Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

FOTMAK "...μου αρέσει να είμαι μόνη...αλλά...δεν έχω πάψει να πιστεύω στον έρωτα"



Σήμερα μιλήσαμε με την Φωτεινή, 21, ή αλλιώς fotmak της περίφημης ιστορίας "Έρωτας σαν φθινοπωρινή καταιγίδα" (142Κ αναγνώσεις) και της spinoff ιστορίας "Τα βέλη του Έρωτα" (35Κ). Διαβάστε τι είπε! 

Φωτεινή θέλω να πάω λίγο στην δημοφιλέστερή σου ιστορία "Έρωτας σαν φθινοπωρινή καταιγίδα". Θέλω να μου πεις σήμερα ο Ορέστης πού βρίσκεται
Δεν ξερω,.. μου βαζεις δυσκολα... ισως να παρηγορει ή να συμβουλευει τον Ανδρεα (πρωταγωνιστη της ιστοριας "Τα βελη του ερωτα") παρεα με την Αννα για να τον βοηθησουν να κερδισει τη Νανσυ (πρωταγωνιστρια της ιστοριας "τα βελη του ερωτα")
Πάντως είναι ακόμα με την Άννα
Αυτο ειναι το μονο σιγουρο!
Οι χαρακτήρες φαίνονται πολύ αντίθετοι μεταξύ τους. Εσύ πιστεύεις ότι τα αντίθετα έλκονται;
Ίσως οχι παντα αλλα συμβαινει! ναι σε μερικες περιπτωσεις πιστευω πως ελκονται..
εσύ είσαι ερωτευμένη με κάποιον;
Γενικα η ιδεα του ερωτα με ενθουσιαζει αλλα δε θα το ελεγα..
Δεν έχει υπάρξει ποτέ κάποιος που να σου πήρε τα μυαλά;
Φυσικα και υπηρξε! απλα εχει περασει καιρος απο τοτε...
Μήπως έχεις πάψει να πιστεύεις στον έρωτα, και γενικότερα στις σχέσεις;
Όχι δε θα το ελεγα απλα ειμαι σε μια φαση που μου αρεσει να ειμαι μονη.. σε καμια περιπτωση ομως δεν εχω παψει να πιστευω στον ερωτα! ισα ισα!
Εννοείς ότι το κυνηγάς;
Το να ειμαι μονη? οχι, απλα δεν εχει ερθει κατι που θα με ξεσηκωσει προς το παρον..
και μεχρι να ερθει απλα απολαμβανω το χρονο που εχω για μενα
Μάλιστα, εσύ, Φωτεινή, έχεις κάνει ποτέ online dating;

Όχι. Προτιμω να γνωριζω τους ανθρωπους με τους οποιους βγαινω και να ξερω ποιοι πραγματικα είναι αλλα σε καμια περιπτωση δεν το κρινω ή λεω πως δε θα το εκανα ποτε

Υπέροχα, κάτι άλλο, μέσα στο Wattpad, έχεις ξεχωρίσει κάποια άτομα τα οποία θα μπορούσες να θεωρήσεις ως φίλους;
Φυσικά! (Είναι) η Mariana_Nikolaidou, η MerianShadow, η NektariaMarkakis και μια κοπελα που αρχισα να γνωριζω προσφατα και ειμαι πραγματικα ενθουσιασμενη γι'αυτο, τη Nayia13.
Τέλεια. Εσύ, Φωτεινή, τι θεωρείς φιλία;
Για μενα οι φιλοι ειναι πολυ σημαντικα προσωπα στη ζωη μου! Φιλια για μενα ειναι να εχεις καποιον διπλα σου που να σε δεχεται οπως εισαι και να μην προσπαθει να σε αλλαξει, να σε ανεχεται, να σε στηριζει στα δυσκολα και να χαιρεται με τη χαρα σου. σιγουρα με τα ατομα αυτα που ανεφερα προηγουμενως απο το Wattpad δεν εχουμε αυτη ακριβως τη σχεση αλλα θα ηθελα να την εχω μαζι τους! Eιναι πραγματικα πολυ ξεχωριστοι σαν ανθρωποι και τους ευχαριστω που με αφησαν να τους γνωρισω!
Λοιπόν δε θα σε κουράσω άλλο, έμεινε μια τελευταία ερώτηση
Θα σου πω κάποιες λέξεις-ιδέες και θέλω να μου απαντήσεις μονολεκτικά
Φόβος
Σκοταδι
Σεξ
Παθος
οικογένεια
Φωλια
Αλλάχ
Θεός
Μάλιστα, ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη, Φωτεινή

εγω σ'ευχαριστω! χαρηκα πολυ που μιλησαμε!

>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου