Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016

"Το μεγάλο μου όνειρο είναι..."






Έχει η ιστορία "Θρανίο για δύο" αληθινά γεγονότα; 

Το "Θρανίο για δύο" είναι λίγο εμπνευσμένο από αληθινά γεγονότα αλλά δεν είναι αληθινά Την ιστορία γενικά την εμπνεύστηκα από ένα μάθημα Λογοτεχνίας.


Ποιο είναι το μήνυμα που πέρασες στην ιστορία "Ο δικός μου σκέιτερ"; 

Το μήνυμα που πέρασα στο "Ο δικός μου σκεϊτερ" είναι πως ακόμα και αν υπάρχουν εμπόδια στον έρωτα δεν μπορούν δύο άτομα να σταματήσουν να αγαπιούνται.



Υπέροχα. Για πες μας τώρα, ξέρουμε ότι πηγαίνεις μόλις Α' Γυμνασίου αλλά ποιο είναι το μεγάλο όνειρό σου; Η οικογένειά σου γνωρίζει σχετικά με το συγγραφικό σου ταλέντο;


Το μεγάλο μου όνειρο είναι να έχω την οικογένεια και τους φίλους μου στο πλευρό μου και να μπορέσω να πετύχω μερικούς από τους στόχους μου. Και ναι, η οικογένειά μου γνωρίζει ότι γράφω όπως και όσοι με ξέρουν. 

Το αγαπημένο σου συγκρότημα; 

Τα αγαπημένα μου συγκροτήματα είναι: 5sos, 1D, Arctic Monkeys, Fallout boy, Nirvana, Guns 'n' Roses.



Υπέροχα, σε ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη.


>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου