Τρίτη 22 Μαρτίου 2016

"είμαι αρκετά εγκεφαλικός στο σεξ"







Το νεότερο μέλος του Dirty Wattpad, Γιώργος, πήρε την πρώτη του συνέντευξη από τον Uber-Dirty StavrosAivalis!

Θέλετε κι εσείς να γίνετε μέλος του αναπτυσσόμενου αυτού blog; Μη διστάσετε να στείλετε μήνυμα στη σελίδα https://www.facebook.com/dirtywattpad/ 
θα χαρούμε πολύ να σας καθοδηγήσουμε σε κάθε βήμα!

https://www.facebook.com/originalgreekfictionstories
instagram: @blondguystev3
Τwitter: @ikilledSteve 
Facebook: Stavros Aivalis

Για τη σειρά "Προσωπικός Γυμναστής", υπάρχει κάποιο μήνυμα που θες να περάσεις από την ιστορία;

Το βασικό μήνυμα που ήθελα να περάσω είναι η σημασία της γενναιότητας, του να πιστεύεις δηλαδή στον εαυτό σου ώστε να ξεπερνάς οποιαδήποτε δυσκολία, μικρή ή μεγάλη, ασήμαντη ή και σημαντική. Σίγουρα όλοι κάνουμε λάθη και έχουμε πολλά ελαττώματα, ή παρασυρόμαστε σε πειρασμούς όταν τα βρίσκουμε δύσκολα. Αλλά το πώς τα ξεπερνάμε στο τέλος είναι αυτό που μας εξελίσσει ως ολοκληρωμένους ανθρώπους.


Εμπνέεσαι από κάπου τις ιστορίες σου; Από άλλα βιβλία ίσως; ή τη πραγματικότητα;

Η κύρια πηγή εμπνεύσεώς μου είναι οι άνθρωποι. Μ' αρέσει να παρατηρώ καταστάσεις και σχέσεις μεταξύ ανθρώπων, και πάντοτε προσπαθώ να εμπλέκομαι σε δράματα ώστε να παίρνω ιδέες και να τις χρησιμοποιώ.



Πολύ ενδιαφέρον. Ας περάσουμε σε πιο προσωπικές ερωτήσεις. Η οικογένειά σου γνωρίζει ότι γράφεις; Σε στηρίζει γενικότερα στους στόχους σου;


Η μητέρα μου κυρίως ήταν αυτή που με υποστήριξε όταν ήμουν μικρός να δημιουργώ παραμύθια και στη συνέχεια να γράφω όλο και πιο μεγάλα έργα. Ο αδερφός μου επίσης είναι συγγραφέας και σύντομα θα εκδόσει τα δικά του βιβλία. Τέλος, ο πατέρας μου έχει μια μικρή εκδοτική/ τυπογραφείο κυρίως για εφημερίδες και περιοδικά οπότε ναι, με στηρίζει όσο μπορεί, γιατί ξέρει πόσο χρόνο χρειάζεται να γράψεις ένα βιβλίο.

Ποιο είναι το αγαπημένο σου είδος ταινιών λοιπόν; 


Είμαι μεγάλος φαν της περιπέτειας σε όλες της, τις μορφές. Είτε είναι street, είτε supernatural, είτε στο διάστημα. Απλά θέλω και το κάτι παραπάνω πλέον. Δε θέλω ξύλο, σεξ, βρίσιμο, τίτλους τέλους. Ψάχνω το plot twist.



Εκτός από το να γράφεις, εσύ διαβάζεις άλλα βιβλία στο Wattpad; Θες να μας πεις τα αγαπημένα σου;

Τελευταία μ' αρέσει πολύ το "Το Αίνιγμα της Κόκκινης Λίθου"
της BlomkvistM97 και το "Τολμάς;" της Marwenna 

Συμφωνώ απόλυτα με την επιλογή. Ας μπούμε στο κοινωνικό πεδίο. Ποια πιστεύεις είναι η θέση της γυναίκας στην Ελλάδα;

Η αλήθεια είναι ότι σίγουρα οι γυναίκες είναι πιο ανεξάρτητες απ' ό,τι παλιά. Βέβαια το μεσογειακό ταμπεραμέντο υπήρχε πάντα, όχι όμως όσο στην Ιταλία ή Ισπανία. Υπάρχουν όμως κι εκείνες οι γυναίκες που θέλουν να είναι πατροπαράδοτες και να μένουν σιωπηλές στις οικογένειές τους, τουλάχιστον φαινομενικά γιατί νομίζω τα περισσότερα σπίτια κυβερνώνται ουσιαστικά από τις γυναίκες.




Μάλιστα. Για πες μου τώρα, σε παρακαλώ, την κατάλληλη ηλικία για γάμο. Αν υπάρχει.

Δεν πιστεύω τόσο στον γάμο ως θεσμό, αλλά πιο πολύ ως αφορμή για πάρτι. Κάποιες φορές ακούω 18χρονα να παντρεύονται και κάνω τον σταυρό μου, γιατί σίγουρα πιστεύω ότι σε 5 χρόνια το πολύ θα έχουν χωρίσει. ΟΚ ναι, η ηλικία είναι λίγο σημαντική αλλά το πιο σημαντικό είναι το ζευγάρι να έχουν ανακαλύψει τους εαυτούς τους, να έχουν κάποιες εμπειρίες, που σημαίνει 25+ και για τους δύο. Εγώ πάλι γύρω στα 40 και αν...

 Θα ήθελα να μου σχολιάσεις τι σημαίνει για σένα το Wattpad;

Το Wattpad άνοιξε το πεδίο να εκφράσω τις ιδέες μου και να μοιραστώ με αγνώστους τα έργα μου χωρίς να πληρώσω τίποτα. Χρωστάω τα πάντα σε αυτό και χαίρομαι πολύ που υπάρχει και βελτιώνεται συνεχώς.

Ok, φθάνοντας στο τέλος της συνέντευξης θα σου δώσω δύο όρους και θέλω να διαλέξεις ένα. Αν θες αιτιολόγησε το κιόλας.

Πάρτι ή σπίτι; 

Σπίτι σίγουρα! Μέχρι τα 22 μου θα έλεγα πάρτι αλλά τα βαρέθηκα πλέον και προτιμώ πιο χαλαρά πράγματα, πχ. μια ταινία, ένα επιτραπέζιο, φαγητό, κλπ. 

Έρωτας ή σεξ; 



Έρωτας. Η αλήθεια είναι ότι είμαι αρκετά εγκεφαλικός στο σεξ, περίεργο για έναν άντρα, αλλά αν δεν νιώθω άνετα και φουλ ερωτευμένος ή καψούρης, απλά δεν πρόκειται να το ευχαριστηθώ. Μη σου πω πως το βαριέμαι κιόλας. 

Σταύρο, σ'ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου και εύχομαι κάθε επιτυχία στο έργο σου.


Εγώ σε ευχαριστώ! 

>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου