αν είχες να επιλέξεις να ζήσεις ανάμεσα σε μια μικρη και μεγάλη πόλη, τι θα επέλεγες;
Η κάθε πόλη έχει και κάτι το θετικό που σε τραβάει. Μα για να είμαι ειλικρινής θα προτιμούσα την μικρή πόλη... οι αποστάσεις είναι κοντινές και μπορείς να δεις ολόκληρη την πόλη, χωρίς κάποιο όχημα και χωρις να φοβάσαι για την εγκληματικότητα. Στις μικρές κοινωνίες όλοι γνωρίζονται με όλους.
Υπέροχα. Ρία, έχεις διαβάσει κάποιο βιβλίο από τη σειρά "50 shades of Grey";
Όχι ακόμα. Θα ήθελα όμως γιατί το ακούω συνέχεια.
Ξέρεις την υπόθεση;
Ναι. την έχω ακούσει
Εσύ θα δεχόσουν ποτέ την πρόταση του Κρίστιαν να υποδουλωθείς ολοκληρωτικά σε αυτόν;
Δεν είμαι άτομο που μπορεί να υποδουλωθεί σε κάποιον. Είμαι αυθόρμιτη και πολλές φορές η γλώσσα μου τρέχει πιο γρήγορα από το μυαλό μου. Άρα μάλλον ο Κρίστιαν δεν θα με άντεχε.
Και ποια είναι η γνώμη σου για τον ερωτικό σαδομαζοχισμό;
Δεν έχω δοκιμάσει κάτι τέτοιο όπότε δεν μπορώ να φέρω γνώμη. Ο καθένας κάνει οτι θέλει στο κρεβάτι του.
Τι σημαίνει για σένα το σεξ γενικότερα; Είναι κάτι σημαντικό σε μια σχέση;
Σίγουρα είναι σημαντικό, μα δεν είναι μόνο αυτό που μετράει. Η αγάπη, η εμπιστοσυνη, η ειλικρίνεια, είναι απαραίτητα σε μία σχέση, αλλιώς δεν μπορεί να αντέξει στο χρόνο.
ΟΚ, λοιπόν, για το τέλος θέλω να σε ρωτήσω σχετικά με τις ιστορίες που ακόμα γράφεις.
Θα λεγες οτι ειναι φεμινιστική ιστορία;
Ίσως ναι.κυρίως όμως είναι χιουμοριστικό ως προς την κοινωνική αντίληψη για την θέση της γυναίκας και τα σεξουαλικά πρότυπα που υποστηρίζει.
Έχει ισχυρή θέση η γυναίκα στην Ελλάδα δηλαδή;
Ανάλογα ως προς τι. Αν συγκρίνουμε την Ελληνίδα γυναίκα με κάποια από την Σουηδία θα έλεγε κανείς πως δεν έχει και τόσο ισχυρή θέση. Αν ομως την συγκρίνουμε με μια γυναίκα ενός ισλαμικού κράτους, που λιθοβολείται επειδή βιάστηκε τότε είναι σαφώς σε καλύτερη μοίρα.
Μάλιστα. Και τέλος, πες μας για την πολλά υποσχόμενη ιστορία "Ένας χρόνος και κάτι ψιλά".
Τι να περιμένουμε περίπου;
Την μοιραία συνάντηση των δύο προσώπων ίσως.
Πιστεύεις θα είναι η καλύτερη σου ιστορία;
Αυτό το αφήνω να το κρίνουν οι αναγνώστες μου.
Εύχομαι -αν και είμαι σίγουρος- θα είναι το ίδιο επιτυχημένη. Σε ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη, Ρία.
Και γω σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το ενδιαφέρον σου

>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου