Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016

"Σε αυτό που είμαι κάθετα αντίθετος είναι η υιοθεσία."


Σήμερα μιλήσαμε με τον Θανάση Ζιάκα, ή ThanasisZiakas, 18, νικητή στην κατηγορία Μυστηρίου / Τρόμου/ Θρίλερ των Greek Watties 2015, για την ιστορία του "Το άκαρδο κτήνος". 

Υπόθεση; Στις αρχές του 2006, την πόλη του Λονδίνου στοιχειώνει ένας κατά συρροή δολοφόνος που κάνει συλλογή ανθρώπινων καρδιών. Ο αστυνόμος Στέφανος μαζί με την βοήθεια της δυναμικής δημοσιογράφου, Αλεξάνδρας, έχουν επικεντρωθεί στην εύρεση του δολοφόνου, που αφαίρεσε τις ζωές από δύο αγαπημένα τους πρόσωπα. Αλλά όσο πιο πολύ πλησιάζουν στην λύση του μυστηρίου, τα θύματα του «άκαρδου δολοφόνου» πληθαίνουν.

Διαβάστε τι μας είπε.

Αρχικά συγχαρητήρια για το Watty
Σε ευχαριστώ πολύ!
Το περίμενες;
Αν σου έλεγα ναι, θα ήταν ψέματα. Πήρα μέρος επειδή ήθελα να γίνει γνωστή η ιστορία, όχι επειδή ήξερα ότι θα κερδίσει. Η νίκη ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη.
Και την άξιζες, πιστεύω.
Λοιπόν, θα σου πω ένα όνομα και θέλω να το σχολιάσεις
"Μιχάλης Βλάχος"

Ο Μιχάλης όπως αποκαλύφθηκε στο τελευταίο κεφάλαιο είναι ο άκαρδος δολοφόνος. Όταν «ζούσε», σε αντίθεση με την αδερφή του, ήταν πολύ υπάκουος και καθώς πρέπει. Είχε όνειρα, τα οποία θα αποκαλυφθούν κι αυτά, τα οποία δεν κατάφερε να ολοκληρώσει γιατί έπεσε πάνω στον Στέφανο. Ο λόγος που έκανε όσα έκανε ήταν για να προστατέψει την Αλεξάνδρα, όπως κάνουν τα αδέρφια. Δεν μπορώ να δώσω πολλές πληροφορίες γιατί την ιστορία του θα την μάθουμε στο επόμενο και τελευταίο κεφάλαιο.
Ακούγεται συναρπαστικό
Ελπίζω πως είναι!
Εσύ έχεις αδερφιά;
Έχω δύο. Μια αδερφή και έναν αδερφό
Ποια είναι η σχέση σας;
Είμαστε πολύ κοντά. Λέμε μυστικά μεταξύ μας και τα κρατάμε μυστικά. Έχω εμπιστευτεί πολλά, κυρίως με την αδερφή μου, καθώς είναι μεγαλύτερη, και δεν το έχω μετανιώσει. Υπάρχουν και οι στιγμές που μαλώνουμε, αλλά ποτέ δεν κρατάει για πολύ. Μετά από 1-2 ώρες πάλι είμαστε αγαπημένοι
Έχεις κάποιο μεγάλο μυστικό που δεν ξέρει κανείς;
Δεν μπορώ να πω ότι κρατάω μέσα μου πολλά πράγματα. Φυσικά και κάποια πράγματα δεν τα έχω πει πουθενά, αλλά δεν είναι κάτι πολύ μεγάλο που θα προκαλέσει αναστάτωση αν μαθευτεί
Μάλιστα. Θανάση, είσαι βέβαια μικρός αλλά έχεις ερωτευτεί παράφορα ποτέ σου;
Για να ερωτευτώ παράφορα πιστεύω ότι είμαι αρκετά μικρός, αλλά έχω ερωτευτεί (δεν ξέρω αν είναι έρωτας καθ' αυτό).
Ποια είναι η γνώμη σου για το σεξ σε νεαρή ηλικία;
Από τα 16 και πάνω είναι φυσιολογικό θεωρώ, απλά να μην γίνεται χωρίς να το σκεφτεί το ζευγάρι. Αν είναι κάτω από 16 νομίζω ότι βιάζονται να μεγαλώσουν και δεν καταλαβαίνουν τι πραγματικά κάνουν.
Πώς βλέπεις τον εαυτό σου σε 10 χρόνια από τώρα;
Έχω μεγάλες προσδοκίες για να πω την αλήθεια. Πρώτα απ' όλα, θα έχω τελειώσει το πανεπιστήμιο, θα έχω βρει δουλειά. Θα έχω γράψει κανένα ακόμα βιβλίο, παραπάνω βασικά αν κρίνω από τον ρυθμό που τελείωσα το «άκαρδο κτήνος», και ελπίζω (είναι άλλωστε και όνειρο) να έχω εκδώσει κάποιο, αν και δεν το βλέπω πολύ πιθανό. Για σχέση δεν έχω σκεφτεί κάτι, γιατί αυτό δεν προγραμματίζεται, αλλά έχω κοντά μου φίλους, είναι το μόνο σίγουρο.
Εύχομαι να πετύχεις τους στόχους σου.
Ευχαριστώ πολύ.
Πες μας λίγο για την σειρά σου "Souls Hunting". Τελικά θα την πραγματοποιήσεις;
Που το ξετρύπωσες αυτό? Το «Souls Hunting» το είχα γράψει πριν 2 χρόνια περίπου όταν ήμουν κολλημένος με το Sims 3 και είχα την φιλοδοξία να το γυρίσω σειρά με αυτό, αλλά ήταν αρκετά δύσκολο και το άφησα. Οπότε το ξεκίνησα σαν βιβλίο (Το «Κυνήγι Ψυχών»). Είχα βάλει στο Wattpad γύρω στα 5 κεφάλαια, αλλά δεν είχε απήχηση, δεν είχα και εμπειρία με τη συγγραφή, δεν με κινούσε και η ιστορία γιατί μετά γινόταν υπερφυσικό κι έτσι, το σταμάτησα κι αυτό. Για να πω την αλήθεια το είχα ξεχάσει τελείως.
Μάλιστα, κατάλαβα. Το the Sims 4 πώς σου φαίνεται;
Δεν το έχω, γιατί τρίτη λυκείου φέτος και χρόνος δεν υπάρχει, αλλά έχω δει βίντεο και διάφορα που μου άρεσε. Μου αρέσει που είναι πιο καρτουνίστικο και όχι σαν το 3 που είναι πιο αληθοφανές, αν και όταν είχε ανακοινωθεί "στεναχωρήθηκα" γιατί είχα «δεθεί» με το 3 και μου φάνηκε αδικία (να το πω έτσι) να σταματήσει να βγαίνει πια.. Προβλέπεται, όμως, να το πάρω το καλοκαίρι που θα είμαι πιο χαλαρός.
Ωραία. Παρατηρώντας στο προφίλ σου, Θανάση, βλέπω ότι σ' αρέσει η Freeform σειρά "Pretty Little Liars".
Μέχρι την 4η σεζόν μου άρεσε πάρα πολύ. Βασικά είχα κόλλημα με αυτό. Μετά, όμως, άρχισε να κάνει κοιλιά και έγινε κουραστικό.
Μάλιστα. Κάτι άσχετο τώρα. Ποια είναι η γνώμη σου για την πολιτική της χώρας;
Τα πράγματα έχουν γίνει κυριολεκτικά σκατά (αν μου επιτρέπεται η έκφραση). Αντί να κάτσουν όλοι οι ηγέτες των κομμάτων (όχι τώρα, αυτό έπρεπε να γίνει πριν 5 χρόνια) και να τα βρουν μεταξύ τους και να βρουν μια λύση, ίσως τα πράγματα ήταν καλύτερα. Δεν θα βγαίναμε από την κρίση (και ούτε θα βγούμε με τέτοιο χρέος), αλλά η κατάσταση δεν θα ήταν τόσο εξευτελιστική όπως είναι. Αντ' αυτού, ο καθένας κοιτούσε την πάρτη του και πως θα πλουτίσει. Δεν πάει έτσι αν πραγματικά ενδιαφέρεσαι για την πατρίδα σου. Κάτι πήγε να γίνει, αλλά πάλι είμαστε χάλια. Δεν έχουμε πολλές ελπίδες, πιστεύω, για ανάκαμψη στα επόμενα δέκα χρόνια.
Μάλιστα, πολύ σωστό πιστεύω.
Έχω μια τελευταία ερώτηση για σένα
Πολλές ιστορίες τώρα αρχίζουν να έχουν ζευγάρια του ίδιου φύλου. Ποια είναι η στάση σου απέναντι στους ομοφυλόφιλους και ειδικότερα, στον γάμο;
Αγγίζεις ένα πολύ λεπτό θέμα. Δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα. Ο καθένας κάνει ότι θέλει στην ζωή του και στο κρεβάτι του. Απλά να μην είναι προκλητικοί, γιατί υπάρχουν πολλοί που απλά προκαλούν. Όπως μου αρέσει όταν βλέπω προστιχιές στον δρόμο με δύο άτομα του διαφορετικού φύλου, έτσι και σε αυτή την περίπτωση. Και ο γάμος δεν μπορώ να πω ότι με ενοχλεί. Απλά όχι αυτά τα καραγκιοζιλίκια που ο άντρας ντύνεται νύφη για να παντρευτεί. Να είμαστε λίγο λογικοί. Ας πάνε σε ένα δημαρχείο (εξωτερικού γιατί Ελλάδα δεν γίνεται) και ας το κάνουν επίσημο αν θέλουν τόσο πολύ, αλλά ας είναι φυσιολογικοί. Σε αυτό που είμαι κάθετα αντίθετος είναι η υιοθεσία.
Πιστεύεις ότι ένα ομόφυλο ζευγάρι δεν μπορεί να μεγαλώσει ένα παιδί δηλαδή;
Ένα παιδί χρειάζεται να έχει μέσα στο σπίτι και αντρικό και γυναικείο πρότυπο. Και όχι τον ρόλο να τον παίρνει κάποιος του αντίθετου φύλου. Φυσικά μπορούν να πάρουν καμία γιαγιά (ή παππού για τις γυναίκες), αλλά το παιδί χρειάζεται μάνα και πατέρα. Και όχι μόνο αυτό. Όταν πάει το παιδί μετά σχολείο όλα τα άλλα, κυρίως όταν θα είναι σε ηλικία δημοτικού ή και γυμνασίου ακόμα που δεν έχουν ωριμάσει, παιδιά θα κοροϊδεύουν και δεν θα νιώθει άνετα. Δεν είναι όλος ο κόσμος ανοιχτόμυαλος. Βασικά είναι πολύ λίγοι αυτοί που είναι. Κυρίως για το ίδιο το παιδί δεν μου αρέσει. Μερικοί ομοφυλόφιλοι γονείς δεν αμφιβάλω ότι μπορεί να το φροντίσουν και καλύτερα από κάτι ετερόφυλα ζευγάρια.
Μάλιστα, Θανάση, σε ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη
Εύχομαι κάθε επιτυχία
Εγώ ευχαριστώ πολύ! Χάρηκα που τα είπαμε

>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου